abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141062755
Ik was redelijk sceptisch maar hij leverde tegen Spanje twee prima assists. Restecp!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_141063917
_O_
pi_141063954
Al die Blind haters op de vorige pagina's :')! Droeftoeter allert!
Narf!
pi_141063999
Volgens de BBC analitici de man of the match _O_ die krijgt binnenkort dus mooie aanbiedingen binnen van enkele topclubs uit de PL ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 14 juni 2014 @ 09:37:39 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141064578
Geweldige wedstrijd gespeeld, al blijft ie het manco hebben dat ie onzichtbaar wordt als het team niet loopt/domineert. Maar hé, die passes. _O_
pi_141064641
Ik had dit nooit verwacht van Daleymeister.
pi_141064722
Ik moest wel 3x kijken. Gaf Daley die bal? En nog een? Wat gebeurt hier?
pi_141064748
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 03:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was redelijk sceptisch maar hij leverde tegen Spanje twee prima assists. Restecp!
Dit!
pi_141064939
Wordt het nu Manchester United of Barcelona voor Blind?
pi_141065197
Hij heeft echt klasse gespeeld. _O_
Copthorne 2.0
pi_141065631
Ik had dit ook niet verwacht.. deze ene wedstrijd was waarschijnlijk beter dan de volledige interlandcarrière van zijn vader bij elkaar.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 10:59:16 #162
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_141065727
quote:
One of the players picked out by Alan Shearer and the rest of the BBC Sport pundits in last night's match was Ajax midfielder, and son of Danny, Daley Blind.
The 24-year-old created more chances (four), had more touches (66), made more successful passes (36) than any other Dutch player.

BBC
pi_141065757
Eerder van Janmaat die voorzetten verwacht. Geweldig voor Blind dit.
pi_141065912
Die man speelde echt een dijk van een wedstrijd ^O^ _O_
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:29:15 #165
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_141066267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef flicked het volgende:
vele voetballers hebben een minpunt of zwakte , dat is normaal en dat mag , maar deze gast veroorzaakt plaats vervangende schaamte , de hele wereld ziet ons straks met hem in de basis? Ongelooflijk dat iemand met zo weinig voetbaltalent op dit niveau mag spelen , want maak geen vergissing , deze gast is echt niet beter dan spelers uit lagere divisies in Nederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij door fans wordt beschermt en gesteund maar in Oranje gaat het om meer dan clubliefde en zoontje zijn van een club-icoon , en ik merk in online discussies dat steeds meer mensen dit zien en zeggen wat iedereen al heel lang denkt. Deze gast mag enorm blij zijn dat hij in de spotlight mag voetballen , maar als ik hem was , dan had ik persoonlijk allang bedankt , want hij zelf en zijn vader weten zeker wel hoe superslecht en onwaardig hij is. Dat kan haast niet anders. Ben benieuwd wat mede-spelers eigenlijk echt van hem vinden als voetballer. De media helpt ook een handje met leken voor de gek te houden , en volgens Frits Barend moet het elftal om hem heen gebouwd worden. Die is helemaal gek , deze jongen gaat ons echt het WK kosten , spelers zijn door zijn zwakte allen 20% minder goed , want hij kan gewoon niet meekomen op dit tempo , hij kan echt niets gewoon.
_O_ je hebt er verstand van zie ik _O-
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:39:21 #167
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_141066398
quote:
vele voetballers hebben een minpunt of zwakte , dat is normaal en dat mag , maar deze gast veroorzaakt plaats vervangende schaamte , de hele wereld ziet ons straks met hem in de basis? Ongelooflijk dat iemand met zo weinig voetbaltalent op dit niveau mag spelen , want maak geen vergissing , deze gast is echt niet beter dan spelers uit lagere divisies in Nederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij door fans wordt beschermt en gesteund maar in Oranje gaat het om meer dan clubliefde en zoontje zijn van een club-icoon , en ik merk in online discussies dat steeds meer mensen dit zien en zeggen wat iedereen al heel lang denkt. Deze gast mag enorm blij zijn dat hij in de spotlight mag voetballen , maar als ik hem was , dan had ik persoonlijk allang bedankt , want hij zelf en zijn vader weten zeker wel hoe superslecht en onwaardig hij is. Dat kan haast niet anders. Ben benieuwd wat mede-spelers eigenlijk echt van hem vinden als voetballer. De media helpt ook een handje met leken voor de gek te houden , en volgens Frits Barend moet het elftal om hem heen gebouwd worden. Die is helemaal gek , deze jongen gaat ons echt het WK kosten , spelers zijn door zijn zwakte allen 20% minder goed , want hij kan gewoon niet meekomen op dit tempo , hij kan echt niets gewoon.
_O_ :'( _O- Normaal ben ik niet zo van dit soort vermaak, maar deze reactie is inderdaad erg leuk met de volgende quote eronder.

quote:
One of the players picked out by Alan Shearer and the rest of the BBC Sport pundits in last night's match was Ajax midfielder, and son of Danny, Daley Blind.
The 24-year-old created more chances (four), had more touches (66), made more successful passes (36) than any other Dutch player.

BBC
:Y)
pi_141066474
Dat heeft de scouting van fc Groningen toch maar mooi weer gezien ! Eigelijk had ajax hem niet meer nodig en zou fc Groningen hem vastleggen. Het is dat Blind zelf zo eigenwijs was en voor zijn kansen wou gaan in Amsterdam want anders had ajax hem laten gaan naar fc Groningen.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:14:00 #169
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_141067111
quote:
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- kom nooit meer terug
Snelle Egel
pi_141067165
Ironisch dat iemand met messcherpe voorzetten van op grote afstand waarbij je echt haviksogen nodig hebt een achternaam als Blind heeft. :P
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:16:56 #171
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141067166
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141067218
quote:
debiel.
pi_141067364
In het begin maakte hij aardig wat fouten
pi_141067427
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Caland zei dat hij alleen maar balletjes breed kan geven. :)

Caland.
Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland Caland
pi_141067798
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 08:26 schreef TLC het volgende:
Volgens de BBC analitici de man of the match _O_ die krijgt binnenkort dus mooie aanbiedingen binnen van enkele topclubs uit de PL ^O^
Dat wordt bank zitten dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')