Zat er wel aan te komen. Als-ie geluk heeft kan hij het zo lang rekken dat ze morgen verder moeten.quote:
Lijkt me weinig aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zat er wel aan te komen. Als-ie geluk heeft kan hij het zo lang rekken dat ze morgen verder moeten.
Gewoon een MTO van 4 uurquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zat er wel aan te komen. Als-ie geluk heeft kan hij het zo lang rekken dat ze morgen verder moeten.
Heeft 'ie dat ooit wel dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt een goede lichaamshouding vind ik.
Rus was echt zo'n emotieloze. Bertens straalt ten minste wat uit. Maar of Bertens ooit een betere prestatie neer gaat zetten dan die 4e ronde van Rus dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik heb een beetje het Aranxta-Rusgevoel dat ik twee jaar geleden had toen zij de 4e ronde bereikte
Momenteel aan het klooien tegen een duidelijk fysiek in de problemen zijnde Monfils, met rare schotkeuzes en boogballen die uitvallen en zo.quote:
In de 4e won hij 24 van de 30 punten =/quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
71 fouten van Fognini, waarvan er maar ééntje in de 4de.
Niet op 3m van de pot met een boogje pissenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet pissen met een rechte straal
Die kan je in de volgende ronde zien verliezen tegen Kikiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:39 schreef Nober het volgende:
Waar kan ik Mladenovic zien? Dacht dat dat wel op tv zou zijn zodra Nadal klaar was.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die kan je in de volgende ronde zien verliezen tegen Kiki
Nu op ned 1quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:48 schreef Nober het volgende:
Kiki komt niet eens op Nederland 1, 2, 3. Dan kunnen we wel helemaal stoppen met dat tennis op de NPO.
Hopelijk na Monfils Mladenovic op de Belg/Eurosport.
Ze hebben een stream.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:48 schreef Nober het volgende:
Kiki komt niet eens op Nederland 1, 2, 3. Dan kunnen we wel helemaal stoppen met dat tennis op de NPO.
Hopelijk na Monfils Mladenovic op de Belg/Eurosport.
Nee, dit is allang klaar. Nooit problemen op haar eigen service en bijna altijd kansen op de break.quote:
Dan nog moet je het maar zien uit te spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:52 schreef iejeecee het volgende:
nahja, dat was een halve walkover.
grats kiki
Kan ze na RG meteen 1 maand naar Disney.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:53 schreef 1239758715981 het volgende:
53,000 euro verdiend in 58 minuten, niet slecht Kiki
Ja. De wedstrijd had amusementswaarde, in tegenstelling tot die van Nadal. Maakt de wedstrijd nog niet minder clownerig, of de spelers mindere verspillingen van talent.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als Nadal speelt wil je "De Fog" zien.
Alleen was Misa wel 100 x prettiger om naar te kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:53 schreef Mani89 het volgende:
De nieuwe Misa Krajicek is opgestaan mensen, goh wat kan die lekker ballen.
Ah, dat verklaard de oerkreet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:53 schreef 1239758715981 het volgende:
53,000 euro verdiend in 58 minuten, niet slecht Kiki
Die had harde ballen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Alleen was Misa wel 100 x prettiger om naar te kijken
Niet echt:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Misa die besloot een jongenskapsel te nemen omdat het dan vast beter zou gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ja waar sloeg dat in godsnaam op?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:55 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Misa die besloot een jongenskapsel te nemen omdat het dan vast beter zou gaan
Dit ja. Knuppels daarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:56 schreef Nober het volgende:
Eurosport.
Het hele jaar vrouwentennis laten zien behalve tijdens de Grand Slams.
Daarvoor was ze lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:55 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Misa die besloot een jongenskapsel te nemen omdat het dan vast beter zou gaan
Gewoon juichen voor lekkere wijven ongeacht land van geboorte.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Daarvoor was ze lekkeren zelfs met het jongenskapsel zag ze er beter uit dan varkentje Kiki
Varkentje Kiki? Jij bent gek joh.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Daarvoor was ze lekkeren zelfs met het jongenskapsel zag ze er beter uit dan varkentje Kiki
Als ze een lesbisch stel waren dan zou Kiki ook zeker de man in de relatie zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ach het wk hockey is begonnen, en de 7 kamp met Nadine Broersen en Dafne Schippers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon juichen voor lekkere wijven ongeacht land van geboorte.
Zegt iemand met de naam mega-worstjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Als toeschouwer?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:00 schreef editoor het volgende:
Krajicek trouwens ook nog steeds in het toernooi.
In een kwart met Wozniacki en Na Li krijg je een achste finale tussen Bertens en Petkovicquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:07 schreef 1239758715981 het volgende:
Kiki mag Mladenovic wel dankbaar zijn dat ze nu niet tegen Li Na hoeft, trouwens
Kiki wint RG en Wimbledon, waar staat ze dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef TheArt het volgende:
Trouwens nog niet genoemd, maar Kiki keert door de vierde ronde terug in de top-100Ze staat nu virtueel 87e (ze komt van 148). Bij winst op Mladenovic of Petkovic gaat ze zelfde naar 65.
Als Mladenovic wint, is de kans wel groot dat Bertens op 1 van de hoofdbanen staat straksquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef F.M.D. het volgende:
laat het servisch onderonsje tussen petkovic en mladenovic maar een lange slopende partij worden .
laat kiki maar in de luwte blijven. gaat prima tot nu toe. bovendien heb je dan met franse publiek er nog een tegenstander bij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Mladenovic wint, is de kans wel groot dat Bertens op 1 van de hoofdbanen staat straks
Het blijven vrouwen, zie Wozniacki, Serena, Kvitova... er valt geen pijl op te trekken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef iejeecee het volgende:
Wat is er trouwens met azarenka gebeurt?
Je moet specifieker zijn. Sinds januari is er IIG niks gebeurd, maar op de AO heeft ze haar voet ernstig geblesseerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef iejeecee het volgende:
Wat is er trouwens met azarenka gebeurt?
Hockey niks vindenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Belg
Kut NOS met dat kuthockey en Sesamstraat
Ik vond het altijd een beetje een eng programmaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef truedestiny het volgende:
Haten op Sesamstraat. Net alsof je dat vroeger niet geweldig vond.
Ik kan me niet voorstellen waarom ik daar een neuk om zou moeten geven als Roland garrosquote:
Haten op Sesamstraatquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Belg
Kut NOS met dat kuthockey en Sesamstraat
4-6, 1-1* Petkovicquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:19 schreef PimFR het volgende:
Ik hoop zelf dat Mladenovic het wordt. Net als Kiki nog geen ervaring zo die in een grandslamtoernooi en ze zit ook nog in de dubbels en de mixed dubbels, dus zal waarschijnlijk nog 2 partijen moeten spelen voordat ze tegen Kiki speelt. Kiki zal dus wel een fysiek voordeel hebben tegen haar. Dat ze ook tegen het publiek speelt is natuurlijk wel een nadeel.
Petkovic is een Duitse dus die zal wel aan het langste eind trekkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
4-6, 1-1* Petkovic
Kan nog alle kanten op, de ballen zijn rond, het is 1 tegen 1, ze hebben beide een pet op.
Hoe veel heb je van Nadals wedstrijd gezien? Mayer speelde best aardig en vooral de tweede set was spannend.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja. De wedstrijd had amusementswaarde, in tegenstelling tot die van Nadal. [...]
twitter:BenRothenberg twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 18:24:06Rafael Nadal says he's been bothered by his back the last two matches, and that it is affecting his serve. #RG14 reageer retweet
Hij serveerde ook matig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:26 schreef 1239758715981 het volgende:
twitter:BenRothenberg twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 18:24:06Rafael Nadal says he's been bothered by his back the last two matches, and that it is affecting his serve. #RG14 reageer retweet
Dus geen Wimbledon?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:26 schreef 1239758715981 het volgende:
Dan de Djoker hem winnen? Ik hoop toch op Federerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:26 schreef 1239758715981 het volgende:
Ze heeft er voor Wimbledon alleen niks aan. Ze moet gewoon kwalificaties spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef TheArt het volgende:
Trouwens nog niet genoemd, maar Kiki keert door de vierde ronde terug in de top-100Ze staat nu virtueel 87e (ze komt van 148). Bij winst op Mladenovic of Petkovic gaat ze zelfde naar 65.
Als ze hier een kwartfinale haalt krijgt ze misschien, misschien een WC. Zoveel talent heeft GB niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:42 schreef editoor het volgende:
[..]
Ze heeft er voor Wimbledon alleen niks aan. Ze moet gewoon kwalificaties spelen.
die wedstrijd zal morgen wel pas afgemaakt wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Ambrosius het volgende:
Murray meteen de break voor, maar dat was in de eerste set ook zo.
Want? We hebben nog 2,5 uur manquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die wedstrijd zal morgen wel pas afgemaakt worden
Lieve help, die video van Robin Haase's woede-uitbarstingen. Dat is gewoon ergquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-was-u-gefrustreerd/
Dat is wel heel vervelend. Ik zie dat Rothenberg voor The New York Times werkt. Dus niet zomaar iemand die iets roept als het goed is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:26 schreef 1239758715981 het volgende:
Haha, what the fuck...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)-was-u-gefrustreerd/
Dat die op dat net staat te slaan bij die Davis Cup wedstrijdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Lieve help, die video van Robin Haase's woede-uitbarstingen. Dat is gewoon erg
Mladenovic is een Franse.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? We hebben nog 2,5 uur man.
Snap niet dat Petkovic trouwens op CC speelt, Gasquet-Verdasco gaat zeer waarschijnlijk niet afgerond kunnen worden op deze manier.
Ja, dat is van de perscoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het apart dat verder nergens iets wordt gezegd over rugproblemen bij Nadal. Zou hij dat tijdens de persconferentie hebben gezegd? Er is mij weinig opgevallen maar ik heb niet gelet op zijn servicesnelheid.
Oké, ik hoop dat het snel verdwijnt, maar ik vind die terugkerende blessures altijd een beetje griezelig, omdat het chronisch kan worden. Prima als iemand anders wint, maar liever niet wegens een blessure.quote:
Mlaadje in de kwartfinale, hoop ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:33 schreef Max23 het volgende:
Laat Petkovic - Mladenovic maar lekker lang doorgaan. Winnaar daarvan moet tegen Bertens.
En ze wordt weer teruggebrokenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
Petkovic serveert voor de match zometeen.
Dan hebben we Sharapova en Bouchard het Genie nog.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:37 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Ach ja, zowel Mlaadje als Petko zijn toch kansloos tegen Kiek
Ach, Bo3 met een dagje rust. GS zijn voor de vrouwen juist de conditioneel lichtere toernooien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:33 schreef Max23 het volgende:
Laat Petkovic - Mladenovic maar lekker lang doorgaan. Winnaar daarvan moet tegen Bertens.
Men neemt het niet al te serieus blijkbaar. Daarnaast zijn ze wel ietsje gestegen en Djokovic is iets gezakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag dat Nadal op Betfair nog steeds lage odds heeft voor toernooiwinst (2.56). Iemand enig idee hoe het kan dat die odds niet gestegen zijn nu hij kennelijk bekend heeft gemaakt dat hij last heeft van zijn rug?
Bouchardquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan hebben we Sharapova en Bouchard het Genie nog.
Hopelijk valt het allemaal mee. Maar ik kreeg ook het idee dat ze iets waren gestegen ten opzichte van het begin van het toernooi. Nadal was eerst nog heel licht favoriet oven Djokovic volgens mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Men neemt het niet al te serieus blijkbaar. Daarnaast zijn ze wel ietsje gestegen en Djokovic is iets gezakt.
Nee, Djokovic is al vanaf het begin van het toernooi favoriet als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk valt het allemaal mee. Maar ik kreeg ook het idee dat ze iets waren gestegen ten opzichte van het begin van het toernooi. Nadal was eerst nog heel licht favoriet oven Djokovic volgens mij.
Oké. Vind ik ook wel logisch, gelet op zijn laatste vier partijen tegen Nadal en omdat hij mentaal volgens mij lekkerder in zijn vel zit dan Nadal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Djokovic is al vanaf het begin van het toernooi favoriet als ik het goed heb.
De beste gaat winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:04 schreef grrrrg het volgende:
Ik zie Nadal toch nog steeds als favoriet. Hij heeft een behoorlijk makkelijke loting, itt Djokovic, die ik toch als sowieso meer moeite zie hebben met tegenstanders.
Maar als het een finale Nadal-Djokovic wordt, dan zie ik Djokovic als grote favoriet. Maar ja, vrij logisch, aangezien Djokovic zo'n beetje alle partijen van Nadal wint, de laatste tijd.
Maar als je Nadal als de favoriet ziet, dan moet je ervan uitgaan dat Djokovic de finale niet haalt. Anders zou Djokovic volgens jou de favoriet moeten zijn, omdat hij de finale van Nadal wint.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:04 schreef grrrrg het volgende:
Ik zie Nadal toch nog steeds als favoriet. Hij heeft een behoorlijk makkelijke loting, itt Djokovic, die ik toch als sowieso meer moeite zie hebben met tegenstanders.
Maar als het een finale Nadal-Djokovic wordt, dan zie ik Djokovic als grote favoriet. Maar ja, vrij logisch, aangezien Djokovic zo'n beetje alle partijen van Nadal wint, de laatste tijd.
Dit is gewoon Murray op gravel. Zijn mensen alweer vergeten hoe slecht hij op die ondegrond is? Het is totaal niet verassend wat er momenteel gebeurd op het veld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe geeft Murray het weg zeg. *5-4 Kohlschreiber
.
Ja, ik geloof dat ik dat bedoelde te zeggen. Er is altijd een kans dat Djokovic de finale niet haalt. Ik had ook niet gedacht dat Federer 2 jaar geleden van hem zou winnen op Roland Garros, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar als je Nadal als de favoriet ziet, dan moet je ervan uitgaan dat Djokovic de finale niet haalt. Anders zou Djokovic volgens jou de favoriet moeten zijn, omdat hij de finale van Nadal wint.
De laatste vier keer heeft Djokovic gewonnen, waarbij hij in totaal één set heeft verloren.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
Weet iemand of kwalificatie plus vierde ronde voldoende is voor Bertens om terug te keren in de top 100?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef TheArt het volgende:
http://live-tennis.eu/wta-live-rankingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
Weet iemand of kwalificatie plus vierde ronde voldoende is voor Bertens om terug te keren in de top 100?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer teruggebrokenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Murray voor de vierde van de vijf sets meteen een break voor.
Oké, ik snap het. Wat wel in Nadals voordeel spreekt, is dat het RG is en dat hij nog nooit een vijfsetter op gravel heeft verloren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:46 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik dat bedoelde te zeggen. Er is altijd een kans dat Djokovic de finale niet haalt. Ik had ook niet gedacht dat Federer 2 jaar geleden van hem zou winnen op Roland Garros, bijvoorbeeld.
Als Nadal tegen Djokovic moet in de finale, dan geef ik Djokovic de beste kaarten, alleen als Nadal op een of andere manier zijn speel weet te ontregelen, heeft Nadal een kans.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
Fijn, de Ronde van Dubai is vanaf 5 februari op Eurosport te zien, lekker op tijd die reclame.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Kohlschreiber-Murray voorspelbaar zegt. Elke keer als Kohlschreiber weer een beetje in de buurt komt van Murray wint Murray weer het punt. Kohlschreiber heeft gewoon 0% kans. Ik bedoel, Muray staat 4-2 voor. Kohlschreiber breekt terug, maar nu staat hij alweer 0-15 achter. Maar ook al zou Kohlschreiber deze set winnen, dan nog heeft hij geen kans, omdat Murray zijn niveau kan verhogen en Kohlschreiber niet.
Ja, Kohlschreiber wint dit gewoon niet. Als het erop aankomt, redt hij het niet.quote:
Wel gaaf, als tweede op Chatrier Gulbis-Federer en dan Tsonga-Djokovic.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alles op de twee hoofdbanen qua mannen- en vrouwenenkelspel.
Voor Murray? 3.50 ongeveer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat is de odd geweest in de 4e set na de break?
Zal wel rond de 1.13 zijn geweest vermoed ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee Andy stond toch 2-1 en break voor? Toen
Ik las verkeerd, dacht dat je bij de break achter in de vijfde bedoelde.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee Andy stond toch 2-1 en break voor? Toen
Toch vind ik dat altijd een beetje gek. Het feit dat iemand een break voor staat wil niet zeggen dat hij niet teruggebroken wordt. En als dat gebeurt, ligt de wedstrijd in principe weer open. Maar goed, statistisch zal het wel kloppen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij stond 3-0 en een break voor, odd was 1.02-1.03.
21.40 lijkt me idd het maximale. Zeker in die grote stadions is het wat donkerder.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
Als het 7-7 wordt, moeten ze wel stoppen lijkt me. Tot hoe laat zijn ze gister doorgegaan, 21.40 uur?
Ja, zeg dat wel. Was ook zo aan het eind van de herenfinale van Wimbledon 2008. Het leek toen nog vrij licht maar het was behoorlijk donker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:28 schreef Mercurial het volgende:
TV geeft echt een te vertekenend beeld.
Dan moet het nu al best een beetje schemerig zijn.quote:Rond 22:00 is het volledig donker in Parijs.
ja ligt zooveel dichter bij de evenaar dan Utrechtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:28 schreef Mercurial het volgende:
TV geeft echt een te vertekenend beeld. Rond 22:00 is het volledig donker in Parijs.
Oké, lijkt me een goeie zaak. Waar is dat trouwens gemeld?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Ze gaan dus tot 7-7 uiterlijk verder. Officieel.
Is het ook, maar er zitten hele dikke filters op die camera.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Was ook zo aan het eind van de herenfinale van Wimbledon 2008. Het leek toen nog vrij licht maar het was behoorlijk donker.
[..]
Dan moet het nu al best een beetje schemerig zijn.
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het ook, maar er zitten hele dikke filters op die camera.
Van die hele speciale filters die het donker tegenhoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het ook, maar er zitten hele dikke filters op die camera.
Ja, en dan zijn ze twee punten van het einde van de game verwijderd, want ze moeten dan wel stoppen op deuce.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Stel, stel, de volgende game duurt een kwartier. Op een gegeven moment moeten ze toch afkappen omdat het echt niet meer gaat.
Dit wordt toch niet de 3e tegenstandster die niet helemaal fit aan de wedstrijd begintquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:35 schreef F.M.D. het volgende:
Zieke Petkovic: ‘Voelde me vreselijk op de baan’
Andrea Petkovic is de volgende tegenstandster van Kiki Bertens in Parijs. De nummer 28 van de plaatsingslijst, die wordt gecoacht door de Nederlander Eric van Harpen, won met 6-4 4-6 6-4 van Kristina Mladenovic (WTA-103). De zege kwam als een verrassing voor Petkovic.
‘Ik voel me vreselijk. Ik heb sinds gisteren last van een maagvirus, maar ik heb geknokt voor wat ik waard was, want het is tenslotte een Grand Slam', zo vertelde ze aan de media na afloop.
Petkovic zegt dat haar fysieke problemen haar in bepaalde opzichten ook hebben geholpen in de wedstrijd.
‘Ik had totaal geen emoties op de baan, omdat ik gewoon helemaal leeg was. Normaliter ben ik een hele emotionele speelster. Ik had geen idee wat er allemaal gebeurde vandaag, en besefte me niet eens dat ik had gewonnen. Het was zó bizar. Dit was de gekste partij die ik ooit heb gespeeld.’
Petkovic en Bertens gingen nog nooit eerder de strijd aan. ‘Ik weet helemaal niets van haar’, aldus de voormalig top10-speelster.
quote:
Verkerk is een goede jongen en zal hebben gedacht "mijn tijd komt nog wel". 😄quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrero nu bij Mats. Net lieten ze nog het matchpoint van de RG-finale van 2003 (Ferrero-Verkerk) zien. Na al die jaren begrijp ik nog steeds niet waarom Verkerk Ferrero toen liet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |