Hmm, lekker een plaatje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
Ik zou de brunch verzorgen, tast toe mensen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
side projects zorgen er tenminste voo dat men niet in het zelfde hokje blijft hangenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:18 schreef isax het volgende:
godver ik trap er weer in
ik zit te luisteren naar nieuwe muziek van een deel van mijn favo band![]()
side projects
Lekker, heb wel een goede bodem nodig vandaagquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:12 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:22 schreef Gert het volgende:
Het zonnetje komt zo te voorschijn Lies, maar profiteer er meteen van want zo te zien komt er later op de dag weer een heel dik wolkenpakket voorbij:
http://www.sat24.nl/nl/nl
Ga je weer naar de kroeg, gezellie! Ik blijf de hele nacht op want KRO detective nacht!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker, heb wel een goede bodem nodig vandaag
Ik heb zegmaar 6 uur zon op mn balkon.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.
Oeh, strak blauwe lucht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke wolken?
[ afbeelding ]
Ik duik zo weer even met de kloten de zon in denk ik
Ja, opa moet werken, en we hebben darttoernooi. Leuk KRO detectives, ga wat opnemen denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ga je weer naar de kroeg, gezellie! Ik blijf de hele nacht op want KRO detective nacht!
Wil je bruine ballen oid?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Welke wolken?
[ afbeelding ]
Ik duik zo weer even met de kloten de zon in denk ik
Je ken toch aan de voorkant gaan zitten met een neut.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice! Ik heb toch maar tot een uur of 3 zon in mijn tuin.
Laat m gewoon doorlopen dan want dit staat op de site :quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, opa moet werken, en we hebben darttoernooi. Leuk KRO detectives, ga wat opnemen denk ik
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Laat m gewoon doorlopen dan want dit staat op de site :
De begintijden zijn bij benadering. Dat komt omdat de lengtes van de detectives die gekozen kunnen worden van elkaar af kunnen wijken. Stel je opname-apparatuur dus ruim in.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
De begintijden zijn bij benadering. Dat komt omdat de lengtes van de detectives die gekozen kunnen worden van elkaar af kunnen wijken. Stel je opname-apparatuur dus ruim in.
Zo nam ik een keer een aflevering op op SBS6 , ik ging weg toen ik hem aanzette. toen zaten er 8 reclameblokken tussen, hart van nederland, en het weerbericht. en net die laatste 10 minuten van die serie zat er niet op Die starte op het moment dat de recorder er mee stopte. (ik dacht dat 3 uur lang genoeg was)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dat ook wel maar tegenwoordig zitten al mijn buren voor het huis en dat is me iets te gezellig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ken toch aan de voorkant gaan zitten met een neut.
Ik duik eind vd middag de bios in. Dus hopelijk is het dan flink bewolkt anders baal ik.![]()
En daarna uit eten en dan denk ik nog bandjes kijken. Er is vanavond een gratis festival in de stad Lies: http://www.sniester.nl/
Kun je niet vertellen dat je buren voor hun eigen huis moeten zitten?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dat ook wel maar tegenwoordig zitten al mijn buren voor het huis en dat is me iets te gezellig.Ziet er leuk uit dat festival! Ik heb hoop ik andere plannen vanavond maar mocht dat niet doorgaan ga ik misschien ook wel even kijken.
En mijn bovenburen dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je niet vertellen dat je buren voor hun eigen huis moeten zitten?
Oh, half dronken op de fiets thuiskomen van een festival, en echt alle buren zitten in de voortuin. En net op dat moment is het fietspad achter de huizen langs afgesloten. En moet dus op de fiets, slingerend langs al de buren naar huisquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dat ook wel maar tegenwoordig zitten al mijn buren voor het huis en dat is me iets te gezellig.Ziet er leuk uit dat festival! Ik heb hoop ik andere plannen vanavond maar mocht dat niet doorgaan ga ik misschien ook wel even kijken.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Oh, half dronken op de fiets thuiskomen van een festival, en echt alle buren zitten in de voortuin. En net op dat moment is het fietspad achter de huizen langs afgesloten. En moet dus op de fiets, slingerend langs al de buren naar huis![]()
Het zal je maar gebeuren
Ik ben dan ook zo tevreden dat hier alle initiatiefen voor een flatbarbecue op de jaarlijkse VVE vergadering weggestemd worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achter. En daar is de zon dus op na 1500 uur.
Stelletje succubiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Achter. En daar is de zon dus op na 1500 uur.
Same herequote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja we zijn d'r nog![]()
Post niet veel meer, is lang geleden, 2007 ofzo.
Lurk hier nog een beetje zo nu en dan vanuit mijn eigen Utopia![]()
Ik zal voor je duimen dat je plannen doorgang vindenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hey Fannie!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Zéker lang geledenik wist niet dat jij hier weer rondzwierf...
betalen om te zien hoe mensen zichzelf verneuken in de hoop 3x jaarsalaris te verdienen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Fannie!![]()
Ja was ooit benieuwd naar Utopia![]()
Streams zijn alleen te doen met lurken erbij in de COS
Ach die ¤2.50 per maand heb ik allang terugverdiend. door een keer niet op stap te gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
betalen om te zien hoe mensen zichzelf verneuken in de hoop 3x jaarsalaris te verdienen.
Yupquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
betalen om te zien hoe mensen zichzelf verneuken in de hoop 3x jaarsalaris te verdienen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ach die ¤2.50 per maand heb ik allang terugverdiend. door een keer niet op stap te gaan
Ik heb wel wat beters met mn vrije tijd te doen eilkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Yup![]()
Kijken hoe het niet moet dus![]()
en hoe ze (dicht)groeien
jij ligt ook met je kloten in de zon dus?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel wat beters met mn vrije tijd te doen eilk
Neuh, ik ben aan het kutten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij ligt ook met je kloten in de zon dus?
ah een date?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woon jij in Spanje ofzo?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:02 schreef Inodder het volgende:
Ik ben weer naar binnen gevlucht... Zon brand wel erg hard. En het afgeschermde achtertuintje zonder een zuchtje wind werkt ook niet mee.
LOL, bij de commercieelen neem ik zowiezo nooit wat op, idd door de reclameblokken. ze kappen ook rustig 10 min voor het eind af! Zit je ineens naar die stoephoeren te kijken!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo nam ik een keer een aflevering op op SBS6 , ik ging weg toen ik hem aanzette. toen zaten er 8 reclameblokken tussen, hart van nederland, en het weerbericht. en net die laatste 10 minuten van die serie zat er niet op Die starte op het moment dat de recorder er mee stopte. (ik dacht dat 3 uur lang genoeg was)
Haha, gebeurt mij wel eens als ik in slaap val. Word je wakker van dat gehijg en dat ik moet bellenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
LOL, bij de commercieelen neem ik zowiezo nooit wat op, idd door de reclameblokken. ze kappen ook rustig 10 min voor het eind af! Zit je ineens naar die stoephoeren te kijken!
sowieso.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
LOL, bij de commercieelen neem ik zowiezo nooit wat op, idd door de reclameblokken. ze kappen ook rustig 10 min voor het eind af! Zit je ineens naar die stoephoeren te kijken!
Woont opa je dan,op een goede dag, helemaal uit?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar nu ben ik er even klaar mee, ga naar de kroeg naar opa. Mocht ik nog enigszins capabel zijn vannacht, kom ik nog wel even buurten. Fijne dag allemaal![]()
Dat wil je niet echt wetenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Woont opa je dan,op een goede dag, helemaal uit?
quote:
Ik zit ook in de tuinquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:02 schreef Inodder het volgende:
Ik ben weer naar binnen gevlucht... Zon brand wel erg hard. En het afgeschermde achtertuintje zonder een zuchtje wind werkt ook niet mee.
hmm gaat m niet worden denk ik, heb 1 streepie wifi.. van de burenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)b19150a28cbdc&pass=1
kom je snel genoeg achterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm gaat m niet worden denk ik, heb 1 streepie wifi.. van de buren
Als ze de wedstrijd tegen spanje winnen, verliezen ze de finale van brazilie, mochten ze van spanje verliezen komen ze de poulefase niet door.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm gaat m niet worden denk ik, heb 1 streepie wifi.. van de buren
ik ga die wedstrijd zien bij guusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze de wedstrijd tegen spanje winnen, verliezen ze de finale van brazilie, mochten ze van spanje verliezen komen ze de poulefase niet door.
Ik zie geen pindas.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
Heb net Pinda Sambal Stoofkip gemaakt! Met nassi!![]()
http://www.surinaamseten.nl/receptendetail.html?id=22&q=33&cid=17
[ afbeelding ]
tja blijft altijd een verrassing toch, het kan maar zo lekker lopenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze de wedstrijd tegen spanje winnen, verliezen ze de finale van brazilie, mochten ze van spanje verliezen komen ze de poulefase niet door.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het plaatje vd Faja Lobi receptensite, het ziet er in mijn pan zowiezo heel anders uit!quote:
Dat ziet er serieus lekker uitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef Miek37 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |