het zit diep ja , van Aanholt kan voetballen , is een ras-atleet , box-to-box voetballer , killer , vechter noem het op , ik zou echt niet amused zijn als ik hem was.quote:
Ben je gek, na de eerste wedstrijd gaat het hier stormen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan dit topic nou eindelijk eens dicht
Deze man is nog slechter dan Stijn Schaars.
Maar hij 'houdt de bal altijd zo goed in ploeg'quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben je gek, na de eerste wedstrijd gaat het hier stormen.
Deze jongen mist alles wat je van een moderne back verwacht: kracht, mentaliteit, snelheid en positioneel inzicht.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan dit topic nou eindelijk eens dicht
Deze man is nog slechter dan Stijn Schaars.
omdat je (of niet-ajacieden in het algemeen) hem nu hele wedstrijd hebben gezienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:59 schreef Slobeend het volgende:
Ik was altijd negatief over Blind. Maar wat een wedstrijd!!!!
Auwwww... Pijnlijk dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef flicked het volgende:
vele voetballers hebben een minpunt of zwakte , dat is normaal en dat mag , maar deze gast veroorzaakt plaats vervangende schaamte , de hele wereld ziet ons straks met hem in de basis? Ongelooflijk dat iemand met zo weinig voetbaltalent op dit niveau mag spelen , want maak geen vergissing , deze gast is echt niet beter dan spelers uit lagere divisies in Nederland. Dit is de mega zwakke schakel in het elftal en de rede dat de oefenwedstrijden matig waren , hij voegt helemaal niets toe , is traag en haalt de snelheid uit het middenveld. Ik heb het idee dat bij Ajax hij door fans wordt beschermt en gesteund maar in Oranje gaat het om meer dan clubliefde en zoontje zijn van een club-icoon , en ik merk in online discussies dat steeds meer mensen dit zien en zeggen wat iedereen al heel lang denkt. Deze gast mag enorm blij zijn dat hij in de spotlight mag voetballen , maar als ik hem was , dan had ik persoonlijk allang bedankt , want hij zelf en zijn vader weten zeker wel hoe superslecht en onwaardig hij is. Dat kan haast niet anders. Ben benieuwd wat mede-spelers eigenlijk echt van hem vinden als voetballer. De media helpt ook een handje met leken voor de gek te houden , en volgens Frits Barend moet het elftal om hem heen gebouwd worden. Die is helemaal gek , deze jongen gaat ons echt het WK kosten , spelers zijn door zijn zwakte allen 20% minder goed , want hij kan gewoon niet meekomen op dit tempo , hij kan echt niets gewoon.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef beantherio het volgende:
Daley Blind: de Jordi Cruijff van zijn generatie
Nee, omdat hij goed speelde. Tegen Wales was't weinig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat je (of niet-ajacieden in het algemeen) hem nu hele wedstrijd hebben gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |