SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snoep het liefst van jouw walletjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes_vermeer snoept van meerdere walletjes
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snoep het liefst van jouw walletje
Mensen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Oh jee what happenedquote:
De tering. Blokkeer FOK!, knal je telefoon naar de andere kant van het huis, en leer gvd.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Morgen toets en als ik het niet haal heb ik straks half jaar extra vertraging
Ja maar het is zo saaaaaaaiquote:Op zondag 1 juni 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De tering. Blokkeer FOK!, knal je telefoon naar de andere kant van het huis, en leer gvd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alleen al klinkt al saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ik wens je heel veel succes. Heb je geen studiegenoten die een manier weten om er doorheen te komen?quote:
De enige studiegenoten waar ik nog contact mee heb (klas bestaat uit nog 7 mensen oid) zijn nog minder gemotiveerd dan mij. Dit is een tweedejaars vak (ben zelf vierdejaars) dus al die tweedejaars lui ken ik allemaal niet. Ohja, en ik ben niet bij de colleges geweest en heb het boek ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes. Heb je geen studiegenoten die een manier weten om er doorheen te komen?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De enige studiegenoten waar ik nog contact mee heb (klas bestaat uit nog 7 mensen oid) zijn nog minder gemotiveerd dan mij. Dit is een tweedejaars vak (ben zelf vierdejaars) dus al die tweedejaars lui ken ik allemaal niet. Ohja, en ik ben niet bij de colleges geweest en heb het boek ook niet
Het is wel vies makkelijk hoor, dus haal het wel denk ik. Maarja, na het eerste jaar viel de helft al af (begonnen met iets van 60 ofzo) en sindsdien wordt het steeds minder. Op papier zitten er nog iets van 9-11 mensen echt in mijn klas (in mijn jaar dus ook), en daarvan zijn er hooguit vijf die ook actief wat doen voor de studie. De rest is allemaal depressief/ziek/geen zin/eigenlijk gestopt maar nog ingeschreven ivm stufi etc.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik heb plotseling een stuk minder vertrouwen in je.
En wow, zoveel mensen gestopt met de opleiding?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
De rest is allemaal depressief/ziek/geen zin/eigenlijk gestopt maar nog ingeschreven ivm stufi etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |