Zat er wel aan te komen. Als-ie geluk heeft kan hij het zo lang rekken dat ze morgen verder moeten.quote:
Lijkt me weinig aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zat er wel aan te komen. Als-ie geluk heeft kan hij het zo lang rekken dat ze morgen verder moeten.
Gewoon een MTO van 4 uurquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:05 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zat er wel aan te komen. Als-ie geluk heeft kan hij het zo lang rekken dat ze morgen verder moeten.
Heeft 'ie dat ooit wel dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt een goede lichaamshouding vind ik.
Rus was echt zo'n emotieloze. Bertens straalt ten minste wat uit. Maar of Bertens ooit een betere prestatie neer gaat zetten dan die 4e ronde van Rus dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik heb een beetje het Aranxta-Rusgevoel dat ik twee jaar geleden had toen zij de 4e ronde bereikte
Momenteel aan het klooien tegen een duidelijk fysiek in de problemen zijnde Monfils, met rare schotkeuzes en boogballen die uitvallen en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |