Hmm, lekker een plaatje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
Ik zou de brunch verzorgen, tast toe mensen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
side projects zorgen er tenminste voo dat men niet in het zelfde hokje blijft hangenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:18 schreef isax het volgende:
godver ik trap er weer in
ik zit te luisteren naar nieuwe muziek van een deel van mijn favo band![]()
side projects
Lekker, heb wel een goede bodem nodig vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:22 schreef Gert het volgende:
Het zonnetje komt zo te voorschijn Lies, maar profiteer er meteen van want zo te zien komt er later op de dag weer een heel dik wolkenpakket voorbij:
http://www.sat24.nl/nl/nl
Ga je weer naar de kroeg, gezellie! Ik blijf de hele nacht op want KRO detective nacht!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker, heb wel een goede bodem nodig vandaag
Ik heb zegmaar 6 uur zon op mn balkon.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.
Oeh, strak blauwe lucht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke wolken?
[ afbeelding ]
Ik duik zo weer even met de kloten de zon in denk ik
Ja, opa moet werken, en we hebben darttoernooi. Leuk KRO detectives, ga wat opnemen denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ga je weer naar de kroeg, gezellie! Ik blijf de hele nacht op want KRO detective nacht!
Wil je bruine ballen oid?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke wolken?
[ afbeelding ]
Ik duik zo weer even met de kloten de zon in denk ik
Je ken toch aan de voorkant gaan zitten met een neut.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.
Laat m gewoon doorlopen dan want dit staat op de site :quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, opa moet werken, en we hebben darttoernooi. Leuk KRO detectives, ga wat opnemen denk ik
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Laat m gewoon doorlopen dan want dit staat op de site :
De begintijden zijn bij benadering. Dat komt omdat de lengtes van de detectives die gekozen kunnen worden van elkaar af kunnen wijken. Stel je opname-apparatuur dus ruim in.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
De begintijden zijn bij benadering. Dat komt omdat de lengtes van de detectives die gekozen kunnen worden van elkaar af kunnen wijken. Stel je opname-apparatuur dus ruim in.
Zo nam ik een keer een aflevering op op SBS6 , ik ging weg toen ik hem aanzette. toen zaten er 8 reclameblokken tussen, hart van nederland, en het weerbericht. en net die laatste 10 minuten van die serie zat er niet op Die starte op het moment dat de recorder er mee stopte. (ik dacht dat 3 uur lang genoeg was)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dat ook wel maar tegenwoordig zitten al mijn buren voor het huis en dat is me iets te gezellig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ken toch aan de voorkant gaan zitten met een neut.
Ik duik eind vd middag de bios in. Dus hopelijk is het dan flink bewolkt anders baal ik.![]()
En daarna uit eten en dan denk ik nog bandjes kijken. Er is vanavond een gratis festival in de stad Lies: http://www.sniester.nl/
Kun je niet vertellen dat je buren voor hun eigen huis moeten zitten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dat ook wel maar tegenwoordig zitten al mijn buren voor het huis en dat is me iets te gezellig.Ziet er leuk uit dat festival! Ik heb hoop ik andere plannen vanavond maar mocht dat niet doorgaan ga ik misschien ook wel even kijken.
En mijn bovenburen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je niet vertellen dat je buren voor hun eigen huis moeten zitten?
Oh, half dronken op de fiets thuiskomen van een festival, en echt alle buren zitten in de voortuin. En net op dat moment is het fietspad achter de huizen langs afgesloten. En moet dus op de fiets, slingerend langs al de buren naar huisquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dat ook wel maar tegenwoordig zitten al mijn buren voor het huis en dat is me iets te gezellig.Ziet er leuk uit dat festival! Ik heb hoop ik andere plannen vanavond maar mocht dat niet doorgaan ga ik misschien ook wel even kijken.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Oh, half dronken op de fiets thuiskomen van een festival, en echt alle buren zitten in de voortuin. En net op dat moment is het fietspad achter de huizen langs afgesloten. En moet dus op de fiets, slingerend langs al de buren naar huis![]()
Het zal je maar gebeuren
Ik ben dan ook zo tevreden dat hier alle initiatiefen voor een flatbarbecue op de jaarlijkse VVE vergadering weggestemd worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achter. En daar is de zon dus op na 1500 uur.
Stelletje succubiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achter. En daar is de zon dus op na 1500 uur.
Same herequote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja we zijn d'r nog![]()
Post niet veel meer, is lang geleden, 2007 ofzo.
Lurk hier nog een beetje zo nu en dan vanuit mijn eigen Utopia![]()
Ik zal voor je duimen dat je plannen doorgang vindenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey Fannie!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Zéker lang geledenik wist niet dat jij hier weer rondzwierf...
betalen om te zien hoe mensen zichzelf verneuken in de hoop 3x jaarsalaris te verdienen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Fannie!![]()
Ja was ooit benieuwd naar Utopia![]()
Streams zijn alleen te doen met lurken erbij in de COS
Ach die ¤2.50 per maand heb ik allang terugverdiend. door een keer niet op stap te gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
betalen om te zien hoe mensen zichzelf verneuken in de hoop 3x jaarsalaris te verdienen.
Yupquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
betalen om te zien hoe mensen zichzelf verneuken in de hoop 3x jaarsalaris te verdienen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ach die ¤2.50 per maand heb ik allang terugverdiend. door een keer niet op stap te gaan
Ik heb wel wat beters met mn vrije tijd te doen eilkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Yup![]()
Kijken hoe het niet moet dus![]()
en hoe ze (dicht)groeien
jij ligt ook met je kloten in de zon dus?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel wat beters met mn vrije tijd te doen eilk
Neuh, ik ben aan het kutten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij ligt ook met je kloten in de zon dus?
ah een date?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woon jij in Spanje ofzo?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:02 schreef Inodder het volgende:
Ik ben weer naar binnen gevlucht... Zon brand wel erg hard. En het afgeschermde achtertuintje zonder een zuchtje wind werkt ook niet mee.
LOL, bij de commercieelen neem ik zowiezo nooit wat op, idd door de reclameblokken. ze kappen ook rustig 10 min voor het eind af! Zit je ineens naar die stoephoeren te kijken!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo nam ik een keer een aflevering op op SBS6 , ik ging weg toen ik hem aanzette. toen zaten er 8 reclameblokken tussen, hart van nederland, en het weerbericht. en net die laatste 10 minuten van die serie zat er niet op Die starte op het moment dat de recorder er mee stopte. (ik dacht dat 3 uur lang genoeg was)
Haha, gebeurt mij wel eens als ik in slaap val. Word je wakker van dat gehijg en dat ik moet bellenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
LOL, bij de commercieelen neem ik zowiezo nooit wat op, idd door de reclameblokken. ze kappen ook rustig 10 min voor het eind af! Zit je ineens naar die stoephoeren te kijken!
sowieso.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
LOL, bij de commercieelen neem ik zowiezo nooit wat op, idd door de reclameblokken. ze kappen ook rustig 10 min voor het eind af! Zit je ineens naar die stoephoeren te kijken!
Woont opa je dan,op een goede dag, helemaal uit?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar nu ben ik er even klaar mee, ga naar de kroeg naar opa. Mocht ik nog enigszins capabel zijn vannacht, kom ik nog wel even buurten. Fijne dag allemaal![]()
Dat wil je niet echt wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Woont opa je dan,op een goede dag, helemaal uit?
quote:
Ik zit ook in de tuinquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:02 schreef Inodder het volgende:
Ik ben weer naar binnen gevlucht... Zon brand wel erg hard. En het afgeschermde achtertuintje zonder een zuchtje wind werkt ook niet mee.
hmm gaat m niet worden denk ik, heb 1 streepie wifi.. van de burenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)b19150a28cbdc&pass=1
kom je snel genoeg achterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm gaat m niet worden denk ik, heb 1 streepie wifi.. van de buren
Als ze de wedstrijd tegen spanje winnen, verliezen ze de finale van brazilie, mochten ze van spanje verliezen komen ze de poulefase niet door.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm gaat m niet worden denk ik, heb 1 streepie wifi.. van de buren
ik ga die wedstrijd zien bij guusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze de wedstrijd tegen spanje winnen, verliezen ze de finale van brazilie, mochten ze van spanje verliezen komen ze de poulefase niet door.
Ik zie geen pindas.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
Heb net Pinda Sambal Stoofkip gemaakt! Met nassi!![]()
http://www.surinaamseten.nl/receptendetail.html?id=22&q=33&cid=17
[ afbeelding ]
tja blijft altijd een verrassing toch, het kan maar zo lekker lopenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze de wedstrijd tegen spanje winnen, verliezen ze de finale van brazilie, mochten ze van spanje verliezen komen ze de poulefase niet door.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het plaatje vd Faja Lobi receptensite, het ziet er in mijn pan zowiezo heel anders uit!quote:
Dat ziet er serieus lekker uitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
niet miepen... Wees blij dat je überhaupt kunt posten... En anders schakel je toch over op je mobiele data. .quote:
streamen en filmpies kijken lukt nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet miepen... Wees blij dat je überhaupt kunt posten... En anders schakel je toch over op je mobiele data. .
lol dat heb ik eens gedaan, na 1 dag al over de 1 gigabyte heen.. en dan tikt t aan in kosten.. de rattenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet miepen... Wees blij dat je überhaupt kunt posten... En anders schakel je toch over op je mobiele data. .
Waarom zo weinig bereik?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat heb ik eens gedaan, na 1 dag al over de 1 gigabyte heen.. en dan tikt t aan in kosten.. de ratten
heb normaal via het stopcontact vast verbinding, maar die ligt eruit.. en kan niet bij het modem komen momenteelquote:
ik heb nog gewoon een onbeperkt aboquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat heb ik eens gedaan, na 1 dag al over de 1 gigabyte heen.. en dan tikt t aan in kosten.. de ratten
Modem ingemetseld?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
heb normaal via het stopcontact vast verbinding, maar die ligt eruit.. en kan niet bij het modem komen momenteel
scheer je benenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:11 schreef Inodder het volgende:
De zon doet het nog erg goed moet ik zeggen...
[ afbeelding ]
Hier raakt het steeds meer bewolktquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:11 schreef Inodder het volgende:
De zon doet het nog erg goed moet ik zeggen...
[ afbeelding ]
ook nog....quote:
geluk dat je geen vrouw bentquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ook nog....![]()
Scheer al genoeg vind ik...
ik kan maar 2 keer normaal met een gilette mesje doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
ook nog....![]()
Scheer al genoeg vind ik...
Scheren is dan een dure kwestiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik kan maar 2 keer normaal met een gilette mesje doen
heb je dan veel beenhaar?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:20 schreef isax het volgende:
[..]
in de winter scheer ik mijn benen niet
rebel
zet de hardcore maar vast aanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:21 schreef Miek37 het volgende:
Er wordt nu een bus bejaarden gelost in de loods, Utopia wordt steeds leuker.
Ik vind het jammer dat zoveel mannen hun borsthaar wegscheren. (Tenzij het een enorme mat isquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep en zo hoort het, kale benen bij een man vind ik echt vies
lol deed ik eerst ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat zoveel mannen hun borsthaar wegscheren. (Tenzij het een enorme mat is)
Jammer hoorquote:
lol vrouwen zijn toch ook 1 grote stoppelbaard tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, is dat niet lastig met gezelschap, en, ehh, stoppels?
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:29 schreef isax het volgende:
[..]
http://www.hpdetijd.nl/20(...)r-baard-implantatie/
Damn, dat klittebandeffect.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vrouwen zijn toch ook 1 grote stoppelbaard tegenwoordig
Dus dan maar behaard?quote:
die vrouw was slimquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:31 schreef Miek37 het volgende:
(zat weer in de Cos te posten wat hier moest)
Ik stond gister bij de kassa vd supermarkt, kassiere wilde net mijn boodschappen gaan scannen, stond er ineens een oud vrouwtje naast me die keihard riep "MAG IK WISSELEN VOOR EEN MUNTJE WANT M'N MAN IS OVERLEDEN, IK HOOR HET NET", ze kreeg d'r muntje en ging vervolgens doodgemoedereerd boodschappen lopen doen!
je snor gaat eraf?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:33 schreef isax het volgende:
ik heb vandaag zelf weer wax gemaakt
het is redelijk gelukt
Krijg je dan geen rooie pukkeltjes, ik vind het onder de oksels al pijnlijk als ik het met de ladyshave doe, prikt ook vervelend als je deo op doet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:33 schreef isax het volgende:
ik heb vandaag zelf weer wax gemaakt
het is redelijk gelukt
Gewoon nat scheren. en regelmatig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen rooie pukkeltjes, ik vind het onder de oksels al pijnlijk als ik het met de ladyshave doe, prikt ook vervelend als je deo op doet.
Jahhoor.. geen idee waar het over ging, maar dat is historiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik zag dat je me heel erg miste, gaat ie weer een beetje?
Maar vertel! Was je een beetje dramaking aan het doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik zag dat je me heel erg miste, gaat ie weer een beetje?
mij wel.... Toch wel duidelijk voorkeur voor lekker glad (gewaxed)... Als ze ook iets van actie daaro van mij verwachtenquote:
de truc is talkpoeder of maizena eerst op je huid doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen rooie pukkeltjes, ik vind het onder de oksels al pijnlijk als ik het met de ladyshave doe, prikt ook vervelend als je deo op doet.
neuh mijn baard. snor laat ik staan. denk dat vind joezi vast geil.quote:
Talkpoeder en dan droog scheren?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef isax het volgende:
[..]
de truc is talkpoeder of maizena eerst op je huid doen![]()
en ik ben allergisch voor parfum dus maak het zelf. maar van die wax krijg je blijkbaar minder bultjes.
[..]
neuh mijn baard. snor laat ik staan. denk dat vind joezi vast geil.
beetje pedo hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
mij wel.... Toch wel duidelijk voorkeur voor lekker glad (gewaxed)... Als ze ook iets van actie daaro van mij verwachten
Welnee, gewoon onder de douche, als laatste wat cremepoeling gebruiken en dan superglad scheren zonder irritatie..quote:
Waxen ja..droog lijkt me het scheermesje helemaal vol te lopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:42 schreef isax het volgende:
[..]
nee gewoon waxen. maar die manier heb ik wel ooits voorbij zien komen.
niet mijn ding.
Zo doe ik het ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, gewoon onder de douche, als laatste wat cremepoeling gebruiken en dan superglad scheren zonder irritatie..
Ja helaas wel, maar heerlijke gladde beentjes i.p.v. elke dag scheren en stoppels etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo'n thuisding? en komt het dan noooit meet terug?
Ben je dan niet uren bezig?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja helaas wel, maar heerlijke gladde beentjes i.p.v. elke dag scheren en stoppels etc.
niet als je het goed bijhoud... Scheermes kan je dan gewoon afkloppen....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waxen ja..droog lijkt me het scheermesje helemaal vol te lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja..natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet als je het goed bijhoud... Scheermes kan je dan gewoon afkloppen....
ik vergeet jou nooit, ik wist dat je heel druk was en pas vandaag weer even tijd had voor onsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je post 24 uur ofzo niet en je bent meteen vergeten....
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vergeet jou nooit, ik wist dat je heel druk was en pas vandaag weer even tijd had voor ons
hallo Inodder![]()
en goededag de rest, ik ben er weer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:48 schreef isax het volgende:
mag dit op youtube?
Blijkbaar.... Educational video...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
heb je wat geslikt? of teveel chocolade gegeten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:54 schreef ChocoFan het volgende:
verder ga ik niet terug lezen, geen zin in. hallo skaties ik ben nog steeds in een![]()
bui
love voor iedereen hier
geen van 2en ben gewoon blijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
heb je wat geslikt? of teveel chocolade gegeten?
Ik vind het serieus ook best boeiend.quote:
als je lenig bent wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vind het serieus ook best boeiend.
Zou dat ook een beetje te doen zijn bij mannen?
gayyyyquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vind het serieus ook best boeiend.
Zou dat ook een beetje te doen zijn bij mannen?
Bij COS weten ze het vast welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:58 schreef ChocoFan het volgende:
en hoelang zijn die bejaarden al in uto en gaan ze snel weer weg of niet
geen zin om te lezen. vast wel iemand die het even zegt hier voor mij![]()
je bedoelt het aanpraten van een probleem met bijbehorende magistrale oplossing, dat ken ik wel jaquote:
Vraag ff wie van hen zn ballen scheert, hebben we dat ook maar gehad.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zo en ik zie dat jij er ook weer bent![]()
![]()
zijn mijn mannetje nu allemaal weer aanwezig
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee gewoon kunst mee maken
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vraag ff wie van hen zn ballen scheert, hebben we dat ook maar gehad.
Jan, Piet, Joris en Corneel!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lol![]()
![]()
![]()
nee, dat boeit mij niet zo, ik hou wel van haar bij een man
die hebben baarden die hebben baardenquote:
Die hebben baarden, die hebben baardenquote:
goed zo, dat is helemaal top dat je je blij voelt. lekker hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:07 schreef Voxs het volgende:
Gah wat was het vandaag mooi weer. kapper geweest, jurkje aan kunnen doen. Ik ben blij
Dat mag geen probleem vormen iig... Maar wat zal die wax doen op wat "lossere huid"quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat mag geen probleem vormen iig... Maar wat zal die wax doen op wat "lossere huid"![]()
Het resultaat in de video mog er overigens wel zijn... Maar ja das dan stiekem wel een pro natuurlijk... Evenals het materieel en de materialen
Ehm vrouwen hebben daar ook een zeer teer huidje..strak trekken lijkt me.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat mag geen probleem vormen iig... Maar wat zal die wax doen op wat "lossere huid"![]()
Het resultaat in de video mog er overigens wel zijn... Maar ja das dan stiekem wel een pro natuurlijk... Evenals het materieel en de materialen
mannen zijn gewoon mietjes als er een beetje pijn bij komt kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ehm vrouwen hebben daar ook een zeer teer huidje..strak trekken lijkt me.
blijkbaar zo maar vraag het me niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat deed zij ook... Maar ik zie dat op sommige plekken lastiger wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ehm vrouwen hebben daar ook een zeer teer huidje..strak trekken lijkt me.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mannen zijn gewoon mietjes als er een beetje pijn bij komt kijken![]()
Zie! Dan heb je gewoon 4 handen nodig.... Die heb ik nietquote:
youtube is youtube.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
waarom doe ja dat dan ook![]()
stoute isax waar kijk jij allemaal wel niet naar op internet
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:15 schreef isax het volgende:
[..]
youtube is youtube.
ik vind dat net zo erg als wenkbrauw wax kijken
Ik zou het zo een keer proberen... Je leeft tenslotte maar 1 keerquote:
en dan ga je toch kijken. dan vind je het wel heel leukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:12 schreef Miek37 het volgende:
Vannacht weer KRO detective nacht, ik heb er om precies te zijn 1 nog niet van gezien.![]()
http://www.tvgids.nl/artikel/65280/Nacht_vol_moord_en_doodslag/
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zou het zo een keer proberen... Je leeft tenslotte maar 1 keer
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan ga je toch kijken. dan vind je het wel heel leuk
kom je dan vanacht ook af en toe hier kijken
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:25 schreef Voxs het volgende:
http://www.bbc.co.uk/bbc.(...)teractive/index.html
scrollen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
best wel ja, daarom dacht ik ik doe maar ff een schattige erachter aan
wtf was datquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:25 schreef Voxs het volgende:
scrollen
Ik vind hem eigenlijk wel erg grappigquote:
Helemaal aan het eind geweest?quote:
En al dat, zegt Mr Hawking, is spontaan ontstaan uit niets..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:25 schreef Voxs het volgende:
scrollen
Zei hij dat? Niet uit geluid?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En al dat, zegt Mr Hawking, is spontaan ontstaan uit niets..![]()
Knap hé?
de hond die in het water is gevallen wil er niet meer inquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:33 schreef Miek37 het volgende:
Och het is maar water hoor, daar kunnen hondjes heel goed tegen.
En dan heb je ook nog andere dimensiesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En al dat, zegt Mr Hawking, is spontaan ontstaan uit niets..![]()
Knap hé?
Nou dat doet ie niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:37 schreef isax het volgende:
[..]
de hond die in het water is gevallen wil er niet meer in
dat had ik vroeger ook met een hond. die durfde niet te zwemmenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:37 schreef isax het volgende:
[..]
de hond die in het water is gevallen wil er niet meer in
Of bubble theoriequote:
Die bedoel ik, niet die van marktwerkingquote:
Zero point..dark matterpunt? Ik moet weer even gravenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, uit Niets..Radiate out of af zeropoint.. geloof het of niet
ow dat weet ik nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die bedoel ik, niet die van marktwerking
..of membranen theorie etc...
Dat is de poging tot een overkoepelende theorie van alle snaartheorieën. En volgens mij beschrijft het de mogelijkheid van een elfde snaartheorie..maar goedquote:
Ik vond het ook al een rare uitspraak van Steven.. The Universe starts with a spontaneous (?) emission of energie..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zero point..dark matterpunt? Ik moet weer even graven
Waarvandaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen uit zeeuws vlaanderen b&b gasten![]()
het hicks deeltje? Dat was toen nog theorie..dus hypothese.. natuurkunde is veel hypothese en hopen dat het gestaafd kan worden met onderzoekquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een rare uitspraak van Steven.. The Universe starts with a spontaneous (?) emission of energie..
En daar heeft die die man zijn hele leven aan gestudeerd
bij ons is het 50/50 met wat wil zwemmen en wat nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat had ik vroeger ook met een hond. die durfde niet te zwemmen
Iets spontaan laten ontstaan, is zowat het ergste niet weten wat er is...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
het hicks deeltje? Dat was toen nog theorie..dus hypothese.. natuurkunde is veel hypothese en hopen dat het gestaafd kan worden met onderzoekDat maakt het ook zo fascinerend.
Ik ben geen geleerde ofzo maar vind het wel mooi allemaalquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
het hicks deeltje? Dat was toen nog theorie..dus hypothese.. natuurkunde is veel hypothese en hopen dat het gestaafd kan worden met onderzoekDat maakt het ook zo fascinerend.
Ja..dat is wel een blijk van onvermogen..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Iets spontaan laten ontstaan, is zowat het ergste niet weten wat er is...
Ik ook totaal niet! Meer een generalist..alles vind ik boeiendquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben geen geleerde ofzo maar vind het wel mooi allemaal
tot later. veel plezier met alles wat je gaat doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:56 schreef Voxs het volgende:
Ik ga koken en dingen doen..eten dusTot een andere keer
en het was ook nog een grote, vond het zo raar altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:48 schreef isax het volgende:
[..]
bij ons is het 50/50 met wat wil zwemmen en wat niet
Oh haha nice, ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Terneuzen. Ik ken de mensen, ik kijk het niet maar zal nog leuk worden daar..
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
per generatie zal onze kennis groeien dat is het mooie wij kunnen informatie opslaan doorgeven en delen
Informatie in de quantummoeilijkding... stond in een andere zelfde moeilijk ding.... maar ze stonden 1.5 meter uit elkaarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik gezien een atoom ofzo toch
http://abc7news.com/news/(...)teleportation/86003/quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik gezien een atoom ofzo toch
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Informatie in de quantummoeilijkding... stond in een andere zelfde moeilijk ding.... maar ze stonden 1.5 meter uit elkaar
Ik ook ik vind dat ook allemaal leukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
http://abc7news.com/news/(...)teleportation/86003/
Tussen twee quamtumbits over een afstand van drie meter
ow en sc : ik ben géén betaGewoon geïnteresseerd in alles
Stomme kat staat te knuffelen met een groot blikje tonijnquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:01 schreef Burner82 het volgende:
En "WE" hebben dat ontdekthttp://www.nu.nl/wetensch(...)ren-eerst-data-.html
lief juistquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stomme kat staat te knuffelen met een groot blikje tonijn
Dat is net zo erg als mijn kater die de pestekster niet pakt terwijl die op 20 centimeter afstand loopt te treiteren..dom beessiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Stomme kat staat te knuffelen met een groot blikje tonijn
Dolfijnen zijn agressieve gemene klote beesten...quote:
Geweldig toch? Nu nog die verbonden quantums sturen naar waar je ze hebben wilt, Mars bijvoorbeeld en je hebt 0-tijd informatie-overdacht!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
http://abc7news.com/news/(...)teleportation/86003/
Tussen twee quamtumbits over een afstand van drie meter
ow en sc : ik ben géén betaGewoon geïnteresseerd in alles
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig toch? Nu nog die verbonden quantums sturen naar waar je ze hebben wilt, Mars bijvoorbeeld en je hebt 0-tijd informatie-overdacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |