abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140752738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:37 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja! :9
En eenmaal zwanger werd dat nog een factor 10 erger tot het punt waarop hij vroeg of hij alsjeblieft mocht gaan slapen, want hij moest ook weer vroeg z'n nest uit.
ik ben mijn libido kwijt sinds zwanger.. :P

gevalletje, beetje te bemoeizuchtig zeg... bah! wel fijn dat het je melkklieren zijn en geen engere oorzaken..
S. 2014
J. 2016
pi_140753160
Jah.. Kan als ik niet lekker ben wat sneller emotioneel reageren, zal laatste keer dat ik haar zag waarschijnlijk zo geweest zijn. Dat ik het er daar even uit gooi en me daarna weer stuk beter voel. Want ik weet dat ik me op dit moment stabieler, zekerder en gelukkiger voel dan ooit eerder in m'n leven! Achja, ben in ieder geval blij dat er niks mis is :)
pi_140753673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Gevalletje het volgende:
Jah.. Kan als ik niet lekker ben wat sneller emotioneel reageren, zal laatste keer dat ik haar zag waarschijnlijk zo geweest zijn. Dat ik het er daar even uit gooi en me daarna weer stuk beter voel. Want ik weet dat ik me op dit moment stabieler, zekerder en gelukkiger voel dan ooit eerder in m'n leven! Achja, ben in ieder geval blij dat er niks mis is :)
Ik heb ook een verleden met depressie en een burnout, betekent dat dan dat mn mupje nu slecht terecht komt?.. Ik ben hormonaler dan andere vrouwen ( echt duivels af en toe) maar verder...
lekker laten lullen.
S. 2014
J. 2016
pi_140755503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:37 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja! :9
En eenmaal zwanger werd dat nog een factor 10 erger tot het punt waarop hij vroeg of hij alsjeblieft mocht gaan slapen, want hij moest ook weer vroeg z'n nest uit.
Dat spreek ik dan maar weer niet hardop uit tegen vriend, dadelijk geef ik hem valse hoop.
Maar voorlopig klaagt hij niet ;). En ik weet niet wat ik mee maak. Libido kwam niet echt voor in mijn vocabulaire... *schaam*
pi_140755560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Gevalletje het volgende:
Fijn dat het goed was Gevalletje! En wat depressie betreft, jouw leven, jouw keuzes.
pi_140758760
Lekkere bemoeial die arts.
Mijn zus heeft ook een verleden met depressies. Best wel ernstig ook en heeft nu 2 gezonde dochters die prima in hun vel zitten. Zus zelf volgt inmiddels een hbo-opleiding naast haar fulltime baan, eigen bedrijfje en gezin.

Wat betreft libido. Dat had ik niet toen ik de pil slikte. Toen ik stopte in t begin wel maar nu is dat ook wat minder. Vooral rond de vruchtbare dagen. Want het heeft vast toch geen zin. :')
pi_140783862
Ik had alleen in het begin van de relatie in combinatie met pil een libido van heb ik jou daar. Maar ja, je bent jong net verliefd enzo. Toen na een jaar, of twee, geleidelijk aan, zakte het af en was het meer vanuit hem, dan mij.
Toen ik met de pil stopte kwam het helemaal weer terug en zat ik sowieso naar mijn idee beter in mijn vel. Nu met de lichte depressie was het weer naar 0-punt gezakt, maar ik merk dat ik beter word, want het komt weer hendig terug *O*

En de huisarts ziet geen problemen met zwanger worden icm deze depressie. Ik denk ook dat het prima kan, want zo zwaar is dit niet en ik ben al aan de betere hand. Hij heeft er ook niks van gezegd. De psyigohulp (weet niet of het loog of ator is) houd mij ook niet tegen. Wel drukt ie me met de neus op de feiten, een kindje opvoeden is niet niks en dat soort. Maar daarom heb ik ook nu al hulp, en niet pas als er een kind is.
Verder is het natuurlijk helemaal niet hun zaak. Dat je een depressie hebt gehad, betekend niet dat je een totaal hulpeloos geval bent natuurlijk.
pi_140784615
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef Risu het volgende:
Ik had alleen in het begin van de relatie in combinatie met pil een libido van heb ik jou daar. Maar ja, je bent jong net verliefd enzo. Toen na een jaar, of twee, geleidelijk aan, zakte het af en was het meer vanuit hem, dan mij.
Toen ik met de pil stopte kwam het helemaal weer terug en zat ik sowieso naar mijn idee beter in mijn vel. Nu met de lichte depressie was het weer naar 0-punt gezakt, maar ik merk dat ik beter word, want het komt weer hendig terug *O*

En de huisarts ziet geen problemen met zwanger worden icm deze depressie. Ik denk ook dat het prima kan, want zo zwaar is dit niet en ik ben al aan de betere hand. Hij heeft er ook niks van gezegd. De psyigohulp (weet niet of het loog of ator is) houd mij ook niet tegen. Wel drukt ie me met de neus op de feiten, een kindje opvoeden is niet niks en dat soort. Maar daarom heb ik ook nu al hulp, en niet pas als er een kind is.
Verder is het natuurlijk helemaal niet hun zaak. Dat je een depressie hebt gehad, betekend niet dat je een totaal hulpeloos geval bent natuurlijk.
Ik.vind het ergens ook wel een "voordeel" dat ik al eens een depressie heb doorgemaakt, ik heb mijn eigen grenzen leren herkennen en gas terug leren nemen als het allemaal teveel werd... En dat is iets wat heel fijn is.

Ik had van tevoren de enorme impact van hormonen niet kunnen voorspellen, Af en toe lijk ik wel bezeten en is t echt niet gezellig in huis, Ik ben belabberd met uit mijn woorden komen deze zwangerschap maar wat ik eigenlijk wil zeggen is, Dat jij en jij alleen kunt aangeven of je sterk genoeg bent om een zwangerschap te doorstaan. Daar kan een arts niet in beslissen, hooguit adviseren.
S. 2014
J. 2016
pi_140792883
Bedankt voor de reacties iedereen! Zonder de dalen in m'n leven weet ik zeker dat ik nu een stuk minder sterk geweest zou zijn! Heb het ook al naast me neergelegd wat m'n arts zei.

Vanmorgen wel ineens zoiets. Stond op en wilde m'n brood maken. Was net bezig toen ik ineens een felle pijn in m'n buik kreeg. Voelde precies hetzelfde als de buikpijn die ik heb tijdens de eerste dag van m'n menstruatie. Die kan dan behoorlijk heftig zijn. Dat komt alleen eerst zeurderig en steeds heviger opzetten, dit was meteen de eerste seconde al zo heftig. Vond het maar vreemd, zit nu op dag 17 van 26 daagse cyclus. Smeerde m'n brood verder, ging ineens best wel lastig.. Half dubbelgeklapt ibuprofen gepakt en op de bank geploft, door de pijn totaal geen zin om te eten. Wilde m'n werk al bellen dat ik op z'n minst later zou zijn, maar belde eerst nog even de dierenarts. Had maar een korte vraag, gesprek duurde hooguit paar minuten. Na het ophangen besef ik me ineens dat ik me goed voel, pijn is echt totaal verdwenen! Kon meteen ook m'n brood eten, geen misselijkheid meer door de pijn. Pijn heeft misschien 5 minuten geduurd, ibuprofen werkte nog lang niet. Verder nergens meer last van gehad vandaag. Gelukkig maar, maar vond het toch apart :P
pi_140793106
Misschien toch de eisprong geweest. Dag 17 is heul geen gekke dag daarvoor.
Ik begon met eisprong op dag 19 in een cyclus van 35 dagen. Dat is langzamerhand veranderd in een eisprong op 14 bij cylcus van 28. Ongeveer dan he. Het wisselt nog welleens een dagje.
pi_140795686
Oh, dan zijn we nu te laat met klussen :P. Zou dan wel de eerste keer zijn dat ik em gevoelt heb!
pi_140807661
hmz..

Na een vreemd vroege eisprong en een vage keer half half op dat toevallige streepje gebatst te hebben.. na bijna twee weken over mijn NOD te zijn en er geen reet van begrijpen... na dagen lang streepjes op mijn ovulatie test te plassen en niet op een zwangerschaps test.. 'na een week vreemde pukkels en borstenpijn 1.0 op de schaal van Risu.. na een aantal slecht kunnen slapen nachten..

vannacht wakker geweest met stekende pijnen in mijn linker zijkant van mijn buik. Onverklaarbaar nergens bij stil gestaan.. van ellende de watsgij puzzel gestart en afgemaakt :') toch maar proberen een uurtje te slapen naast snurkende man...

had ik vanochtend op de wc bloed..

kort samen gevat.. mijn lichaam is stom en houd van de stomme humor van mijn man.. mij voor de gek houden! :(
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140807883
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry ik moest even ergens gal spugen O-)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_140808037
Overigens heb ik zelf ook een enorme burn out gehad en enorm depressief geweest.
Daar worstel ik soms nog een beetje mee, maar er zit echt nog steeds een goed stijgende lijn in.

Ik weet, zoals iemand anders ook al aangaf, mijn grenzen beter te vinden en op tijd gas terug te nemen. Mijn man is rete lief en zorgzaam en dat had ik toen ook niet.
Ook ben ik bewust dat een kindje echt wel impact heeft op je leventje en dat je rust gedaan is :P Maar we kopen gewoon een hoop sleepy dust bij de draagdoeken en dan moet dat wel goed komen O+

Vertrouwen in jezelf hebben en dat het goed komt is denk ik het belangrijkste.
pi_140809025
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef Dottey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh ik kan mij jouw gevoel zo voorstellen... :* lekker feliciteren als je er aan toe bent.
S. 2014
J. 2016
pi_140810848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef Dottey het volgende:
SPOILER
SPOILER
En ook voor je teleurstelling van vanochtend :*
pi_140811308
Wat een rotgevoel Dottey. :*

Ik maak elke keer t topic dood. :@

[ Bericht 54% gewijzigd door Cygne op 07-06-2014 20:50:36 ]
pi_140819603
Begrijp je frustratie Dottey, zou zelf ook niet bepaald blij kunnen zijn met dat nieuws.. En hoop dat je cyclus snel weer normaal wordt!

En je maakt helemaal niet het topic dood hoor Cygne! :*
pi_140825404
Ik zou ze ook niet feliciteren.
Mijn ovustreepjes zijn donkerder aan het worden en we gaan deze keer voor kwantiteit ipv kwaliteit, want dat werkte hier toch niet. :P
  zondag 8 juni 2014 @ 10:27:32 #120
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140825727
Ik zou ze inderdaad ook niet feliciteren..
Ik heb op internet zitten rekenen en zou tussen de 12e en de 17e aan de slag moeten met ovulatie testen... Dus dat gaan we dan maar eens uitproberen :)
pi_140825802
Ovulatietesten :D Dan moet ik gelijk denken aan die van trekpleister. We waren al ruim een jaar bezig en ik dacht, ik ga ze eens proberen. Vond clearblue te duur dus ik kocht ze van trekpleister. Ik vond ze waardeloos; ik had al 4 of 5 dagen een positieve test. Ik had zoiets van ok, de volgende keer haal ik ze wel gewoon van clearblue misschien zijn die dan toch wel beter.

Maar het was niet nodig. Uitgerekend met die van trekpleister zwanger geworden :D
  zondag 8 juni 2014 @ 15:09:02 #122
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_140832265
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ovulatietesten :D Dan moet ik gelijk denken aan die van trekpleister. We waren al ruim een jaar bezig en ik dacht, ik ga ze eens proberen. Vond clearblue te duur dus ik kocht ze van trekpleister. Ik vond ze waardeloos; ik had al 4 of 5 dagen een positieve test. Ik had zoiets van ok, de volgende keer haal ik ze wel gewoon van clearblue misschien zijn die dan toch wel beter.

Maar het was niet nodig. Uitgerekend met die van trekpleister zwanger geworden :D
Mijn schoonzusje is in 1x zwanger geworden met die van de action dus die heb ik ook gehaald om te proberen haha :p
pi_140860938
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Cygne het volgende:

Helemaal niet :D
het is toevallig dat het topic steeds vast loopt als jij typt :9
pi_140860941
Lieve reacties O+

Ik ga ze heul niet feliciteren heb ik besloten...
Zijn zus wel bericht..

SPOILER
Ik ben alweer klaar met dat ongesteld zijn :( Nog even doorbikkelen in dat warme weer. YUK!
pi_140864240
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Cygne het volgende:

Waarmee maakte je het topic dood?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')