Dat klinkt wel logisch.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Verkerk is een goede jongen en zal hebben gedacht "mijn tijd komt nog wel". 😄
Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat Verkerk toen ook van Coria had gewonnen. Weet niet hoe goed die toen was. In 2004 was hij wat mij betreft van het niveau Nadal - tot het moment dat hij die matchpoints kreeg in de RG-finale van 2004.quote:Wat een fantastische run was dat. Ik studeerde toen en kon praktisch de hele dag tennis kijken. Die krakers tegen Coria en Moya, heerlijk.
[...]
Excuus, ik doe dit nog niet zo lang. 😄quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Het TT-nummer is al opgehoogd. Dit is #10, niet #11.
Geen probleem. Misschien kan Ambrosius het nog terugzetten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Excuus, ik doe dit nog niet zo lang. 😄
Nja, Coria was wel redelijk geniaal op gravel hoor. Maar goed, mentaal is hij niets in vergelijking met Nadal, wat wat mij betreft al blijkt uit het enkele feit dat hij die RG-finale van 2004 - hoe enorm zuur en frustrerend die uiteindelijk ook voor hem was - nooit te boven is gekomen.quote:En Coria is nooit van het niveau Nadal geweest. Geen enkele speler is op gravel ooit van het niveau Nadal geweest.
Grappig als je dat soort dingen achteraf ziet.quote:Leuk feitje over RG 2003. Federer verloor daar in de eerste ronde van Luis Horna, tegenstander van Verkerk in ronde twee.
Horna kreeg twee match points tegen Verkerk en wist ze niet te verzilveren.
Weet je wat Sampras' wake-upcall was?quote:Voor Federer was die nederlaag een wake up call. Hij moest een manier vinden om dit soort onnodige nederlagen te voorkomen. Een maand later won hij Wimbledon en 44 grand slams later heeft hij nimmer nog in de eerste ronde verloren.
Ja, maar zijn wake-upcall was het verliezen van de finale van de US Open 1992 van Edberg. Zie hier. Daar noemt hij het ook een "wake-up call". Gek eigenlijk, want in 1990 had hij inderdaad de de finale van Agassi gewonnen (6-4 6-3 6-2), dus je zou zeggen dat hij allang wist hoe hij belangrijke toernooien moest winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
Geen idee van Sampras. Die won al vrij jong de US Open toch?
Kiki fucking Musampa, mijn Fifa 2003 (?) heldquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
Kiki Musampa in 2. Bernabeu stil, alles.
Ja, irritant zeg, ik word er helemaal gek van. Ik denk elke keer dat hij een blessure begint te krijgen dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Murray grijpt altijd naar een lichaamsdeel naar keuze als hij een punt verliest.En ook als hij er een wint.
Ik hoop natuurlijk op Kiki, maar ben bang dat Petkovic een paar maatjes te groot zal zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:43 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat denken jullie van Kiki - Petkovic? Ik denk Petko in 3 sets
Iedereen heeft kunnen zien dat ie niet optimaal serveerde, dat moet toch ergens aan liggen. Ik denk dat ie de concurrentie niet aan zelfvertrouwen wil laten winnen en critici niet de mogelijkheid wil bieden hem te beschuldigen dat ie nu al naar excuses zoekt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net trouwens dit stukje en ook hierin zie ik niets staan over Nadals rug.
Petkovic is een goede, ervaren en geslepen speelster. Het zal dus heel lastig worden voor Bertens, maar voor een 4de ronde op een slam toch echt een geweldige kans.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:43 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat denken jullie van Kiki - Petkovic? Ik denk Petko in 3 sets
Het kan toch gewoon zijn dat hij last heeft van een blessure? Iedereen zegt continu dat Nadal zichzelf kapotspeelt maar als hij dan aangeeft dat hij een blessure heeft, dekt hij zich in.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Nadal is zich alweer aan het indekken zie ik
Ik heb het niet gezien. Waar zag je dat aan? Op de servicesnelheid heb ik niet gelet, of maakte hij (ook) een andere servicebeweging?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen heeft kunnen zien dat ie niet optimaal serveerde, dat moet toch ergens aan liggen. [...]
Kennelijk heeft hij tijdens de persconferentie gezegd dat hij last had van zijn rug.quote:Ik denk dat ie de concurrentie niet aan zelfvertrouwen wil laten winnen en critici niet de mogelijkheid wil bieden hem te beschuldigen dat ie nu al naar excuses zoekt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:09 schreef BeamofLight het volgende:
Kiki Musampa in 2. Bernabeu stil, alles.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kiki fucking Musampa, mijn Fifa 2003 (?) held
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:51 schreef PippenScottie het volgende:
Kiki Musampa vertrouw ik alleen in het dubbelspel met Nordin Wooter!
Ja, top.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:09 schreef wolfrolf het volgende:
Weer een paar mooie matches vandaag
Gulbis - Federer
Tsonga - Djokovic
Vrouwentennisquote:Op zondag 1 juni 2014 09:39 schreef F.M.D. het volgende:
Kiki's coach: 'Top20 is gewoon haalbaar'. Das wel heel euforisch. Ik zou zeggen krijg eerst voor elkaar om een stabiele top 50 speelster te worden en kijk dan verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |