6. GGL wordt het ik ga toch voor Ferrerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
6. Een Spanjaard maar ik weet nog niet welke
Doe es even strepen dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:28 schreef APK het volgende:
Ik heb de stand na Dusseldorf in de OP gezet, toernooien die al gespeeld zijn doorstrepen mag een andere mod -of topic starter- doen
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:28 schreef APK het volgende:
Ik heb de stand na Dusseldorf in de OP gezet, toernooien die al gespeeld zijn doorstrepen mag een andere mod -of topic starter- doen
Die knop had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:07 schreef kleinzusje het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)![]()
OOP voor morgen graagquote:
had wel de ultime jinx geweest natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef PimFR het volgende:
[..]
Jij durft haha! Raonic moet nog een game.
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef PimFR het volgende:
[..]
Jij durft haha! Raonic moet nog een game.
Dan stond ik mooi voor lul jaquote:Op zondag 1 juni 2014 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
had wel de ultime jinx geweest natuurlijk
wat is er?quote:
je bent door hoorquote:
maar je kan niet meer op een top 10 speler pickenquote:
Ik zal het toch even veranderenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:24 schreef luckass het volgende:
Norich, mijn pick 5 was niet Federer maar Tsonga.
Niet dat het uitmaakt, ze liggen er toch allebei uit.
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:15 schreef Szura het volgende:
Kwartfinalist op een GS, ik zou mijn seizoen geslaagd durven noemen
Ik sta achter je hoor!quote:Op maandag 2 juni 2014 01:34 schreef Anonymousz het volgende:
Maan man kleinzusje lucass en Alovenac hebben op monfils gepickt en ik op ggl![]()
1 tegen 4
Maakt niet uit. Je hebt de tweede week van een Grand Slam gehaald. Dat vond men bij Bertens ook een hele prestatie. In essentie ben je eigenlijk beter dan Roger Federer.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:34 schreef Anonymousz het volgende:
Maan man kleinzusje lucass en Alovenac hebben op monfils gepickt en ik op ggl![]()
1 tegen 4
Ik zie Gulbis wel winnen van Berdychquote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef franklop het volgende:
Ik ga enkel voor de zege en met Nadal, Berdych en Djokovic nog over moet dat kunnen
die heb ik ook nog :pquote:
het blijft Monfils hequote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
Meh Ik had meer van GGL verwacht maar goed
vorig jaar had ik de finale bereiktquote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je hebt de tweede week van een Grand Slam gehaald. Dat vond men bij Bertens ook een hele prestatie. In essentie ben je eigenlijk beter dan Roger Federer.
Je gaat punten verliezen dus dit tournooiquote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vorig jaar had ik de finale bereikt
mwa ik vind het niet ergquote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je gaat punten verliezen dus dit tournooi
je moet wel winnen ik reken op je luckassgodquote:
toch naar mij luisteren? ik hoop niet dat je spijt gaat krijgen luckassgodquote:
Iedereen weet toch ook dat hardcourt z'n favoriete ondergrond isquote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
Meh Ik had meer van GGL verwacht maar goed
ik dacht dat hij een greffolhoertje wasquote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen weet toch ook dat hardcourt z'n favoriete ondergrond is
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
De enige met ballen zo groot als een tennisbal is kleinzusje.
Hup Gulbis.
quote:
Heb je de stand gezien? Dat wil ik graag zo houden namelijkquote:
gefeliciteerd maar uitspelen gaat niet meerquote:
quote:
Thxquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gefeliciteerd maar uitspelen gaat niet meer
We kunnen er nog een dag over nadenken, maar ik vind het lastigquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:57 schreef Szura het volgende:
Nou jongons zeg het maar, Nadal-Djokovic of Djokovic-Nadal?
goeie switchquote:
dat klopt maar uitspelen gaat niet meerquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:22 schreef Papabassie het volgende:
[..]
Betekent minder over na te denken voor mij nu!
10. Djokovic
Inderdaad.. Wie verwacht nou dat Murray zo ver komtquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat klopt maar uitspelen gaat niet meer
Zegt me niet zoveel, Murray was ook wel erg baggerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:23 schreef Mercurial het volgende:
11. Djokovic
Helaas is Rafa wel favoriet geworden.
Zonder mij was je de eerste ronde niet eens doorgekomen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef BobW het volgende:
Tuurlijk had ik moeten weten dat Nadal altijd wint in Parijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
ATP 250quote:Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
IN
de_boswachter: Kohlschreiber
DKkuis: Kohlschreiber
FedExpress: Sousa
Gremen: Brown
Papabassie: Brown
PurePoisonPerfume: Kohlschreiber
Salamando: Brown
Snakehead85: Brown
The_Vulture: Brown
Wopper1: Kohlschreiber
OUT:
Ieder ander.
In negatieve zin he, hij mag moet nog iemand anders pikken!quote:
wat een teleurstellingquote:Op zondag 8 juni 2014 19:02 schreef norich het volgende:
* De 2014-ranking na Roland Garros:
26. (26) Anonymousz 1200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |