quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:36 schreef Hobbesje het volgende:
Hier nu met harde buiken/weeen aan de ctg. Eens kijken wat ze zeggen. ..
Klopt. Maar ze willen wel graag weten of ik echt aan het bevallen ben. Maar zolanghet rommelt gaan we niet huis. En het rommelt flink.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat spannend Hobbes! Jij moest toch een ks of heb ik dat verkeerd onthouden?
Nog een uurtje en dan is het morgen hè.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Hobbesje het volgende:
Van mij mogen ze de ks doen nu. Gyn is nu ook onderweg naar hier. Zit haar ook niet helemaal lekker.
Hoewel morgen ook mooi zou zijn: onze trouwdag!
Grappig want ik zit steeds van: als ie maar niet op 3 juni komt want dat is onze trouwdagquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Hobbesje het volgende:
Van mij mogen ze de ks doen nu. Gyn is nu ook onderweg naar hier. Zit haar ook niet helemaal lekker.
Hoewel morgen ook mooi zou zijn: onze trouwdag!
Die kleur hebben wij ook! (En er zit nu ook en soort mint/aqua op de muur maar dat vind ik voor de andere slaapkamer wel mooi). De andere twee muren worden zand van karwei eigen merk bij ons.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Gras Groen van de Lief! collectie bij de Gamma
[ afbeelding ]
En ik heb een hele vette muursticker op het oog:
http://www.meermuursticke(...)ker-boom-dierenboel/
Sowieso niet zo'n dure site qua muurstickers vind ik. Ik ben duurdere tegen gekomen en daardoor zag ik er tot op heden vanaf.
Als ik t zo hoor ben ik wel bij dat we dat niet zijn gaan doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:07 schreef Amsel het volgende:
Hoe gaat het met je Vlindur?
Voor degenen die al verder in hun zwangerschap zijn: Hoe bevalt jullie zwangerschapscursus? Wij zijn begonnen met hypnobirthing, maar zien het eigenlijk niet meer zitten. Ik vind de uitgangspunten van hypnobirthing heel fijn en zou echt graag op die manier willen bevallen, maar de bijeenkomsten liggen ons niet. Vorige keer had ik het idee dat ik met 80% uit de les iets kon, vandaag zo'n 50%, en mijn vriend kon er eigenlijk helemaal niets meeHij wil dus eigenlijk gewoon niet meer, en ik twijfel ook heel erg. Dus ben benieuwd naar de ervaringen bij andere soorten cursussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |