Dat mag alleen met Robben, heb een beetje respect.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
VAN PERSIE MIST
OP WEG NAAR OP WEG NAAR XD
Loop je nu weer met de Robben groep mee?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Robben krijgt weer eens onverdiend kritiek.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]hahaha wat een baas die poelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
Robben schijnt wel werkende plaatjes te kunnen posten op forums.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:52 schreef Vatta het volgende:
Robben is een geweldige voetballer maar verder een vreselijk verwijft ventje.
Je bent zelf een kliekje. Wij zijn een hechte boel. Wij snappen het zeer dat je er niet tegen kan but you have to deal with it.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
VBL is inderdaad gewoon een groot kliekje.
Niet bij die groep zittenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Loop je nu weer met de Robben groep mee?
Ik ben al lang blij dat Evans door t ijs is gezakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet mocht aanvallen, dan had ie op zeker de zoncolan gewonnen. Jammer dat Rogers won, allemaal door die kutfan
Wist je toch? Het is elke week anders.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch niet Blind??quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Sneijder, leer eens kijken joh.
Dat is inmiddels een gewoonte joh.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Evans door t ijs is gezakt.
TR gezetquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch niet Blind??
Ruif, je moest lachen
Hoort bij z'n leeftijd, onzeker enzo. Laat hem lekker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je sarcastisch bent ik reageer er gewoon ook op jij ziet dat alleen niet in dus denk dat het eerder andersom is qua slmheidquote:
Je bent zelf onzeker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoort bij z'n leeftijd, onzeker enzo. Laat hem lekker.
Oke leuk voor je kippen. Maakt hem dat ineens minder verwijft?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robben schijnt wel werkende plaatjes te kunnen posten op forums.
Ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop serieus dat die teringjosti met dat toetertje geen NL supporter is, anders zitten we straks de hele WK naar die schorre kutherrie te luisteren.
Een toeter en herrie horen bij voetbal, maar dit is een psychopaat
Wie zegt dat die supporter mee naar het WK gaat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop serieus dat die teringjosti met dat toetertje geen NL supporter is, anders zitten we straks de hele WK naar die schorre kutherrie te luisteren.
Een toeter en herrie horen bij voetbal, maar dit is een psychopaat
Ik stel voor om Depay woensdag in de basis op te stellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mag je onbeperkt wisselen in een oefenwedstrijd, speel je na een uur nog zonder Depay.
Stijn en ik begrijpen hier niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |