ik ben mijn libido kwijt sinds zwanger..quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:37 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja!![]()
En eenmaal zwanger werd dat nog een factor 10 erger tot het punt waarop hij vroeg of hij alsjeblieft mocht gaan slapen, want hij moest ook weer vroeg z'n nest uit.
Ik heb ook een verleden met depressie en een burnout, betekent dat dan dat mn mupje nu slecht terecht komt?.. Ik ben hormonaler dan andere vrouwen ( echt duivels af en toe) maar verder...quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Gevalletje het volgende:
Jah.. Kan als ik niet lekker ben wat sneller emotioneel reageren, zal laatste keer dat ik haar zag waarschijnlijk zo geweest zijn. Dat ik het er daar even uit gooi en me daarna weer stuk beter voel. Want ik weet dat ik me op dit moment stabieler, zekerder en gelukkiger voel dan ooit eerder in m'n leven! Achja, ben in ieder geval blij dat er niks mis is
Dat spreek ik dan maar weer niet hardop uit tegen vriend, dadelijk geef ik hem valse hoop.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:37 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja!![]()
En eenmaal zwanger werd dat nog een factor 10 erger tot het punt waarop hij vroeg of hij alsjeblieft mocht gaan slapen, want hij moest ook weer vroeg z'n nest uit.
Fijn dat het goed was Gevalletje! En wat depressie betreft, jouw leven, jouw keuzes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:21 schreef Gevalletje het volgende:
Jah.. Kan als ik niet lekker ben wat sneller emotioneel reageren, zal laatste keer dat ik haar zag waarschijnlijk zo geweest zijn. Dat ik het er daar even uit gooi en me daarna weer stuk beter voel. Want ik weet dat ik me op dit moment stabieler, zekerder en gelukkiger voel dan ooit eerder in m'n leven! Achja, ben in ieder geval blij dat er niks mis is
Ik.vind het ergens ook wel een "voordeel" dat ik al eens een depressie heb doorgemaakt, ik heb mijn eigen grenzen leren herkennen en gas terug leren nemen als het allemaal teveel werd... En dat is iets wat heel fijn is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:59 schreef Risu het volgende:
Ik had alleen in het begin van de relatie in combinatie met pil een libido van heb ik jou daar. Maar ja, je bent jong net verliefd enzo. Toen na een jaar, of twee, geleidelijk aan, zakte het af en was het meer vanuit hem, dan mij.
Toen ik met de pil stopte kwam het helemaal weer terug en zat ik sowieso naar mijn idee beter in mijn vel. Nu met de lichte depressie was het weer naar 0-punt gezakt, maar ik merk dat ik beter word, want het komt weer hendig terug![]()
En de huisarts ziet geen problemen met zwanger worden icm deze depressie. Ik denk ook dat het prima kan, want zo zwaar is dit niet en ik ben al aan de betere hand. Hij heeft er ook niks van gezegd. De psyigohulp (weet niet of het loog of ator is) houd mij ook niet tegen. Wel drukt ie me met de neus op de feiten, een kindje opvoeden is niet niks en dat soort. Maar daarom heb ik ook nu al hulp, en niet pas als er een kind is.
Verder is het natuurlijk helemaal niet hun zaak. Dat je een depressie hebt gehad, betekend niet dat je een totaal hulpeloos geval bent natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry ik moest even ergens gal spugen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef Dottey het volgende:
ooh ik kan mij jouw gevoel zo voorstellen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry ik moest even ergens gal spugenlekker feliciteren als je er aan toe bent.
S. 2014
J. 2016
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:53 schreef Dottey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry ik moest even ergens gal spugenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook voor je teleurstelling van vanochtend![]()
Mijn schoonzusje is in 1x zwanger geworden met die van de action dus die heb ik ook gehaald om te proberen haha :pquote:Op zondag 8 juni 2014 10:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
OvulatietestenDan moet ik gelijk denken aan die van trekpleister. We waren al ruim een jaar bezig en ik dacht, ik ga ze eens proberen. Vond clearblue te duur dus ik kocht ze van trekpleister. Ik vond ze waardeloos; ik had al 4 of 5 dagen een positieve test. Ik had zoiets van ok, de volgende keer haal ik ze wel gewoon van clearblue misschien zijn die dan toch wel beter.
Maar het was niet nodig. Uitgerekend met die van trekpleister zwanger geworden
Helemaal nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Cygne het volgende:
Wat een rotgevoel Dottey.![]()
Ik maak elke keer t topic dood.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben alweer klaar met dat ongesteld zijnNog even doorbikkelen in dat warme weer. YUK!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Waarmee maakte je het topic dood?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef Cygne het volgende:
Wat een rotgevoel Dottey.![]()
Ik maak elke keer t topic dood.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |