Sinds ik een kunststof glimlach heb, lukt dat niet meer om die dingen te etenquote:
ik wel maar dat komt omdat ik een keer per ongeluk een vuist in mijn gezicht heb gehad. en dat deed vet pijn. was ook zo'n stom kut geintje, blijf maar staan ik stop op tijd. niet dusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik denk het wel, gelukkig ben ik geen gevoels denker![]()
![]()
je kan er ook op sabbelenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sinds ik een kunststof glimlach heb, lukt dat niet meer om die dingen te eten
dat lijkt me echt kut en ik hoop dat ik mijn tandjes nog lang houd want ik hoor dat vakerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sinds ik een kunststof glimlach heb, lukt dat niet meer om die dingen te eten
auw ja die ken ik ook wel. Maar voel het met deze niet zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wel maar dat komt omdat ik een keer per ongeluk een vuist in mijn gezicht heb gehad. en dat deed vet pijn. was ook zo'n stom kut geintje, blijf maar staan ik stop op tijd. niet dus
Dat doe ik met chocorotsjes, en als ik kutvisite krijg leg ik de pinda's terug in het bakjequote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat doe ik met chocorotsjes, en als ik kutvisite krijg leg ik de pinda's terug in het bakje
[..]
Dat doe ik met chocorotsjes, en als ik kutvisite krijg leg ik de pinda's terug in het bakje
Er zijn nog meer dingen, maar ik wil geen banquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat lijkt me echt kut en ik hoop dat ik mijn tandjes nog lang houd want ik hoor dat vaker![]()
een lekkere rolo schijnt ook niet handig te zijn, caramel en kauwgom enz.
als je erop doelt wat ik denk, heel veel mannen zeggen dat het zonder gebit juist lekkerder is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen, maar ik wil geen ban![]()
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dingen, maar ik wil geen ban![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als je erop doelt wat ik denk, heel veel mannen zeggen dat het zonder gebit juist lekkerder is.
hebben ze in ieder geval geen last van kiezen die er wel eens langskomenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als je erop doelt wat ik denk, heel veel mannen zeggen dat het zonder gebit juist lekkerder is.
![]()
Als ze moeten niezen is het ook een stuk minder erg...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hebben ze in ieder geval geen last van kiezen die er wel eens langskomen![]()
![]()
volgende keer die er zelf eerst uit halen en dan kijken of ze ze echt gaan zoeken. fucken die handelquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:34 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb altijd visite die de pecanoten uit het schaaltje nootjes vist
Ik had er walnoten tussen gedaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgende keer die er zelf eerst uit halen en dan kijken of ze ze echt gaan zoeken. fucken die handel
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat gaat dus niet gebeuren. Trouwens ik word zelf stront misselijk iedere dag met poetsen. Brrrr, ander onderwerp maar weer
deep thquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als ze moeten niezen is het ook een stuk minder erg...
als je zulke dingen zeg gaan ze het juist doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:42 schreef Punkman het volgende:
Valt te hopend dat de vorige cossen heel ver weg opgeborgen worden.
Raad het iedereen aan om het niet allemaal terug te lezen.![]()
![]()
Ik maak alleen mezelf belachelijkquote:
ik dnek dat oma wel vaker langs komtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
leuk he, oma nijn bij ons![]()
voelt of de koningin er is
![]()
Spreekt Nijn Spaans dan ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
leuk he, oma nijn bij ons![]()
voelt of de koningin er is
![]()
cobra librequote:
Vale ,, Entonces .. me puede llamarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
misschien wel, je weet maar nooit toch
niet doen je bent ook echt welkomquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik voel me trouwens wel erg welkom. Word er een beetje verlegen van![]()
Oh je bent hier ook geen vaste gast .... Zolang je je niet druk maakt kun je hier volgens mij alles kwijt.. U is hoe oud?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik voel me trouwens wel erg welkom. Word er een beetje verlegen van![]()
We moeten Oma alleen nog even leren heksbal te spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet doen je bent ook echt welkom
iedereen is welkom
en gewoon leuk om te zien dat je hier ook heen bent gekomen![]()
![]()
heksballenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
We moeten Oma alleen nog even leren heksbal te spelen.
Oeps, teveel sinas. Cuba librequote:
Was dat ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
50quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bent hier ook geen vaste gast .... Zolang je je niet druk maakt kun je hier volgens mij alles kwijt.. U is hoe oud?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
ik was dat eerst ook niet. pas een week of 4 nu denk ik. en in de eerste 3 maanden van uto zat ik veel in de cos. dus daarom zeg ik ook iedereen is welkom, join de sc club en lul over van alles en nog wat hierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bent hier ook geen vaste gast .... Zolang je je niet druk maakt kun je hier volgens mij alles kwijt.. U is hoe oud?
het kraakt behoorlijk allemaal jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
jaa gevecht in utopia![]()
![]()
![]()
kussengevecht lol
isa is op bed gestuurd door de zk maar loopt nog lekker te dollen![]()
![]()
zijn de mannen mee begonnen en nu nemen de vrouwen het langzaam overquote:
Jij vond die scheet die je liet ook grappig, daar zijn de meningen ook over verdeeldquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij vond die scheet die je liet ook grappig, daar zijn de meningen ook over verdeeld
voor haxballen? pijltjes toetsen is bewegen en x of spatie is schietenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Spelregels ergens ? Of moet ik die googlen?
Wat moet ik doen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijn de mannen mee begonnen en nu nemen de vrouwen het langzaam over![]()
want vrouwen kunnen ook goed spelletjes spelen![]()
Maar over heksbal heb ik gelijk toch, dat is leukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]klopt wel ja, heb je gelijk in oma, moet je toegeven punk
het is een heel simpel spelletje waar je zelf een balletje bent met een nummer en dan moet je de witte bal in het doel van de ander schieten. pijltjes toetsen en x of spatie om te schieten.quote:
x x x xx x x x x x xquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor haxballen? pijltjes toetsen is bewegen en x of spatie is schieten
jawel maar ik speel vandaag niet. heb echt last van mijn vingers want je word er bloed fanatiek vanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar over heksbal heb ik gelijk toch, dat is leuk
Partypoepert....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jawel maar ik speel vandaag niet. heb echt last van mijn vingers want je word er bloed fanatiek van
Ik zit even op YT te kijken, maar ik geloof niet dat het wat voor mij is. Ik supporter welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het is een heel simpel spelletje waar je zelf een balletje bent met een nummer en dan moet je de witte bal in het doel van de ander schieten. pijltjes toetsen en x of spatie om te schieten.
in het begin is het rete irritant maar als je het een kans geeft kun je er echt beter in worden
Ik heb het bij xxxx gehoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jawel maar ik speel vandaag niet. heb echt last van mijn vingers want je word er bloed fanatiek van
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit even op YT te kijken, maar ik geloof niet dat het wat voor mij is. Ik supporter wel
mag uiteraard ook, is ook een chat gedeelte en daar word niets van bewaard zover we wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit even op YT te kijken, maar ik geloof niet dat het wat voor mij is. Ik supporter wel
RSI dingen voorkomend doe ik er ook niet aan ...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
wijs, mijn handen zijn toch al naar de klote dus voor mij maakt het niet meer uitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
RSI dingen voorkomend doe ik er ook niet aan ...
Deze ouwe bloemetjesjurk zit al te cossen, en nu te sc-en. Dan moet ik nog mijn farmville bijhouden.quote:
ik herken het. neem er nog maar 1tje jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Deze ouwe bloemetjesjurk zit al te cossen, en nu te cs-en. Dan moet ik nog mijn farmville bijhouden.
We nemen nog maar ff een drankje
Goed te horen ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wijs, mijn handen zijn toch al naar de klote dus voor mij maakt het niet meer uit
Ben ik ff blij dat ik je nog niet op FB hebquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Deze ouwe bloemetjesjurk zit al te cossen, en nu te sc-en. Dan moet ik nog mijn farmville bijhouden.
We nemen nog maar ff een drankje
Sommige dingen moet je gescheiden houden tochquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik je nog niet op FB heb
Dan moet ik mijn glas neerzettenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Deze oefeningen zijn goed voor je handen en vingers
OK je hebt het wel dusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gescheiden houden toch
quote:
Is dit een stofzuiger?quote:
Ik schreef toch dat ik farmville moet spelen. Dus dan heb ik FBquote:
quote:
ga dat maar even doen ja, dat is wel belangrijk. lunch nu voor jou?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:20 schreef Braindead2000 het volgende:
En daar ben ik ook weer, moet eigenlijk nog wat eten.
ik vind oma ook leuk in de cosquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Heeeelemaal Top, Nijntje is mijn fav. Cosser!
Officieel wel maar ik heb geen honger.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ga dat maar even doen ja, dat is wel belangrijk. lunch nu voor jou?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
Dat geklooot is dat hier >
http://www.haxball.com/
Haha, dat komt omdat ze me hier zo lang ophouden 's nachts!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Schreeuwde ik zo hard. Waar hang jij telkens uit dan? Vroeger dronken we nog wel eens koffie in de cos
klopt meestal maakt iemand een kamer en plaatst een link met het wachtwoordquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:22 schreef chufi het volgende:
Dat geklooot is dat hier >
http://www.haxball.com/
wel doen. gezond blijven dus gewoon eten, hup hupquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Officieel wel maar ik heb geen honger.
En meespelen niet verplicht, je kan ook gewoon chatten en de rest toejuichenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt meestal maakt iemand een kamer en plaatst een link met het wachtwoord
als je dat ziet mag je gewoon toetreden daar
Ik drink al een glas melk tussendoor. Op een gegeven moment ben je die smaak van alcohol ook zat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wel doen. gezond blijven dus gewoon eten, hup hup
Ow, dah wissik nie, ik bleef alsmaar allenig achter!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
En meespelen niet verplicht, je kan ook gewoon chatten en de rest toejuichen
alcohol is bahquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik drink al een glas melk tussendoor. Op een gegeven moment ben je die smaak van alcohol ook zat.
Nee, opa werkt 2 avonden in de kroeg, vrijdag ga ik niet mee. Anders zit ik 2 avonden zijn salaris op te zuipen. Zaterdags wel, dan maak ik de hapjesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:24 schreef Miek37 het volgende:
Oma Nijn, was je weer met Opa naar de kroeg?
Je kan er de volgende keer gewoon bijkomen, gezellig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow, dah wissik nie, ik bleef alsmaar allenig achter!
ik heb het echt al een paar keer gezegd dat niemand hoeft mee te spelen als je niet wilt. ik let er nu ook op als ze iemand indelen die niet wiltquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, opa werkt 2 avonden in de kroeg, vrijdag ga ik niet mee. Anders zit ik 2 avonden zijn salaris op te zuipen. Zaterdags wel, dan maak ik de hapjesen het zijn geen pinda's
Gewoon even aangeven dat je niet wilt spelen, dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
nu is er volgens mij ook geen roomquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
Maar dab hie weet ik welke room ik in moet?
Kan er wel 1 opstarten, kunnen mensen even kijken hoe het werkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
Maar dab hie weet ik welke room ik in moet?
nergens, alleen voor een rls kom ik op een forum en alleen bij fokquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:30 schreef oma-Nijn het volgende:
En waar hangen jullie virtueel uit op FOK als er geen RLS is?
Ik wil wel even kijken, maar ben een kneus wat dat betreft, waarschijnlijk als ik ergens op klik zit ik op een linke HP site o.i.d.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan er wel 1 opstarten, kunnen mensen even kijken hoe het werkt.
Wil wel er mee naar heksbal ?
Deze link:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
Maar dan hoe weet ik welke room ik in moet?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, maar ben een kneus wat dat betreft, waarschijnlijk als ik ergens op klik zit ik op een linke HP site o.i.d.
waar is de optie toekijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Wil je Haxballen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lol, heb je de polls ontdekt ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef Braindead2000 het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Oké, ik ben hier gaan lurken toen SST op tv was. Maar nooit aangemeld. Wel al die tijd zitten lezen in vooral KLB en ONZ,quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nergens, alleen voor een rls kom ik op een forum en alleen bij fok
OK dus nu speel ik mee met een stelletje nononosquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nu is er volgens mij ook geen room
als we spelen plaatst iemand hier de link en hoef je er alleen maar op te klikken, je naam in te voeren en een wachtwoord wat vaak bij de link staat
ik lurk al jaren hierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, ik ben hier gaan lurken toen SST op tv was. Maar nooit aangemeld. Wel al die tijd zitten lezen in vooral KLB en ONZ,
waarschijnlijk wel ja. lol er is inmiddels een link geplaatst hierbovenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus nu speel ik mee met een stelletje nononos
Ik wil niet spelenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Deze link:
http://www.haxball.com/?r(...)6319d482427a7&pass=1
Paswoord is Toppie
dank je schatquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
• Ja
• Nee
• Ik wil toekijken
• Fuck Off met je Haxbal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ben drronken, dan ben ik altijd erlijkquote:
ik ook fuck it doeiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
sorry
[..]
ben drronken, dan ben ik altijd erlijk
De tyfus voor jullie allemaalquote:
dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
sorry
[..]
ben drronken, dan ben ik altijd erlijk
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja leuk he. Heb jij het al een geprobeerd?
En welke darkroom moet ik in? Ik snap er nu al geen kut meer vanquote:
jullie zullen vast wellief zijnquote:
http://www.haxball.com/?r(...)6319d482427a7&pass=1quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En welke darkroom moet ik in? Ik snap er nu al geen kut meer van
quote:
quote:
kusjejs voor jullie danquote:
Dat heb ik gedaan, en heb nu een hele lijst met rooms voor me staanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)6319d482427a7&pass=1
Daarop klikken, je naam in vullen, oma nijn ofzo
en paswoord is toppie
De room het heksbalquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, en heb nu een hele lijst met rooms voor me staan
\allleen omda tik dropnken ben hoor, normaal gesproken krijgen utopaita kijkers dat niet.quote:
ik ben ook al bijna 40, niemand is te oud om te lerenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent ook al op leeftijd vandaar ...
wat doe je hier danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\allleen omda tik dropnken ben hoor, normaal gesproken krijgen utopaita kijkers dat niet.
lastig typen als je dronken bent zo te zienquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
\allleen omda tik dropnken ben hoor, normaal gesproken krijgen utopaita kijkers dat niet.
Sorry, ga wel weer wegquote:
ja ik geloof dat je verbinding ene beetje kut was.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel .. 1 keer gescoord maaar daarna was ik de verbinding weer kwijt
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien ff een barkruk erbij pakken![]()
[ afbeelding ]
bedank omaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien ff een barkruk erbij pakken![]()
[ afbeelding ]
quote:
mijna omas zijn 76 en in de ae 90, ben jij ook zo oud?quote:
Haha, vlammetjes!?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, opa werkt 2 avonden in de kroeg, vrijdag ga ik niet mee. Anders zit ik 2 avonden zijn salaris op te zuipen. Zaterdags wel, dan maak ik de hapjesen het zijn geen pinda's
Ik ben 50quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mijna omas zijn 76 en in de ae 90, ben jij ook zo oud?
ahquote:
morgen macaroni voor de darters, balletjes gehakt met pinda, en sate.quote:
Dat vind ik leuk!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je kan er de volgende keer gewoon bijkomen, gezellig.
Haha, als je mijn kop ziet, lul je wel andersquote:
gewoon beetje sporte nenzoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, als je mijn kop ziet, lul je wel andersBen al wel aan het aftellen hoor
Ik zie Billy voor mijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, als je mijn kop ziet, lul je wel andersBen al wel aan het aftellen hoor
Volgens mij ben jij toch wel een stiekeme Utopiakijker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon beetje sporte nenzo
komt het wel goed
Lief Nijntje, we hebben je er zo graag bij, vaker langs komen please!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké, ik ben hier gaan lurken toen SST op tv was. Maar nooit aangemeld. Wel al die tijd zitten lezen in vooral KLB en ONZ,
he wat? Nee alelen `mn moeder wil het af en toe kijken als ik er ben. maar ik volg het niet vhoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch wel een stiekeme Utopiakijker.
Ik heb een home trainer gekochtquote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon beetje sporte nenzo
komt het wel goed
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een home trainer gekocht![]()
[ afbeelding ]
Oh zhit ik heb geen 2 schermen tegelijk ..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
miek kom bij haxbal kijken, oma is er ook en chufi ook
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
morgen macaroni voor de darters, balletjes gehakt met pinda, en sate.
Ik dacht dat omdat je "je moeder" onder je naam hebt staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
he wat? Nee alelen `mn moeder wil het af en toe kijken als ik er ben. maar ik volg het niet vhoor
dat is wel handig jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh zhit ik heb geen 2 schermen tegelijk ..
oh ja, dat heb i a; heel lang, iedereen zou van zijn meoder moeten houdenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat omdat je "je moeder" onder je naam hebt staan.
Nee, maanden geleden was er in Utopia zogenaamd de zuster van harold, althans ze had het kunnen zijn. Dat komt meer in mijn richting. En Nooit zeggen dat ik op die zure sloot lijk, dan pomp ik je op je eiquote:
Er was pas een je zuster-rel in Utopia.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh ja, dat heb i a; heel lang, iedereen zou van zijn meoder moeten houden
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er was pas een je zuster-rel in Utopia.
ohja? wa 6leukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er was pas een je zuster-rel in Utopia.
Nee mop, ik ga zo slapie doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 02:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
miek kom bij haxbal kijken, oma is er ook en chufi ook
nee niet echt geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Schiet niet op met het Haxballen he.
wat spannend zegquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alfa-mannetje 1 zei je zuster, alfa-mannetje 2 gaf hem een duw.
mooie omschrijvingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alfa-mannetje 1 zei je zuster, alfa-mannetje 2 gaf hem een duw.
Voor de spanning hoef je niet te kijken. Voor de humor ook niet. Jezelf irriteren, dat hou je eraan over.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
Trusten heerlijkheidjes, ik zorg voor de brunch morgen!![]()
![]()
slaap lekker skatiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Miek37 het volgende:
![]()
OH JA achquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de spanning hoef je niet te kijken. Voor de humor ook niet. Jezelf irriteren, dat hou je eraan over.
ik zou niet anders willenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de spanning hoef je niet te kijken. Voor de humor ook niet. Jezelf irriteren, dat hou je eraan over.
juistquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een dag niet geirriteerd is een dag niet geleefd.
slaap lekker oma nijn, leuk dat je er was en zeker terug komen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het was mij een waar genoegen. Ik ben moe van het sporten, darten kijken, haxball kijken, ik sla Nederland in beweging morgen maar over. Ik wens u allen een goede nachtrust/neuk.
Tot morgen![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Het was mij een waar genoegen. Ik ben moe van het sporten, darten kijken, haxball kijken, ik sla Nederland in beweging morgen maar over. Ik wens u allen een goede nachtrust/neuk.
Tot morgen![]()
Goed bezig Nijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Tot morgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:49 schreef nachtzuster het volgende:
En voor de mannen... sterkte morgenochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:17 schreef chufi het volgende:
Goed.. ff geheksbald , leuk .. nahh ff wennen
Maar voor nu naar bed
was leuk hequote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:17 schreef chufi het volgende:
Goed.. ff geheksbald , leuk .. nahh ff wennen
Maar voor nu naar bed
Ja moves blijven een issuequote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was leuk he![]()
![]()
je leert snel
slaap lekker
aaahhhquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja moves blijven een issue
Slaap zacht Choco meisje
Wow! Jij hier!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee Nachtzus lekker slapen met de zachte g
Rare dienst zo tot 4:30quote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wow! Jij hier!![]()
Damn! Das echt heeeel lang geleden!![]()
![]()
met een harde Zeeuws-Vlaamse g![]()
Nu echt oogies toe hier, sweet dreams ppi en andere UTO-freaks![]()
Sorry NZ ... Ik ga nu ook pitten denk ik ... Maar log dan gewoon uit of zet je pc uit .. Dan krijg ook geen alerts meer ....quote:
Doe ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry NZ ... Ik ga nu ook pitten denk ik ... Maar log dan gewoon uit of zet je pc uit .. Dan krijg ook geen alerts meer ....![]()
Ja we zijn d'r nogquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wow! Jij hier!![]()
![]()
Je post 24 uur ofzo niet en je bent meteen vergeten....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en gizmo en punk vinden me ook al lief![]()
en Parley en Brain volgens mij ook
het werkt iedereen gaat elkaar lief vinden hier![]()
cyber vriendjes allemaal![]()
![]()
Nope...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ben ik nog op tijd voor de koffie?
Ik drink normaal zwart, dus laten we het maar eens proberen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nope...
Wel voor de Wiener als je dat ook lust
Wiener melange bedoel ik dan gewoon he!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik drink normaal zwart, dus laten we het maar eens proberen.
Ijskoffie is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik drink normaal zwart, dus laten we het maar eens proberen.
Brr, dat is wel heel veel melk.quote:
das gewoon het schuim wat bovenop drijft...quote:
Zéker lang geledenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wow! Jij hier!![]()
![]()
Het was zaterdag de 17de mei, je zou zeggen maandag de 19de? Of zit er geen 2 dagen meer tussenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:00 schreef Inodder het volgende:
Wie weet in welke TV aflevering het worstel event van emile aan bod kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |