godsklere wat een gruwelijk heerlijke wereld is ditquote:
twitter:LVFightShop twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 05:42:2411/15 after #UFC167 weighins head to @LVFightShop for a special dual calendar signing: @BrittneyPalmer & @AriannyCeleste reageer retweet
Link?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dana zijn reactie op het hele gebeuren toont ook weer weinig klasse
quote:
twitter:
Tito heeft een flinke injury waardoor zijn fight met Rampage gecancelled wordt waardoor Bellator zijn main event verliest waardoor het geen PPV meer is maar een free show on SpikeTV.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
Maar op wie reageert hij nu, Rampage, Tito of Bellator?
Ja, dat snap ik. Maar is mij niet duidelijk op wie Dana reageert. Want volgens mij heeft hij geen beef met bellator toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tito heeft een flinke injury waardoor zijn fight met Rampage gecancelled wordt waardoor Bellator zijn main event verliest waardoor het geen PPV meer is maar een free show on SpikeTV.
Zeker wel, hij haat Scumbag Bjorn Rebney, hij haat Viacom en die ene hooggeplaatste medewerker van Viacom en hij heeft beef met Tito en een beetje met Rampage, dus voor hem zijn het 5 vliegen in 1 klap.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar is mij niet duidelijk op wie Dana reageert. Want volgens mij heeft hij geen beef met bellator toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:42 schreef THEFXR het volgende:
Word weer lachen gieren brullen tegen Ignashov 8 november.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WSOF zoekt vast nog wat mannenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yep, die mag een nieuwe werkgever gaan zoeken.
Snap ik gewoon niet.. ik zit er over 2 weken om 18:00!!quote:
Vorig jaar in Zweden waren er drie enorme wachtrijen. De meeste mensen waren netjes op tijd maar moesten al snel een uur buiten in de rij staan.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vorig jaar in Zweden waren er drie enorme wachtrijen. De meeste mensen waren netjes op tijd maar moesten al snel een uur buiten in de rij staan.
Eerst had bijna niemand door dat er nog een derde rij was dus ik kon vrijwel meteen naar binnen gaan.
Vijf minuten later was die rij ontdekt door de massa en vloog iedereen erop af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |