toch wel top 4quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef Kerftminister het volgende:
Wat verwachten jullie als volgende matchup voor Mousasi? Dan Hardy wil Jacaré maar die heeft ie destijds al eens gepakt, wel een paar jaar geleden natuurlijk maar dan nog.
Dan zal het wel Jacaré worden, aangezien de rest pas op UFC 175 staat.quote:
Of tegen Kennedy of tegen Dolloway, of tegen Romero.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan zal het wel Jacaré worden, aangezien de rest pas op UFC 175 staat.
Rockhold kan overigens ook wel, die zie ik geen enkele kans maken tegen Mousasi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij nou echt zo dom?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:04 schreef Nober het volgende:
Waarom ineens na elke fight een tolkinterview? Zo duurt het alleen maar langer.
Het is alleen maar tijdtrekken en ik zit al te gapen, gewoon geen interview als ze geen Engels spreken.quote:
Ga slapen dan en download het morgen dan kun je doorspoelenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is alleen maar tijdtrekken en ik zit al te gapen, gewoon geen interview als ze geen Engels spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |