dit jaar is t heinekenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kreeg het door op mijn oortje dat Amstel de sponsor is
volgens Genee wil Tan geen JD of hemzelf aan de tafel bij RTL Late Nightquote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Zou Johan ook wel eens bij Tan aanschuiven, met zijn RTL-hoofd?
http://www.mediacourant.nl/?p=172911quote:Harry Vermeegen vindt het jammer dat hij van RTL 7 maar drie afleveringen van Harry From Holland mag maken. Dat zegt hij in VARAgids. Vermeegen had graag meer WK-televisie gemaakt. “Nu, zo voor het WK, had ik wel wat meer uitzendingen willen hebben. Om naar dat WK toe te werken, om iets op te bouwen. Ik had dit hele land graag met oranje sambaballen zien lopen, om maar eens wat te noemen. Ik weet namelijk hoe dat moet. Maar dat gaat nu niet door, omdat ik die ruimte niet heb.“
Het is überhaupt moeizaam om nog op tv te komen, aldus Vermeegen. “Niks is meer vanzelfsprekend. Ik moet knokken voor mijn zendtijd, knokken voor mijn volgers. Er zijn maar weinig deurtjes in Nederland, en als er een paar dicht zijn, wordt het een heel moeilijk verhaal.”
Zijn toekomst is alles behalve zeker. “Ik krijg nu drie uitzendingen, maar niemand die me kan beloven dat het daarna weer doorgaat. Dat is commerciële televisie. Zat ik bij de publieken, dan kon ik tot in het oneindige belastinggeld opmaken. Maar daar kom ik niet meer binnen.”
Vermeegen hoopt dat hij ooit weer meedoet met de Eredivisie. “Het zou toch buitengewoon geestig zijn als ik weer in een soort tweede leven terechtkwam, nietwaar? Zonder tv is mijn leven minder leuk, dat is nou eenmaal zo.“
Harry nooit meer op tv lijkt me beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=172911
Ik stel dan ook voor om Harry als vaste gast langs te laten komen bij VI samen met Henk Spaan zouden ze een leuk duo vormen
Ja sowieso door Lays zag ik al. En wat is hij ook irritant zeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat programma van Harry is trouwens ook voorzichtig gesponsord.
Mwa, vind hem op zich wel gezellig druk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja sowieso door Lays zag ik al. En wat is hij ook irritant zeg.
Beetje gemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, vind hem op zich wel gezellig druk.
misschien moet hij een programma maken met wasmachines van de BCC en dan dat voetballers er proberen er een bal in te schieten TOPSHOW!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat programma van Harry is trouwens ook voorzichtig gesponsord.
Gewoon dezelfde act als altijd. Met Stam er ook weer bij.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja sowieso door Lays zag ik al. En wat is hij ook irritant zeg.
Heb je ook een link naar deel 1?quote:Op woensdag 4 juni 2014 07:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)Derksen-deel-2.dhtml
Strak gephotoshopt!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johan kan weer lekker losgaan over Jihadstrijders en het incapabele wat van ze afstraalt.
"Pisa", van Henk Spaan en Harry Vermeegen, vind ik het beste programma ooit. Enorm originele satire, met originele muziek die goed in elkaar stak etc. Het waren spraakmakende alleskunners.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Evertjan het volgende:
Ik stel dan ook voor om Harry als vaste gast langs te laten komen bij VI samen met Henk Spaan zouden ze een leuk duo vormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |