toch wel top 4quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
Wat verwachten jullie als volgende matchup voor Mousasi? Dan Hardy wil Jacaré maar die heeft ie destijds al eens gepakt, wel een paar jaar geleden natuurlijk maar dan nog.
Dan zal het wel Jacaré worden, aangezien de rest pas op UFC 175 staat.quote:
Of tegen Kennedy of tegen Dolloway, of tegen Romero.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan zal het wel Jacaré worden, aangezien de rest pas op UFC 175 staat.
Rockhold kan overigens ook wel, die zie ik geen enkele kans maken tegen Mousasi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
Waarom ineens na elke fight een tolkinterview? Zo duurt het alleen maar langer.
Het is alleen maar tijdtrekken en ik zit al te gapen, gewoon geen interview als ze geen Engels spreken.quote:
Ga slapen dan en download het morgen dan kun je doorspoelenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is alleen maar tijdtrekken en ik zit al te gapen, gewoon geen interview als ze geen Engels spreken.
Na deze nog 1 dan mainquote:Op zondag 1 juni 2014 03:15 schreef Broempoe het volgende:
Ja 2 fights en dan begint de main event. Dus eigenlijk hierna nog 6 fights. Zeer matige card ook nog eens en ik heb TUF niet gevolgd.
Mousasi - Munoz was een echte manhandling. Munoz had wel één harde slam, maar verder was het olschoold mousasi aka genieten.
twitter:joerogan twitterde op donderdag 29-05-2014 om 02:26:55This monday the mad master splinter @DUANEBANGCOM and the new UFC Bantamweight Champ @TJDillashaw join me on the podcast at 12pm Pacific! reageer retweet
Ja,helaas nemen we het niet allemaal zo serieus al dat jij dat doetquote:
dat is te merken,ja, lig je gelijk 2 events achterquote:Op zondag 1 juni 2014 19:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja,helaas nemen we het niet allemaal zo serieus al dat jij dat doet.
Ja en vooral heel veel zand in zijn vagina.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
THEFXR heeft al een maandje of twee roidrage dat is onderhand wel duidelijk
wat zeg je over mij?, zeikerd dat je bentquote:Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
THEFXR heeft al een maandje of twee roidrage dat is onderhand wel duidelijk
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja en vooral heel veel zand in zijn vagina.
Hier ook.quote:
Rockhold maakt altijd een kans. Ik denk dat Mousasi heel veel moeite zal hebben om in een gunstige positie te komen tegen Rockhold met zijn vechtstijl.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan zal het wel Jacaré worden, aangezien de rest pas op UFC 175 staat.
Rockhold kan overigens ook wel, die zie ik geen enkele kans maken tegen Mousasi.
Sanchez presteert het beste tegen vechters die met zijn brawler-stijl mee willen doen. Daarom pakte de wedstrijd tegen Melendez zo goed uit. Tegen een (op papier) mindere tegenstander als Pearson zou Sanchez goed partij moeten geven.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
Weer een card met Diego Sanchez erop? Die vond ik de laatste keer ook maar een hele zwakke indruk maken.
Bendo vs. Khabilov lijkt me wel erg interessant.
Op 28 juni, 23 augustus en 4 oktober weer 2.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:46 schreef Happel het volgende:
Waren er gewoon twee events van het weekend? Heb Munoz - Mousasi gewoon gemist...
ja, klopt op deze foto wel, het is ook een strijkplankquote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef n00cL30n het volgende:
Nope... Ik vind haar echt een Skank, sorry daarvoor,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben dan toch iets meer fan van Jinh-Yu Frey:
[ afbeelding ]die kon ik nog niet, zij vecht in invicta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jups, kampioentje in haar gewichtsklasse.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die kon ik nog niet, zij vecht in invicta?
quote:Fans have been clamoring for the rematch between Jon Jones and Alexander Gustafsson ever since their epic championship bout at UFC 165 in September of 2013. Some consider that bout to be the greatest fight in company history.
After news broke the night of UFC 173 that Gustafsson agreed to terms on a rematch with Jones, everybody has been waiting on the champion to sign on for the historic rematch.
So what's the hold up?
According to UFC president Dana White, Jones doesn't want to fight Gustafsson. In fact, the champion has said that he would rather face Daniel Cormier, who is coming off a dominant victory over legend Dan Henderson.
"Just to clear up a couple things, people think we're in contract negotiations with Jon Jones - we're not. Jon Jones still has five fights left on his contract," White said Monday afternoon in an exclusive interview with UFC.com. "So what we're doing right now is trying to get him to sign the bout agreement for Gustafsson. He doesn't want to fight Gustafsson. ... Lorenzo and I have a meeting with Jones on Thursday to get him to sign the bout agreement, and he's asking to fight Cormier instead."
Cormier recently spoke to sportsworldnews.com and said he'd be willing to fight Gustafsson if Jones won't sign to fight the Swede. White said if Jones doesn't sign the contract, who knows, Cormier vs.
Gustafsson could be the move.
Ik zou ook liever eerst Jones vs DC zien en Gustaf ook nog ene keer laten vechten, UFC doet teveel en te snel aan rematches dat het gewoon bijna niet meer interessant is. Dit ook, dit is gewoon verkoop.. oh jones is bang, laten we de PPV kopen want nu gaat hij er echt aanquote:
Volgens Rogan heeft Belfort positief getest. Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
Vitor Belfort's surprise drug test results to be made public at June 17 hearing
http://sports.yahoo.com/b(...)aring-133735770.html
aai,aai, als die een licentie gaat krijgen, dan ga ik schoenen vreten.
zou dana dat hebben gezegd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Volgens Rogan heeft Belfort positief getest. Je verwacht het niet
Same man. Doe maar Roussey maarquote:Op maandag 2 juni 2014 22:34 schreef n00cL30n het volgende:
Nope... Ik vind haar echt een Skank, sorry daarvoor,
Damn Hooi, you strugglin' manquote:
Lijkt me sterk? Alhoewel, met Dana weet je het nooitquote:
quote:Rogan was explaining the end of TRT exemptions and said, "They did it to Vitor...random drug test. And Vitor was on testosterone. That's the reason that testosterone got banned in the first place. The whole thing went down when Vitor tested positive with the Nevada State Athletic Commission, after that. Before that, they were considering him for a testosterone exemption....And because he tested positive they scrapped the whole testosterone program."
http://www.mmafighting.co(...)s-nick-diaz-mma-news
Ze is niet slecht, alleen is er een bepaald moment dat ik naar haar kijk en dat ik haar dan opeens op Rich Franklin vind lijken....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze uit de volgende TUF is geknikkerd omdat ze te jong is ivm de aanwezigheid van alcohol in het TUF-huis![]()
gewoon te jongquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze uit de volgende TUF is geknikkerd omdat ze te jong is ivm de aanwezigheid van alcohol in het TUF-huis![]()
quote:With alcohol routinely being part of the UFC reality show, they require fighters to be of legal drinking age, which unfortunately takes this 20-year-old out of the picture.
Belfort heeft een surprise test gefailed, maar had nog geen licentie aangevraagd, dus die test komt pas opduiken als hij dat op 17 juni gaat doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:30 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik snap dat hele Victor/trt verhaal zoals Rohan het zegt niet. Iemand die het in een paar zinnenhelder kan maken? Wordt Belfort geschorst ofzo? En die gast verdachten ze tochal langer?
dat staat hier toch al SPT / [Centraal] MMA topic #271 TUF Brazilquote:Op woensdag 4 juni 2014 11:43 schreef Geo4kant het volgende:
Cole Miller Injured; Conor McGregor to Face Diego Brandao at UFC Fight Night Dublin
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
Goddamn!! Hele Sonnen fight wordt gecancelled als Belfort geen license krijgtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:32 schreef THEFXR het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
[..]
Goddamn!! Hele Sonnen fight wordt gecancelled als Belfort geen license krijgt
Fuck!
Het is dat mollen officieel niet blind zijn (maar eigenlijk zo goed als) anders had ik je gepakt jonge!quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat staat hier toch al SPT / [Centraal] MMA topic #271 TUF Brazil
luie blinde mol, dat je bent!
dat zou je wel willen, hequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat mollen officieel niet blind zijn (maar eigenlijk zo goed als) anders had ik je gepakt jonge!
Zo hard dat je een week niet kunt zittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zou je wel willen, he [ afbeelding ]
Nog 2 fights die erbij komenquote:Bantamweight bout: Rob Font vs. Douglas Silva de Andrade
Bantamweight bout: Russell Doane vs. Marcus Brimage
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo hard dat je een week niet kunt zitten![]()
LOL RUINEDquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ze is niet slecht, alleen is er een bepaald moment dat ik naar haar kijk en dat ik haar dan opeens op Rich Franklin vind lijken....
gelukkig zie ik dat niet, eens zei er iemand dat Gina op cain leek, verrot gescholden en een week pink gekregen.quote:
Neequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:46 schreef Nober het volgende:
Is dat TUF wel interessant? Ik kijk eigenlijk alleen weigh-ins en events, zo'n reality show boeit mij niet.
Seizoen 5 is epic. Beste seizoen van tuf, met inderdaad veel talent, goede fights en een hoop raar gedoe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
TUF is geen fuck meer aan.... Oudere seizoenen zijn leuk om terug te kijken op de UFC site, toen zat er ook nog altijd redelijk wat talent in zoals in seizoen 5.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Debuut van Robert Drysdale en Sergio Pettis
Lolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Robert Drysdale Denied License For UFC 167 Due To Elevated Testosterone
yolololololo
Daarom ben ik ook geen fan van directe rematches, zoals met Penn vs Edgarquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:07 schreef Nober het volgende:
Zit even te kijken maar dan krijgen we dus Pettis vs Melendez in december als het mee zit en dat terwijl ze beide dan al 1 jaar niet meer in actie kwamen.
En dan zul je zien dat Pettis vs Aldo het volgende doel is, kunnen Nurmagomedov en co nog langer wachten.
nee, maar de fout ligt toch echt bij de UFC.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:16 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hopen dat er iemand een Chael uithaalt en gewoon op last minute notice wil knokken. Helaas doen er dat niet veel, wel?
Rumble Johnson stapt misschien nog wel in, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:16 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Hopen dat er iemand een Chael uithaalt en gewoon op last minute notice wil knokken. Helaas doen er dat niet veel, wel?
Newbie ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef J--Star het volgende:
Ik ben vanaf morgen weer een weekendje weg dus hier alvast mijn picks:
Benson Henderson vs. Rustam Khabilov
Diego Sanchez vs. Ross Pearson
John Dodson vs. John Moraga
Rafael dos Anjos vs. Jason High
Yves Edwards vs. Piotr Hallmann
Erik Perez vs. Bryan Caraway
Same here, derhalve:quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef J--Star het volgende:
Ik ben vanaf morgen weer een weekendje weg dus hier alvast mijn picks:
the comeback vond ik het beste, met Serra, die toen een titleshot kreeg en GSP liet tappenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
TUF is geen fuck meer aan.... Oudere seizoenen zijn leuk om terug te kijken op de UFC site, toen zat er ook nog altijd redelijk wat talent in zoals in seizoen 5.
+1quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Same here, derhalve:
Bendo
Sanchez
Dodson
RDA
Edwards
Caraway
nee, lijkt mij een hele goede stap, omdat het met hun betaalde streams altijd klote liep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Invicta tekent deal met UFC, was dat al bekend?
http://msn.foxsports.com/(...)fc-fight-pass-060514
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Disorder het volgende:
"[Cormier] isn't relevant to me.... he's not top 5."
-Jon Jones, April 2014
"Daniel Cormier has an LCL and ACL injury after the Hendo fight and may need surgery."
-UFC Tonight, May 2014
"I don't want to fight Alexander Gustafsson, I want to fight Daniel Cormier."
-Jon Jones, June 2014
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:53 schreef Disorder het volgende:
"[Cormier] isn't relevant to me.... he's not top 5."
-Jon Jones, April 2014
"Daniel Cormier has an LCL and ACL injury after the Hendo fight and may need surgery."
-UFC Tonight, May 2014
"I don't want to fight Alexander Gustafsson, I want to fight Daniel Cormier."
-Jon Jones, June 2014
ik zie geen Cormier er tussen staan.quote:A complete list of UFC 173's official medical suspensions can be seen below.
Jake Ellenberger: Requires left inferior wall blowout fracture cleared by ophthalmologist or no contest until 11/21; minimum no contest until 07/09, no contact until 06/24
Francisco Rivera: Requires right hand cleared by orthopedic physician or no contest until 11/21
Jamie Varner: Requires broken left leg cleared by orthopedic physician or no contest until 11/21
Michael Chiesa: Requires x-ray on left elbow, if positive then requires orthopedic physician clearance or no contest until 11/21
Mitch Clarke: Requires right elbow cleared by physician or no contest until 11/21
Al Iaquinta: Requires MRI of right knee, if positive then requires orthopedic physician clearance or no contest until 11/21; minimum suspension no contest until 06/24, no contact until 06/15
Vinc Pichel: Requires left eye blow out fracture cleared by ophthalmologist or no contest until 11/21
Sam Sicilia: Requires x-ray on right hand, if positive then requires orthopedic physician clearance or no contest until 11/21
Renan Barao: Suspended until 07/09, no contact until 06/24
Dan Henderson: Suspended until 07/09, no contact until 06/24 due to lacerations on bridge of nose, left eyebrow and left ear
Katsunori Kikuno: Suspended until 07/09, no contact until 06/24 due to TKO and laceration on bridge of nose
T.J. Dillashaw: Suspended until 06/24, no contact until 06/15 due to right eyebrow laceration
Takeya Mizugaki: Suspended until 06/24, no contact until 06/15 due to cuts over both eyes
Francisco Trinaldo: Suspended until 06/24, no contact until 06/15 due to left cheek laceration
Anthony Njokuani: Suspended until 06/24, no contact until 06/15 due to possible corneal abrasion on left eye
Jingliang Li: Suspended until 06/24, no contact until 06/15 due to left eyebrow laceration
David Michaud: Suspended until 06/24, and no contact until 06/15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef THEFXR het volgende:
Miesha Tate knipt haar haren af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Alexander Gustafsson
Finally it's on! Looking forward to this. I will be fighting Jon "Bones" Jones, date is set to September 27th 2014, location still not decided!!
No matter where it is, the UFC belt is coming home with me this time, that's for sure.
Thank you all for your support, it means more to me than you can imagine
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:59 schreef THEFXR het volgende:
Miesha Tate knipt haar haren af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik ga hierin mee.quote:
Mooie pot op mn verjaardagquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:33 schreef n00cL30n het volgende:
27 september!!!! The Mauler tegen Jones!!!!
[ afbeelding ]
Aldus The Mauler op facebook:
[..]
Waarom heeft zij een dood beest op der hoofd?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 03:03 schreef THEFXR het volgende:
weigh ins:
http://www.ufc.com/media/fight-night-abq-weigh-in
with special ringgirl Rachelle Leah
Dik cashen met Danny Martinez overigens vs Scotty Spotty Jorgensenquote:Benson Henderson vs. Rustam Khabilov
Diego Sanchez vs. Ross Pearson
John Dodson vs. John Moraga
Rafael dos Anjos vs. Jason High
Yves Edwards vs. Piotr Hallmann
Erik Perez vs. Bryan Caraway
Lekker wijf man.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heeft zij een dood beest op der hoofd?
Die pussy weet dat hij hun eerste partij heeft verloren en heeft weinig vertrouwen erin dat hij de 2e gaat winnenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:25 schreef THEFXR het volgende:
Jones doesn't want to fight Gustafsson. In fact, the champion has said that he would rather face Daniel Cormier
ooh vlekkie weer op de card? altijd lachequote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dik cashen met Danny Martinez overigens vs Scotty Spotty Jorgensen![]()
doe je mee met de TUP?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:11 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC inks distribution deal of all Invicta events for Fight Pass
http://www.mmafighting.co(...)vents-for-fight-pass
Zonder die FightPass deal was Invicta ook dood geweest.
wie was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar blijft dat fotoverslag van Berlijn!!
Niemand minder dan onze eigen Hooidraad!quote:
ooh, ik geloof dat hij een bepaald spellentje veel speelt, kost natuurlijk veel tijd enzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Niemand minder dan onze eigen Hooidraad!
Dat gaat hem voor mij niet worden danquote:
ik denk alleen prelims, morgen wordt het weer zo klef warmquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat gaat hem voor mij niet worden dan
Nog niks te zien.quote:
Vandaag valt het wel mee met zo'n 24 graden en regen. Al kijk ik ook alleen de prelims.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk alleen prelims, morgen wordt het weer zo klef warm
Cormier moet eerst maar eens tegen een #5 vechter in de LHW, Henderson en Cummins had jij ook van gewonnen.quote:
Lees nu pas dat Kenny Florian daar blijkbaar ook ff kwaad om was, en terecht, de laatste tijd echt veel van die idiote decisions. Op de Mousasi card ook al een.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Broempoe het volgende:
Hoe kan je sanchez die decision geven?Outclassed all night long
totale robbery, maar hometown, hequote:Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Broempoe het volgende:
Hoe kan je sanchez die decision geven?Outclassed all night long
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar blijft dat fotoverslag van Berlijn!!
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Nice seats!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tijd gehad??
Heb je ook fighters ontmoet voor, tijdens, na event??Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dan zou ie 19-10 moeten hebben en niet 20-10 toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
Jari toch, je had maar 5 fights gepickt.
[ afbeelding ]
Heb ik alvast een smoesjequote:Op zondag 8 juni 2014 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, heb 'm aangepast.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan zou ie 19-10 moeten hebben en niet 20-10 toch?
Waren prima plaatsen inderdaad. Ik had de tv-schermen alleen nodig wanneer ze achter een Octagon-paal aan het clinchen waren maar verder kon ik alles mooi volgen, ook de grondgevechten. Maar het was verder geen 'UFC experience', heb alleen de fights gezien ben daarna uit geweest. De volgende dag konden we de stad wat meer bekijken en hier en daar wat eten/drinken. Es hat viel spass gemachtquote:Op zondag 8 juni 2014 21:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nice seats!
Leuke tijd gehad??
Heb je ook fighters ontmoet voor, tijdens, na event??
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:59 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb wat foto's geplaatst die vrij scherp zijn, er waren ook heel wat die onscherp, overbelicht of simpelweg mislukt waren.Hey HD. Laat je niet gek maken ,kisten door dit soort zeurkousen. Gaan ze volgende keer zelf maar foto's van dit soort evenementen schieten. Bedankt trouwens voor de moeite en je foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2014 09:11:33 ]
je moest eens waten wat voor raad en daad dat Hooi krijgt achter de schermenquote:Op maandag 9 juni 2014 09:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hey HD. Laat je niet gek maken ,kisten door dit soort zeurkousen. Gaan ze volgende keer zelf maar foto's van dit soort evenementen schieten. Bedankt trouwens voor de moeite en je foto's.
Notedquote:Op maandag 9 juni 2014 03:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yes, heb 'm aangepast.
[..]
Waren prima plaatsen inderdaad. Ik had de tv-schermen alleen nodig wanneer ze achter een Octagon-paal aan het clinchen waren maar verder kon ik alles mooi volgen, ook de grondgevechten. Maar het was verder geen 'UFC experience', heb alleen de fights gezien ben daarna uit geweest. De volgende dag konden we de stad wat meer bekijken en hier en daar wat eten/drinken. Es hat viel spass gemacht
De organisatie was tevreden met de opkomst en de sfeer dus volgend jaar op 23 mei komt er waarschijnlijk weer een event in Berlijn, dan kun je dat alvast in je agenda zetten
Taz, wat doe je??quote:Op zondag 8 juni 2014 21:01 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik kap er overigens mee.Owned bij BeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zeg toch! Er rust een vloek op de regerend champion!!quote:Op maandag 9 juni 2014 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Taz, wat doe je??, 11de plaats en nog onder mij staan
Ik kap er overigens mee.Wat wil je daarmee zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Tja Iwanius, het leven van een TUP master gaat niet over rozen. Bedankt voor je steunbetuiging.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hey HD. Laat je niet gek maken ,kisten door dit soort zeurkousen. Gaan ze volgende keer zelf maar foto's van dit soort evenementen schieten. Bedankt trouwens voor de moeite en je foto's.
De top 4 van vorig jaar staat op 50-55%, het was een lastig begin.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:10 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een percentage heb ik.
Zijn ook wel hele matige events geweest tot nu toe, ik maak het nog wel goed.
Ik vermoed dat ze niet het risico willen lopen dat Lamas van Swanson wint. Lamas werd namelijk recent betrekkelijk makkelijk verslagen door Aldo, dus niemand die zit te wachten op nog een title shot voor Lamas. Swanson vs Aldo was heel lang geleden in de WEC en verschillende mensen kijken uit naar die mogelijke rematch.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:56 schreef Nober het volgende:
#3 Lamas vs Hacran Dias
#4 Swanson vs Stephens #10
Waarom niet Lamas vs Swanson II?
quote:"The Filipino Wrecking Machine" is currently negotiating a new deal but until then, is no longer eligible to be ranked.
Mark Munoz has been pulled from the "official" rankings.
That's because the former Ultimate Fighting Championship (UFC) middleweight is no longer under contract with the world's largest mixed martial arts (MMA) promotion, following a submission loss to Gegard Mousasi at the UFC Fight Night 41 event last month in Berlin, Germany (results).
Mark Munoz has been removed from UFC rankings because he is not under contract. Mousasi bout was last on his deal. In talks for a new deal.
Brett Okamoto (@bokamotoESPN) June 9, 2014
The loss was his second straight and third of his last four contests.
That said, "The Filipino Wrecking Machine" is still 18-5 overall and was previously ranked at No. 9. And while he's been lit up in recent fights, it's important to note that his previous two losses (before Mousasi) came against Chris Weidman and Lyoto Machida, the two best middleweights in the world.
It's not like he's been getting crushed by cans.
Still, without a strong finish, Munoz will likely have to settle for less for his next go-round, assuming he re-ups. That's the kind of thing that happens when you start getting up there in years and begin pairing together losses.
Just ask this guy.
Kunnen we nog wel hopen op Cormier vs Johnson en Benson vs Khabib?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:42 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet het risico willen lopen dat Lamas van Swanson wint. Lamas werd namelijk recent betrekkelijk makkelijk verslagen door Aldo, dus niemand die zit te wachten op nog een title shot voor Lamas. Swanson vs Aldo was heel lang geleden in de WEC en verschillende mensen kijken uit naar die mogelijke rematch.
Gaan ze toch niet veranderen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef THEFXR het volgende:
Ross Pearson appeals after one of worst judging decisions in UFC history against Diego Sanchez
Ja.. maar zal toch niet veranderen.. maar wel kut, je loopt een hoop geld mis maar ook recognition/groeien in de ranksquote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef THEFXR het volgende:
Ross Pearson appeals after one of worst judging decisions in UFC history against Diego Sanchez
bah, anorexiaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Arianny Celeste & Brittney Palmer are ready for UFC International Fight Week! Are you?
[ afbeelding ]
Holy shit!!!
Take a guess
dan moet je haar eens te eten geven, cheapskatequote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Anorexia, really? Mijn vriendin is nog slanker dan brittney en arianny.
Type eens anorexia in bij google images .. dat jij van vieze fatties houdt wil niet zeggen dat fitte vrouwen met een slank lijf anorexia hebbenquote:
check bellator ringgirls, oh neequote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Type eens anorexia in bij google images .. dat jij van vieze fatties houdt wil niet zeggen dat fitte vrouwen met een slank lijf anorexia hebben
QFTquote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef THEFXR het volgende:
WEC britney will rule forever
[ afbeelding ]
Groot gemis inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
check bellator ringgirls, oh nee, dat kijk jij nooit casual
Zwetser, zei vorige keer nog tegen je dat ze hele goede curves en broekjes aan haddenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
check bellator ringgirls, oh nee, dat kijk jij nooit casual
Die eet waarschijnlijk meer dan jijquote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan moet je haar eens te eten geven, cheapskate![]()
kijk eens naar Miesha en cindy
die van bellator wel, ja, maar dat kijk jij nooit, je hebt Dana's ring gekissed.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zwetser, zei vorige keer nog tegen je dat ze hele goede curves en broekjes aan hadden
oei,oei, dat roept om foto'squote:Op maandag 9 juni 2014 21:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die eet waarschijnlijk meer dan jijEn mijn vriendin heeft mooiere billen dan Miesha
Is met Munoz toch ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef THEFXR het volgende:
main eventer en dan het contract laten verlopen?
Ross Pearson is out of contract with the UFC
Ik kap er overigens mee.kom op, slappe zak, de echte Jari kapte er nooit mee, dat was een topper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zweer het je, die strijkplanken kunnen naakt voor mij staan, doet mij niks, nada.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Anorexia, really? Mijn vriendin is nog slanker dan brittney en arianny.
Ik neem aan dat hij gewoon resigned gaat worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:07 schreef THEFXR het volgende:
main eventer en dan het contract laten verlopen?
Ross Pearson is out of contract with the UFC
Denken dat ik echt zou stoppenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op, slappe zak, de echte Jari kapte er nooit mee, dat was een topper.
denken dat ik meende wat ik geschreven heb,lol, suckerrrquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denken dat ik echt zou stoppenOverigens wel schandalig dat Beach bovenaan staat de grootste casual van ons allemaal
??quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
(google reverse image search 0 results)
sinds eind 2008/2009quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denken dat ik meende wat ik geschreven heb,lol, suckerrr
BTW, Beach is allesbehalve een casual, die keek al Bas rutten toen wij nog niet eens wisten dat er MMA bestond.
Ah op die fiets. Nee, die bestond nog niet op internetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan op google zoeken of het plaatje al ergens bestaat op inet.
Godverquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef THEFXR het volgende:
LAS VEGAS -- UFC light heavyweight Chael Sonnen has failed a random drug test in the state of Nevada and will not fight Vitor Belfort at UFC 175 on July 5.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://espn.go.com/mma/st(...)vitor-2759529%2F%22}
.
Anastrozole is used to treat early stages of breast cancer. Clomiphene is used in cases of female infertility.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef RipMcPants het volgende:
Chael Sonnen admits to taking banned substances, calls positive test 'confusing'.
http://www.mmafighting.co(...)-calls-positive-test
Komt redelijk over m.i.quote:"They changed the ruling in Nevada. Earlier this year they did away with what's known as TRT -- Testosterone Replacement Therapy -- in Nevada, and I was on that. So when they changed the rule, we all had to go through a transition phase. For me, for the transition, I had to take a couple of things: one is called clomiphene and the other is called HCG (human chorionic gonadotropin). So this is what we did. And I took my boards out of the water in the meantime, meaning I didn't fight, I didn't ask for a license. You had to wait to cross this bridge, if you will.
"In the interim, they did a test. I tested positive for these things, which I should have. I took them. They were in my system. That wasn't a surprise. These aren't anabolics, these aren't steroids, these aren't performance-enhancers. None of that stuff. But they have deemed that they are banned substances."
nee, hij had TUE'S moeten aanvragen, zodra het gevecht bekend is, gevechtsoverkomst getekend of bij een licentieaanvraag.quote:
twitter:SaintMMA twitterde op woensdag 11-06-2014 om 14:00:10#MMA Morning Report: Dana White believes Ross Pearson beat Diego Sanchez, awards him $30K bonus (@SaintMMA) http://t.co/PMqBCPKvh9 reageer retweet
Begrijpelijk. ;-)quote:Op woensdag 11 juni 2014 03:46 schreef THEFXR het volgende:
@arielhelwani: Dana White announces that Jason High has been released for pushing a referee Saturday night -- http://t.co/ncQz6fYKHJ
[ afbeelding ]
You got to be fucking kidding me!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef THEFXR het volgende:
LAS VEGAS -- UFC light heavyweight Chael Sonnen has failed a random drug test in the state of Nevada and will not fight Vitor Belfort at UFC 175 on July 5.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://espn.go.com/mma/st(...)vitor-2759529%2F%22}
.
Anastrozole is used to treat early stages of breast cancer. Clomiphene is used in cases of female infertility.
Very impressed.. damn!quote:
weet je nog, ik zal mij nooit ziek melden 3 maanden van tevoren, ik kom altijd opdagen voor een gevecht wat ik teken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
Bah... The master of the PPV and Trashtalk weg... Bah...
FOX executives lopen met hem weg dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
Tja, Chael kan toch niets meer bereiken.. de vraag is of de UFC nu wel met hem verder wil als analist, vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |