Dit!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 03:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was redelijk sceptisch maar hij leverde tegen Spanje twee prima assists. Restecp!
quote:One of the players picked out by Alan Shearer and the rest of the BBC Sport pundits in last night's match was Ajax midfielder, and son of Danny, Daley Blind.
The 24-year-old created more chances (four), had more touches (66), made more successful passes (36) than any other Dutch player.
BBC
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef flicked het volgende:
vele voetballers hebben een minpunt of zwakte , dat is normaal en dat mag , maar deze gast veroorzaakt plaats vervangende schaamte , de hele wereld ziet ons straks met hem in de basis? Ongelooflijk dat iemand met zo weinig voetbaltalent op dit niveau mag spelen , want maak geen vergissing , deze gast is echt niet beter dan spelers uit lagere divisies in Nederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij door fans wordt beschermt en gesteund maar in Oranje gaat het om meer dan clubliefde en zoontje zijn van een club-icoon , en ik merk in online discussies dat steeds meer mensen dit zien en zeggen wat iedereen al heel lang denkt. Deze gast mag enorm blij zijn dat hij in de spotlight mag voetballen , maar als ik hem was , dan had ik persoonlijk allang bedankt , want hij zelf en zijn vader weten zeker wel hoe superslecht en onwaardig hij is. Dat kan haast niet anders. Ben benieuwd wat mede-spelers eigenlijk echt van hem vinden als voetballer. De media helpt ook een handje met leken voor de gek te houden , en volgens Frits Barend moet het elftal om hem heen gebouwd worden. Die is helemaal gek , deze jongen gaat ons echt het WK kosten , spelers zijn door zijn zwakte allen 20% minder goed , want hij kan gewoon niet meekomen op dit tempo , hij kan echt niets gewoon.
vele voetballers hebben een minpunt of zwakte , dat is normaal en dat mag , maar deze gast veroorzaakt plaats vervangende schaamte , de hele wereld ziet ons straks met hem in de basis? Ongelooflijk dat iemand met zo weinig voetbaltalent op dit niveau mag spelen , want maak geen vergissing , deze gast is echt niet beter dan spelers uit lagere divisies in Nederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij door fans wordt beschermt en gesteund maar in Oranje gaat het om meer dan clubliefde en zoontje zijn van een club-icoon , en ik merk in online discussies dat steeds meer mensen dit zien en zeggen wat iedereen al heel lang denkt. Deze gast mag enorm blij zijn dat hij in de spotlight mag voetballen , maar als ik hem was , dan had ik persoonlijk allang bedankt , want hij zelf en zijn vader weten zeker wel hoe superslecht en onwaardig hij is. Dat kan haast niet anders. Ben benieuwd wat mede-spelers eigenlijk echt van hem vinden als voetballer. De media helpt ook een handje met leken voor de gek te houden , en volgens Frits Barend moet het elftal om hem heen gebouwd worden. Die is helemaal gek , deze jongen gaat ons echt het WK kosten , spelers zijn door zijn zwakte allen 20% minder goed , want hij kan gewoon niet meekomen op dit tempo , hij kan echt niets gewoon.
quote:One of the players picked out by Alan Shearer and the rest of the BBC Sport pundits in last night's match was Ajax midfielder, and son of Danny, Daley Blind.
The 24-year-old created more chances (four), had more touches (66), made more successful passes (36) than any other Dutch player.
BBC
debiel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef flicked het volgende:
Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Calandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Caland zei dat hij alleen maar balletjes breed kan geven.![]()
Caland.
Dat wordt bank zitten dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:26 schreef TLC het volgende:
Volgens de BBC analitici de man of the matchdie krijgt binnenkort dus mooie aanbiedingen binnen van enkele topclubs uit de PL
Misschien smeekt Manchester straks wel om Blind na nog een paar van dit soort wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:55 schreef HPLC het volgende:
hahahaaha wel mooi nu dit.
Mensen die denken dat Blind senior zijn zoon door kan drukken in de selectie met Van Gaal als bondscoach
ajax>juvequote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef hafcfan het volgende:
Op het Juventus forum wil iedereen hem hebbenKreten als perfecte voetballende linksback in hetzelfde systeem als wij spelen.
twitter:anishdkd twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 08:31:22United need to look at Daley Blind as a transfer target, he could be one of the pieces of Van Gaals jigsaw at OT #MUFC #Netherlands #Blind reageer retweet
twitter:domcrofts twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:54:56Agree 100% with Thierry Henry. Daley Blind was magnificent. Sign him up Arsene and play him in midfield. reageer retweet
twitter:MarkCourt147 twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:52:51Was impressed with Daley Blind, looks to be a quality left back. Mourinho? reageer retweet
twitter:TheOfficialFNG twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:56:45That Daley Blind is quality, if he plays like that regularly I'd love to see him at Liverpool, supplying Suarez & Sturridge with that reageer retweet
twitter:JackBenson_Thfc twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:56:40Daley Blind as Henry said had a brilliant game and assist with his great ball for RVP's first half goal. New LB candidate? #Thfc reageer retweet
twitter:_abusiveyusuf twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:56:31World Cup is beautiful bc it's games like this that players like Daley Blind have their life change forever. Big clubs will be all over him. reageer retweet
bianconeri zal daar niet actief zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:16 schreef hafcfan het volgende:
Op het Juventus forum wil iedereen hem hebbenKreten als perfecte voetballende linksback in hetzelfde systeem als wij spelen.
zou mooi zijn als hij als eckte ajacied bij ajax blijftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou mooi zijn als hij 15 miljoen oplevert.
het zou ook dom zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
zou mooi zijn als hij als eckte ajacied bij ajax blijft
Dat dusquote:
Perspectief:quote:Op zondag 15 juni 2014 12:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zo leuk om te zien dat al die Blind haters nou kei-hard op hun bek gaan
Op basis van 1 goede helft?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:53 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zo leuk om te zien dat al die Blind haters nou kei-hard op hun bek gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |