abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2014 @ 01:09:01 #101
206322 Seam
Pillz-E
pi_140732432
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/385632 wel als je Blind heet.
Voetbalprimeur :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140734312
Blind was weer veruit de slechtste. Wat een prutser zeg.
pi_140734479
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 06:17 schreef Halcon het volgende:
7 balveroveringen, 2 onderscheppingen, 74 passes (89% goed), 5 lange ballen (5 goed), 2 keypasses.

Inderdaad
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_140734484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:08 schreef wieisboos het volgende:

[..]

7 balveroveringen, 2 onderscheppingen, 74 passes (89% goed), 5 lange ballen (5 goed), 2 keypasses.

Inderdaad
Tel je al die balletjes terug ook mee?
pi_140734503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 06:17 schreef Halcon het volgende:
Haha, hij speelde niet fantastisch, maar de slechtste? :')

Vlaar heb ik niets goed zien doen. Fer was helemaal om te huilen. De Jong speelde erg ongelukkig.
pi_140734621
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:13 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Haha, hij speelde niet fantastisch, maar de slechtste? :')

Vlaar heb ik niets goed zien doen. Fer was helemaal om te huilen. De Jong speelde erg ongelukkig.
Vlaar en Fer waren ook niks inderdaad. Janmaat was ook slecht. Nou ja, slecht.... ze haalden hun eigen niveau.
  donderdag 5 juni 2014 @ 07:35:06 #107
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140734624
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:08 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Inderdaad
Mar daar staat niet bij hoeveel ballen hij heeft verloren. Op een gegeven moment verloor hij de bal 3x in 1 minuut.
pi_140734629
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:35 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Mar daar staat niet bij hoeveel ballen hij heeft verloren. Op een gegeven moment verloor hij de bal 3x in 1 minuut.
89% van 74 passes.
  donderdag 5 juni 2014 @ 07:39:14 #109
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140734651
quote:
3s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:35 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

89% van 74 passes.
Balverlies lijdt je niet alleen door verkeerde passes. Ook gewoon als de bal bij je afgepakt wordt.
pi_140734679
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Balverlies lijdt je niet alleen door verkeerde passes. Ook gewoon als de bal bij je afgepakt wordt.
Dat viel allemaal reuze mee. Zo slecht als jullie zeggen dat hij is, is hij helemaal niet.

Hij was in ieder geval niet zwakker dan Veltman in de bekerfinale.
  donderdag 5 juni 2014 @ 07:55:39 #111
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_140734781
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:42 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Dat viel allemaal reuze mee. Zo slecht als jullie zeggen dat hij is, is hij helemaal niet.

Veltman is idd zeer zwak.
pi_140734827
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 07:42 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Dat zegt vooral wat over Veltman.
pi_140734835
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 08:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zegt vooral wat over Veltman.
Psst, Veltman was geschorst tijdens de bekerfinale :*
pi_140735633
quote:
12s.gif Op donderdag 5 juni 2014 08:02 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Psst, Veltman was geschorst tijdens de bekerfinale :*
Veltman in het algemeen.
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:09:43 #115
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_140735691
Wat een aanfluiting voor het nederlands elftal.
pi_140787601
vele voetballers hebben een minpunt of zwakte , dat is normaal en dat mag , maar deze gast veroorzaakt plaats vervangende schaamte , de hele wereld ziet ons straks met hem in de basis? Ongelooflijk dat iemand met zo weinig voetbaltalent op dit niveau mag spelen , want maak geen vergissing , deze gast is echt niet beter dan spelers uit lagere divisies in Nederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij door fans wordt beschermt en gesteund maar in Oranje gaat het om meer dan clubliefde en zoontje zijn van een club-icoon , en ik merk in online discussies dat steeds meer mensen dit zien en zeggen wat iedereen al heel lang denkt. Deze gast mag enorm blij zijn dat hij in de spotlight mag voetballen , maar als ik hem was , dan had ik persoonlijk allang bedankt , want hij zelf en zijn vader weten zeker wel hoe superslecht en onwaardig hij is. Dat kan haast niet anders. Ben benieuwd wat mede-spelers eigenlijk echt van hem vinden als voetballer. De media helpt ook een handje met leken voor de gek te houden , en volgens Frits Barend moet het elftal om hem heen gebouwd worden. Die is helemaal gek , deze jongen gaat ons echt het WK kosten , spelers zijn door zijn zwakte allen 20% minder goed , want hij kan gewoon niet meekomen op dit tempo , hij kan echt niets gewoon.
pi_140788354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef flicked het volgende:
vele voetballers hebben een minpunt of zwakte , dat is normaal en dat mag , maar deze gast veroorzaakt plaats vervangende schaamte , de hele wereld ziet ons straks met hem in de basis? Ongelooflijk dat iemand met zo weinig voetbaltalent op dit niveau mag spelen , want maak geen vergissing , deze gast is echt niet beter dan spelers uit lagere divisies in Nederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij door fans wordt beschermt en gesteund maar in Oranje gaat het om meer dan clubliefde en zoontje zijn van een club-icoon , en ik merk in online discussies dat steeds meer mensen dit zien en zeggen wat iedereen al heel lang denkt. Deze gast mag enorm blij zijn dat hij in de spotlight mag voetballen , maar als ik hem was , dan had ik persoonlijk allang bedankt , want hij zelf en zijn vader weten zeker wel hoe superslecht en onwaardig hij is. Dat kan haast niet anders. Ben benieuwd wat mede-spelers eigenlijk echt van hem vinden als voetballer. De media helpt ook een handje met leken voor de gek te houden , en volgens Frits Barend moet het elftal om hem heen gebouwd worden. Die is helemaal gek , deze jongen gaat ons echt het WK kosten , spelers zijn door zijn zwakte allen 20% minder goed , want hij kan gewoon niet meekomen op dit tempo , hij kan echt niets gewoon.
Blablablablabla. Goed verhaal man. Blind gewoon een prima seizoen achter de rug en speelt even twee wedstrijdjes wat minder, het is wat.
pi_140788417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef flicked het volgende:
ederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij d
Het is mooi om te zien dat jij denkt dat je meer verstand hebt van een speler dan Van Gaal, terwijl hij hem al weken ziet etc.. :') |:(
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:01:14 #119
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_140789837
quote:
13s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:09 schreef skippy22 het volgende:
Wat een aanfluiting voor het nederlands elftal.
Goede onderbouwing ook :')

Daley heeft bij de meeste doelpunten in de oefenwedstrijden een grote rol gespeeld. Hij is van grote waarde voor het team. Van Gaal zet hem niet voor niets in de basis neer.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 6 juni 2014 @ 21:03:28 #120
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_140789899
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_140789929
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Blablablablabla. Goed verhaal man. Blind gewoon een prima seizoen achter de rug en speelt even twee wedstrijdjes wat minder, het is wat.
onzin , hij speelt structureel matig en slecht , hij heeft helemaal geen sterke punten , enige sterke punt is zn achternaam , de enige rede waarom hij profvoetballer geworden is.
pi_140790071
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:01 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Goede onderbouwing ook :')

Daley heeft bij de meeste doelpunten in de oefenwedstrijden een grote rol gespeeld. Hij is van grote waarde voor het team. Van Gaal zet hem niet voor niets in de basis neer.
bullshit , hij heeft geen enkele waarde , hij is schandalig slecht , werd in het stof achtergelaten door Benzema , gaat ook gebeuren op het WK waar de spitsen geen genade gaan hebben met hem en zijn enge vader , het is een schande dat een echte atleet als van Aanholt ten koste van deze '' topklasser'' is thuis gelaten ... hij heeft geen enkele kwaliteiten voor moderne voetbal , Martin Jol was ten minste eerlijk en moest niets van hem , wanneer zijn vader opduikt , dan speelt hij , als je hem goed vind , weet je niets van voetbal of ben je een ajax-groupie.
pi_140790097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:04 schreef flicked het volgende:

[..]

onzin , hij speelt structureel matig en slecht , hij heeft helemaal geen sterke punten , enige sterke punt is zn achternaam , de enige rede waarom hij profvoetballer geworden is.
Ja, want als je vader profvoetballer is geweest, word jij dat automatisch ook. Zijn erg veel voorbeelden van te noemen. Not.
pi_140790205
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:09 schreef flicked het volgende:

[..]

bullshit , hij heeft geen enkele waarde , hij is schandalig slecht , werd in het stof achtergelaten door Benzema , gaat ook gebeuren op het WK waar de spitsen geen genade gaan hebben met hem en zijn enge vader , het is een schande dat een echte atleet als van Aanholt ten koste van deze '' topklasser'' is thuis gelaten ... hij heeft geen enkele kwaliteiten voor moderne voetbal , Martin Jol was ten minste eerlijk en moest niets van hem , wanneer zijn vader opduikt , dan speelt hij , als je hem goed vind , weet je niets van voetbal of ben je een ajax-groupie.
Het zit wel diep hè.
pi_140790218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Ja, want als je vader profvoetballer is geweest, word jij dat automatisch ook. Zijn erg veel voorbeelden van te noemen. Not.
Als je vader een profvoetballer was en iemand met invloed en achterban , dan kan jij heel ver gaan komen , althans in Nederland wel , en niet op basis van kwaliteit , deze koekebakker is daarvan het bewijs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')