Hou es op! Want ik zag net bij het pakken van de yoghurt dat die van mij 'vlekjes' vertoond aan binnen en buitenkant.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:49 schreef Chanty het volgende:
Whoah! De koelkast was eigenlijk helemaal niet zo vies maar nu is hij het stralende middelpunt van de keuken. Er komt nog net geen engelen gezang uit als ik m open doe
Nu de rest van de keuken
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hou es op! Want ik zag net bij het pakken van de yoghurt dat die van mij 'vlekjes' vertoond aan binnen en buitenkant.
Nu MOET ik ook
Mutsquote:Op zondag 1 juni 2014 13:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat mijn magnetron inmiddels hetzelfde effect heeft als de koelkastnu de oven.
Kwak even een powernap.
Wat ontzettend eng Kwak! Ik heb het ook de hele zwangerschap gehad en toen ik op een gegeven moment wakker werd en de baan met een vrachtwagen deelde ben ik zo geschrokken dat ik het niet meer zo ver liet komen. Zorg voor snelle suikers in je auto en lekker koud drinken. En inderdaad maar stoppen hoor als het echt niet gaat. Houd van tevoren maar rekening met een langere reistijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik sta langs de kant van de weg, ben zo slaperig dat mijn ogen een paar keer dichtvielen op de snelweg net. Ik vond het zo eng
... Moet nog een kwartiertje naar huis maar ofzo... Gatverdamme...
Ja, ik heb het normaal ook al wel eens, vooral als ik op de snelweg rijd. Maar het ging de laatste tijd heel goed eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:13 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Wat ontzettend eng Kwak! Ik heb het ook de hele zwangerschap gehad en toen ik op een gegeven moment wakker werd en de baan met een vrachtwagen deelde ben ik zo geschrokken dat ik het niet meer zo ver liet komen. Zorg voor snelle suikers in je auto en lekker koud drinken. En inderdaad maar stoppen hoor als het echt niet gaat. Houd van tevoren maar rekening met een langere reistijd.het is echt heel naar.
Ik denk dat ik ga vragen of ik kan kappen met de cursus maar in plaats daarvan een keer privé kan afspreken. Al denk ik niet meer dat mijn vriend er nog heen wilquote:Op zondag 1 juni 2014 12:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik heb ook hypnobirting gedaan, maar dat was maar 1 bijeenkomst en de rest oefende je samen thuis. Mijn man vond dat juist fijn, hij kon iets voor mij doen. Ook tijdens de bevalling werkte het hier top!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 juni 2014 02:47 schreef Hobbesje het volgende:
Meld. Met dochter naast het bed. Elin. 3195 gram. Alles oké, alleen lage bloedsuikerspiegel nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |