In eerste instantie wilde ik voor 4 gaan, maar toen ik in week 14quote:Op zondag 1 juni 2014 09:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Had jij gekozen voor 6 weken verlof voor de bevalling i.p.v. 4?
Je moet doen waar je je zelf het beste bij voeltquote:Op zondag 1 juni 2014 09:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
In eerste instantie wilde ik voor 4 gaan, maar toen ik in week 14al thuis kwam te zitten werd het dus 6 weken vantevoren.
Nu achteraf denk ik dat 6 weken vooraf ook wel heel erg lekker is.
Maar aan mij kan je beter niet vragen wat beter of fijner is, ik ben geen goeie graadmeter daarin.
Alles gaat goed hier! Ze doet het zooooo goedquote:Op zondag 1 juni 2014 00:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaag misschien een beeb Hobbes!
En hoe bevalt het moederen JJ? Alles goed met dr kleine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door JaleesaJoia op 01-06-2014 11:26:04 ]Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Ik vind het zelf ook wel ernstig jaquote:
Je hebt helaas niks te kiezen als je in de ziektewet komt te zitten.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je moet doen waar je je zelf het beste bij voeltIk heb wel voor 4 weken gekozen, vind die 2 weken na de bevalling erbij wel lekker. Plus 4 weken vakantie eraan
Truequote:Op zondag 1 juni 2014 10:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt helaas niks te kiezen als je in de ziektewet komt te zitten.
Ik dus ook niet. Echt zoooooo lief vind ik hetquote:Op zondag 1 juni 2014 10:01 schreef Chanty het volgende:
OMG dat kuiltje![]()
![]()
Ik wist niet dat je dat vanaf de geboorte al kunt hebben
![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 09:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Gefeliciteerd Hobbesje! Wat een mooiierd
[..]
Alles gaat goed hier! Ze doet het zooooo goedKan dr helaas alleen nog niet echt zelf verschonen enzo door de wond van de ks. Maar de pijn wat dat betreft valt me heel erg mee!!
Wat een mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn jongste heeft het ook, was direct na de geboorte te zien alquote:Op zondag 1 juni 2014 10:01 schreef Chanty het volgende:
OMG dat kuiltje![]()
![]()
Ik wist niet dat je dat vanaf de geboorte al kunt hebben
![]()
Ik wil ook een baby met kuiltjesquote:Op zondag 1 juni 2014 10:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijn jongste heeft het ook, was direct na de geboorte te zien al![]()
![]()
Wat een mooie baby'sJJ wat een plaatje zo zeg
Gewoon aan de binnenkant van de wang een draadje stitchenquote:Op zondag 1 juni 2014 10:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil ook een baby met kuiltjesMaar mijn man en ik hebben ze allebei niet, dus helaasch
Heeeeel herkenbaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook wel ernstig jaIk ben namelijk totaal geen ideale huisvrouw. Wel heel lang thuiszorgwerk gedaan als bijbaan dus ik KAN het wel, maar niet in mijn eigen huis. Maar nu…. Ik word er een beetje bang van
Maar met drie katten gaat het hier sowieso niet steriel worden dus de obsessie is relatief
Wij hebben ook allebei geen kuiltjesquote:Op zondag 1 juni 2014 10:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil ook een baby met kuiltjesMaar mijn man en ik hebben ze allebei niet, dus helaasch
Ze lijkt zo net een chineesjequote:Op zondag 1 juni 2014 10:45 schreef rebel-angel het volgende:
JJ en hobbesje van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochters![]()
En JJ je zou nog een haartjes foto spammen![]()
Reageer morgen hopelijk weer even uitgebreid
Oh dat geeft weer hoopquote:Op zondag 1 juni 2014 11:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wij hebben ook allebei geen kuiltjes
Ik wil ook niemand bang maken over die cursussen hoor! Volgens mij zijn die cursussen hartstikke nuttig, als je maar iets uitzoekt dat bij je past. Ik denk nog steeds dat hypnobirthing zelf wel bij mij past, maar deze specifieke lessen bij deze specifieke dame in deze specifieke groep ons niet zo liggen. Elke cursusavond/-middag duurt drie uur, en van die drie uur vind ik in totaal misschien een uur nuttig, dus die verhouding klopt gewoon niet. Morgen maar eens bellen om het te bespreken...quote:Op zondag 1 juni 2014 00:46 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Oh en cursussen, ik heb me nergens voor ingeschreven.. van de ene kant heb ik wel een beetje dat 'ja maar hoort zo'n cursus er niet eigenlijk bij en ga ik dan niet balen tijdens de bevalling dat ik niet al ge-proefpuft heb..', maar het lijkt me allemaal zo helemaal niks als ik het lees
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ze lijkt zo net een chineesje
[ afbeelding ]
Waarom negeer je dat advies dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier een dikke vette baggernacht gehad, begin een patroon te zien... Als ik een drukke dag heb zonder de verplichte middagrust dan ben ik s'nachts beroerd... En vannacht was mup ook druk... Voor het eerst gedacht: doe eens rustig joh... En nu is ze weer rustig en.vind ik dat ook niks...
Dat was niet gepland negeren.. Ik was gisteren de hele dag bij mn ouders, en ik had de luie stoel in de tuin gezet en lag net lekker toen er ineens mensen langs kwamen, eerst mn zus, toen de broer van mn vader, en later de beste vriendin van mn ma.quote:
Ik heb ook hypnobirting gedaan, maar dat was maar 1 bijeenkomst en de rest oefende je samen thuis. Mijn man vond dat juist fijn, hij kon iets voor mij doen. Ook tijdens de bevalling werkte het hier top!quote:Op zondag 1 juni 2014 11:37 schreef Amsel het volgende:
Hobbes van harte! Wat is ze mooi! Mooie naam ook
JJ ook al zo'n mooi kindje!
[..]
Ik wil ook niemand bang maken over die cursussen hoor! Volgens mij zijn die cursussen hartstikke nuttig, als je maar iets uitzoekt dat bij je past. Ik denk nog steeds dat hypnobirthing zelf wel bij mij past, maar deze specifieke lessen bij deze specifieke dame in deze specifieke groep ons niet zo liggen. Elke cursusavond/-middag duurt drie uur, en van die drie uur vind ik in totaal misschien een uur nuttig, dus die verhouding klopt gewoon niet. Morgen maar eens bellen om het te bespreken...
Als die mensen binnen komen kun jij toch gewoon lekker blijven zitten?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat was niet gepland negeren.. Ik was gisteren de hele dag bij mn ouders, en ik had de luie stoel in de tuin gezet en lag net lekker toen er ineens mensen langs kwamen, eerst mn zus, toen de broer van mn vader, en later de beste vriendin van mn ma.
Dan is rusten een soort moeilijke opgave..
Heb vanmorgen wel n groepsapp eruit gedaan om aan te geven dat ik mn verjaardag dit jaar niet vier... Dat gaat gewoon niet met mn bekken en lijf, en volgend jaar ben ik weer jarig.
Vandaag maar lekker niks.
Hou es op! Want ik zag net bij het pakken van de yoghurt dat die van mij 'vlekjes' vertoond aan binnen en buitenkant.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:49 schreef Chanty het volgende:
Whoah! De koelkast was eigenlijk helemaal niet zo vies maar nu is hij het stralende middelpunt van de keuken. Er komt nog net geen engelen gezang uit als ik m open doe
Nu de rest van de keuken
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hou es op! Want ik zag net bij het pakken van de yoghurt dat die van mij 'vlekjes' vertoond aan binnen en buitenkant.
Nu MOET ik ook
Mutsquote:Op zondag 1 juni 2014 13:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat mijn magnetron inmiddels hetzelfde effect heeft als de koelkastnu de oven.
Kwak even een powernap.
Wat ontzettend eng Kwak! Ik heb het ook de hele zwangerschap gehad en toen ik op een gegeven moment wakker werd en de baan met een vrachtwagen deelde ben ik zo geschrokken dat ik het niet meer zo ver liet komen. Zorg voor snelle suikers in je auto en lekker koud drinken. En inderdaad maar stoppen hoor als het echt niet gaat. Houd van tevoren maar rekening met een langere reistijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik sta langs de kant van de weg, ben zo slaperig dat mijn ogen een paar keer dichtvielen op de snelweg net. Ik vond het zo eng
... Moet nog een kwartiertje naar huis maar ofzo... Gatverdamme...
Ja, ik heb het normaal ook al wel eens, vooral als ik op de snelweg rijd. Maar het ging de laatste tijd heel goed eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:13 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wat ontzettend eng Kwak! Ik heb het ook de hele zwangerschap gehad en toen ik op een gegeven moment wakker werd en de baan met een vrachtwagen deelde ben ik zo geschrokken dat ik het niet meer zo ver liet komen. Zorg voor snelle suikers in je auto en lekker koud drinken. En inderdaad maar stoppen hoor als het echt niet gaat. Houd van tevoren maar rekening met een langere reistijd.het is echt heel naar.
Ik denk dat ik ga vragen of ik kan kappen met de cursus maar in plaats daarvan een keer privé kan afspreken. Al denk ik niet meer dat mijn vriend er nog heen wilquote:Op zondag 1 juni 2014 12:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb ook hypnobirting gedaan, maar dat was maar 1 bijeenkomst en de rest oefende je samen thuis. Mijn man vond dat juist fijn, hij kon iets voor mij doen. Ook tijdens de bevalling werkte het hier top!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 juni 2014 02:47 schreef Hobbesje het volgende:
Meld. Met dochter naast het bed. Elin. 3195 gram. Alles oké, alleen lage bloedsuikerspiegel nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak snel en nieuwe dan mag je er weer inquote:Op zondag 1 juni 2014 16:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh wat een schatje!! Leuke foto ook met grote zus
Ik kan nog niet vertrekken uit t topicik vind t nog steeds raar dat ik niet meer in de OP sta
Inderdaad. Spees zo erg is het pas sinds heel kortquote:Op zondag 1 juni 2014 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
Bij chanty is het toch ook iets van de laatste 2 weken? Ik vind het wel mooi om te zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |