SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comincia la battaglia![]()
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Vind ik te makkelijk, tijdens de afdaling had hij anderhalve minuut. Aru heeft de hele beklimming achter Michael fucking Rogers aangereden, terwijl Quintana het heft in eigen handen nam. Scheelt uiteindelijk twee minuten en een grote inspanning, wie weet wat Quintana nog kon als hij ook zijn benen had gespaard toen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:13 schreef -Sisyphus- het volgende:
Het lijkt er op dat niet Uran, maar Aru de Giro heeft verloren in de afdaling van de Stelvio. Verloor daar 3:40 en stond voor vandaag op 3:31 van Quintana.
Moet wel lukken. Evans is nou niet echt imponerend de laatste dagen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:19 schreef Drolflap het volgende:
Het zou mooi zijn als keldergod morgen even 4 seconden + pakt op evans
kloptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik mis de etappe van morgen
Dit boeit echt niemand
Dat was het voor de tijdrit ook al eigenlijk, alleen de tijdsverschillen zijn groter dan gedacht.quote:
Ja beiden toch iets te vroeg gepiekt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
dat is waar natuurlijk, maar op Hesjedal na doet hij het eigenlijk het slechtst van alle klassementsrenners, dat had je na Val Martello niet kunnen denken. Het is een teleurstelling, niet slecht of zo, maar hij zakt wel weg in de laatste dagen, zoals Mollema vorig jaar in de Tour.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoncolanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie nog een beetje zijn vorm heeft dan moet ie Hesjedal ook voor kunnen blijven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zie het patroon al, morgen wint Kelderman tijd op Evans maar verliest die tijd op Hesjedal. Blijft gewoon 8e dus
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een na laatste klimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoncolanWat een bazige rit wederom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZoncolanDa's niet de hele Zoncolan in dat profiel. Alleen de laatste 3 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet de hele Zoncolan in dat profiel. Alleen de laatste 3 km.
Tnx.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ [url=http://images2.gazzettaobjects.it/Giroditalia/2014/images/tappa/tappa_20_S05.jpg?v=%3C!--%20[an%20error%20occurred%20while%20processing%20this%20directive]%20%20--%3E]afbeelding[/url] ]
Menselijke maat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:19 schreef Wombcat het volgende:
Best rap: 24,5 gemiddeld over 26,5 km met 1500 hoogtemeters
Zat natuurlijk nog wel een vlakke aanloop in, wat het gemiddelde nog wat omhoog gehaald heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Menselijke maat.
Aru heeft op dezelfde vulkaan geslapen als Nibali vorig jaar, als voorbereiding op deze Giro. Manmanman.
Benieuwd naar de getrapte Wattages vandaag en morgen, Quintana vast weer met geheel logische recordwaarden in de laatste week van een grote ronde, net als vorig jaar in de Tour...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zat natuurlijk nog wel een vlakke aanloop in, wat het gemiddelde nog wat omhoog gehaald heeft.
Niettemin doe ik het ze niet na. Wat nogal evident is, want als ik het ze wel nadeed, dan zat ik niet hier.
Edit: 5,99W/.kg las ik net hier.
Op de klim toch nog > 21 km/h gemiddeld, straf hoor!twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:20:14#Giro, Stage 19 (ITT). Monte Grappa (19.30 km, 7.97 %, 1538 m)Nairo Quintana: 55:03, 21.04 Kph, VAM 1676 m/h, 5.99 W/kg [DrF] reageer retweet
VAM 1680. Volgens mij heb ik dat wel eens bijna gehaald op de Wageningsberg (1650 of zoiets).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]Op de klim toch nog > 21 km/h gemiddeld, straf hoor!twitter:ammattipyoraily twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 17:20:14#Giro, Stage 19 (ITT). Monte Grappa (19.30 km, 7.97 %, 1538 m)Nairo Quintana: 55:03, 21.04 Kph, VAM 1676 m/h, 5.99 W/kg [DrF] reageer retweet
[ afbeelding ]
Een na laatste klimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoncolanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn plaatjequote:
Dr. Ferrari methode is wel vaak een onderschatting, ik verwacht dat het wat hoger ligt. Zo'n 6.2 W/kg bij een inspanning van meer dan een uur vind ik toch wel extreem.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:23 schreef Slobeend het volgende:
Quintana en Aru 5.99 W/kg, op zich niet heel bijzonder.
Maar het verbleekt bij de wattages die Froome rijdt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dr. Ferrari methode is wel vaak een onderschatting, ik verwacht dat het wat hoger ligt. Zo'n 6.2 W/kg bij een inspanning van meer dan een uur vind ik toch wel extreem.
Wanneer zat Froome daar ver boven dan? Neem aan dat je niet doelt op Ax-3-Domaines, dat was een veel kortere inspanning.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar het verbleekt bij de wattages die Froome rijdt.
Tot Triëst.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:47 schreef Marcoss het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ver een topfitte Rodriguez was gekomen in deze Giro
Afgezien van Ax-3-Domaines is het toch wel vergelijkbaar ja. Al waren de waardes van Froome allemaal op klimmen in een normale etappe. Edit: gemiddeldes TDF 2013 van Froomequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wanneer zat Froome daar ver boven dan? Neem aan dat je niet doelt op Ax-3-Domaines, dat was een veel kortere inspanning.
Lijkt er dus op dat Dehaes eruit istwitter:Toshvds twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 18:33:56Really ? You kidding me ? No respect for the riders... First make sure you can put a bike in every car ! We don't have 8 cars here... reageer retweet
twitter:HansenAdam twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 18:48:01Jo @giroditalia you can't take out @Kennydehaes because his chain snapped twice and you failed to provide neutral support for him! #unfair!! reageer retweet
Ik neem aan dat de jury de beslissing neemt om iemand uit koers te nemen en niet de organisatie?quote:
hesjedal leek het compleet kwijt na zijn fietswissel, die wel een tijd duurde.quote:
Maar het is de organisatie die voor betere ondersteuning mag zorgen bij defecten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de jury de beslissing neemt om iemand uit koers te nemen en niet de organisatie?
Daar is in eerste instantie de ploegleiding verantwoordelijk voor lijkt me.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar het is de organisatie die voor betere ondersteuning mag zorgen bij defecten.
Ploegleiders hebben maar twee auto's he. Als je dan vier coureurs tegelijk op de weg heb is het onmogelijk daarbij te zitten en zou de neutrale wagen/motor moeten helpenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar is in eerste instantie de ploegleiding verantwoordelijk voor lijkt me.
Er is een hoop aan te merken op de organisatie, maar om ze hier verantwoordelijk voor te gaan stellen is ook wat overdreven.
Twee keer een kettingbreuk in een tijdrit? Dan is de mecanieker of materiaalsponsor ook wel wat te verwijten, lijkt me zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar het is de organisatie die voor betere ondersteuning mag zorgen bij defecten.
Het is niet onmogelijk het is een keuze.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Ploegleiders hebben maar twee auto's he. Als je dan vier coureurs tegelijk op de weg heb is het onmogelijk daarbij te zitten en zou de neutrale wagen/motor moeten helpen
Andy Schleck, Gesink.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:36 schreef Pedroso het volgende:
De top is wel erg breed aan het worden trouwens.
Froome, Contador, Quintana, Nibali, en ook nog renners als Uran, Valverde, Rodriguez, Wiggins mss. Komen ook nog jongelingen aan als Aru, Majka, Kwiatkowski en hopelijk Kelderman. En dan heb je ook nog een regiment renners als Mollema, VDB2, Porte en dat soort renners.
En dan zal ik er nog best een paar vergeten.
Betancur vooral, die gaat nu al in de tour meedoen voor de top 5 en het jongerenklassement winnenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:36 schreef Pedroso het volgende:
De top is wel erg breed aan het worden trouwens.
Froome, Contador, Quintana, Nibali, en ook nog renners als Uran, Valverde, Rodriguez, Wiggins mss. Komen ook nog jongelingen aan als Aru, Majka, Kwiatkowski en hopelijk Kelderman. En dan heb je ook nog een regiment renners als Mollema, VDB2, Porte en dat soort renners.
En dan zal ik er nog best een paar vergeten.
Gesink wil ik daar nou niet direct toe rekenen, wel een goede renner uiteraard maar niet het niveau meer denk ik om top 5 in een grote ronde te rijden.quote:
Marginal gainsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:43 schreef Columbiafan het volgende:
Henao, zelden gezien van een 20-jarige, nu 21ste in het AK. Fenomenale tijdrit
Ik ben erg benieuwd naar hem in de Vuelta nu hij in principe dat hartprobleem niet zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gesink wil ik daar nou niet direct toe rekenen, wel een goede renner uiteraard maar niet het niveau meer denk ik om top 5 in een grote ronde te rijden.
Als 19-jarige 15e worden in de Ronde van Colombia is geen deuk in een pakje boter rijden jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:45 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vorig jaar nog geen deuk in een pakje boter gereden bij Colombia, nu aan het vlammen bij Sky.
Stel je voor dat hij zondag nog valtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:18 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/video/654814-quintana-wint-klimtijdrit-in-giro.html
Jongens, niks aan de hand morgen. Kelderman mag 13 minuten verliezen.
Maar de organisatie moet ervoor zorgen dat er een neutrale auto/motor bij een renner moet zijn die geen ploegwagen-support heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de jury de beslissing neemt om iemand uit koers te nemen en niet de organisatie?
Ik denk dat je de Ronde van Colombia toch lichtelijk overschat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als 19-jarige 15e worden in de Ronde van Colombia is geen deuk in een pakje boter rijden ja
quote:
schrijf Gesink niet af die gaat dit jaar nog een mooie koers winnenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zijn al aan het aftakelen. Hun beste tijd wel gehad...
Hm, dan geef ik de moed voor Gesink bij deze op. Die jongen moet lekker maar lekker frikandelletjes eten in de ploegwagen, kaartjes lezen, GPS aflezen. Genotquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die zijn al aan het aftakelen. Hun beste tijd wel gehad...
Ik overschat de Ronde van Colombia zeker niet, maar jij onderschat wel wat het is om als 19-jarige na 2 zware weken in de bergen zo hoog te eindigen. Henao heeft een enorme motor, dat zie je ook nu hij in de derde week dit allemaal laat zien. Vind het wel een beetje risicovol van Sky om een 20-jarige op te stellen, laat staan uitrijden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Ronde van Colombia toch lichtelijk overschat.
20e in de etappe over La Linea, komt nog geen heuvel over die gozer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als 19-jarige 15e worden in de Ronde van Colombia is geen deuk in een pakje boter rijden ja
Ja, het is een moeilijke ronde, met een heel tof parcours, maar het deelnemersveld is drie keer niks. Dus nee, het is geen schokkende prestatie om vijftiende te worden in de Ronde van Colombia, verre van.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik overschat de Ronde van Colombia zeker niet, maar jij onderschat wel wat het is om als 19-jarige na 2 zware weken in de bergen zo hoog te eindigen. Henao heeft een enorme motor, dat zie je ook nu hij in de derde week dit allemaal laat zien. Vind het wel een beetje risicovol van Sky om een 20-jarige op te stellen, laat staan uitrijden.
op 5 km van de streep voor het eerst gebroken, daar gerepareerd door een toeschouwer, waarna dezelfde ketting op kilometer van streep nogmaals brak.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:25 schreef Wombcat het volgende:
En hoe krijg je in vredesnaam 2x een kettingbreuk in anderhalf uur.
Bijna alle gasten die meedoen aan die Ronde van Colombia zitten dik aan de doping. De nummer vijf van vorig jaar bijvoorbeeld is gepakt. De rest niet, maar dat een Oscar Sevilla daar met zijn EPM-UNE ploegje flink gebruikt is iets wat iedereen eigenlijk weet, maar nooit wat tegen doet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, het is een moeilijke ronde, met een heel tof parcours, maar het deelnemersveld is drie keer niks. Dus nee, het is geen schokkende prestatie om vijftiende te worden in de Ronde van Colombia, verre van.
Het gros van de renners daar rijdt niet eens voor een continentale ploeg, maar pure amateurteams. Oscar Sevilla kan in Europa absoluut niet meer mee, en kiest voor de makkelijke weg om wat resultaat in Colombia neer te zetten en de 'top' bestaat voor de rest uit renners waar alleen iemand die het Colombiaans wielrennen nauwgezet volgt van gehoord heeft, zoals het neefje van Mauricio Ardila, en waar we voor de rest nooit wat van gaan horen.
eigenlijk is dat toch een beetje gek, als je uit gaat dat er een maximum is wat een lichaam aan kan, zou je toch mogen verwachten dat er een hele grote middengroep is. En dat het er een selectief aantal toppers zijn die er net een beetje bovenuit steken, niet excessief er boven uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De gemiddelde snelheden van alle 156 renners.
Leuk grafiekje, hoe kom je hier aan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
De gemiddelde snelheden van alle 156 renners.
2 kolommetjes in Excel en daar een grafiek van maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Leuk grafiekje, hoe kom je hier aan?
het is juist normaal verdeeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
eigenlijk is dat toch een beetje gek, als je uit gaat dat er een maximum is wat een lichaam aan kan, zou je toch mogen verwachten dat er een hele grote middengroep is. En dat het er een selectief aantal toppers zijn die er net een beetje bovenuit steken, niet excessief er boven uit.
Waar de één een paar procent beter is dan de ander, zo zie je grote verschillen bij de paar allerbesten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zijn er nergens beelden van de actie van Van Emden?
Wel mooi dat Belkin deze actie goedkeurdequote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Bosje bloemen van de plaatselijke benzinepomp?
Ik vrees pas om 3 uur ofzo. Eurosport vindt tennis belangrijker.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:48 schreef theodoor9 het volgende:
Wanneer gaan we live? Ik kijk uit naar de Zoncolan!
extra publiciteit is altijd goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:53 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Wel mooi dat Belkin deze actie goedkeurde
quote:Domont-Pellizotti-Rodriguez-Bongiorno-Tjallingii-Bookwalter-Cattaneo-Monfort-Monsalve-Arashiro-Geschke-Preidler-Belkov-Cataldo-Roche-Hondo-Rogers-Zoidl
Tijd voor de grote Monfort showquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:48 schreef Van_Poppel het volgende:
19 man in de kopgroep, 4 minuten voorsprong
[..]
Die zal er wel aan blijven hangen tot ze een keer terugwaaienquote:
Maarten gaat het doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zal er wel aan blijven hangen tot ze een keer terugwaaien
Hondo.quote:
Te weinig Colombiaantjes naar mijn bescheiden mening.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:48 schreef Van_Poppel het volgende:
19 man in de kopgroep, 4 minuten voorsprong
[..]
Ik zou in ieder geval een kwartje meenemenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Staan er parkeerautomaten op de Zoncolan?
Quintanaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welke Colombiaan gaat er vandaag winnen?
Bobbie Traksel volgens mijquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
Wie is deze nobuddy naast Berkhout? Ik herken zijn stem niet.
Basso wil natuurlijk wel z'n 13e plaats verdedigen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef wimderon het volgende:
Cannondale op kop aan het vlammen voor Basso![]()
Colombia en Movistar ook al gewerkt.
Of hij vindt ineens zijn benen van 2010 terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Basso wil natuurlijk wel z'n 13e plaats verdedigen.
Breng mij niet op ideeën.quote:
Dat is de ronde van belgiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
geen renaat en jose op sporza ? ik krijg alleen beeld en race geluid.
Ronde van Belgiëquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
geen renaat en jose op sporza ? ik krijg alleen beeld en race geluid.
nee nee, ik kijk op sporza.be , die hebben meerdere streams oa ook giro en rolland garros . maar die van de giro heeft dus geen commentaar.quote:
Vanaf 15.00 commentaar zei Renaat gisteren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:52 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee nee, ik kijk op sporza.be , die hebben meerdere streams oa ook giro en rolland garros . maar die van de giro heeft dus geen commentaar.
merciquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf 15.00 commentaar zei Renaat gisteren.
@RubenHoogland is een vrije denker.quote:
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.quote:
Pellizotti zie ik niet heel snel 4 minuten verliezen op de Zoncolan. daarbij denk ik dat de voorsprong nog wel iets zal groeien tot de voet van de Zoncolanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.
Ze zitten 55 seconden van de koprgroepquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Hoever zit dat achtervolgend groepje (Wellens en co.) voor op het peloton ?
2 minuutjes kan al genoeg zijn voor een sterke renner in de kopgroep. Zo lang is de Zoncolan niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.
Wel gewoon 41 minuten klimmen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 minuutjes kan al genoeg zijn voor een sterke renner in de kopgroep. Zo lang is de Zoncolan niet.
Zou het prima vinden als hij wint vandaag, koerst de hele Giro al aanvallend.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou het prima vinden als hij wint vandaag, koerst de hele Giro al aanvallend.
Ik vind het een enorme lul maar hij doet tenminste wel wat wij willen zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou het prima vinden als hij wint vandaag, koerst de hele Giro al aanvallend.
Volgens dit forum is elke Fransman een lul.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme lul maar hij doet tenminste wel wat wij willen zien.
Was 'm ook even kwijt maar zit dus nog gewoon in de groep.quote:
Dat is dan ook de waarheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens dit forum is elke Fransman een lul.
Pantano zit niet in de kopgroep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Enige Colombia in de groep is Pantano meen ik, geen Duarte te zien.
Fenomeen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Van der Poel sprint even naar de 4de plek in België, jongens jongens toch.
Benieuwd of ie morgen ook meekan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Van der Poel sprint even naar de 4de plek in België, jongens jongens toch.
Dit forum heeft gelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens dit forum is elke Fransman een lul.
Nairo moet heel beneden komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Movistar daalt weer als een stel oude wijven. Fiets eens door joh.
Volgende week de Dauphine, genot.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef Momo... het volgende:
Wel de laatste dag met echte wielrenactie voorlopig.
Morgen Koninginnenrit in Belgiëquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef Momo... het volgende:
Keldermerckx rijdt mee in Dauphine, maar Sky ook..quote:
Dauphine, Suisse, NKquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef Momo... het volgende:
Oja, Nieve rijdt daar nu ook. Zonde van zo'n baas.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keldermerckx rijdt mee in Dauphine, maar Sky ook..
TEAM SKY
FROOME Christopher United Kingdom
HENAO MONTOYA Sergio Colombia
NIEVE ITURALDE Mikel Spain
PORTE Richie Australia
THOMAS Geraint United Kingdom
WIGGINS Bradley United Kingdom
Sergio weer terug in koers, genot.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TEAM SKY
PORTE Richie Australia
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Net of er een wijf met een kort en pittig kapsel met 100 dozen oliebollen voorzichtig wegwaggelt.
Morgen wint van der Poel in België, ook mooi.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef Momo... het volgende:
Ga maar vast gillen danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga echt gillen als de koplopers het redden.
Maak er alsjeblieft een geluidsopname van.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee. Doe even normaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak er alsjeblieft een geluidsopname van.
Wat een teamquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TEAM SKY
PORTE Richie Australia
Tim Wellens op de erelijst van winners op de Zoncolan, wat wil je nog meer?!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je begint nu een beetje Thijs Sunfield trekjes te vertonen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, heb ik wel vaker. Vorig jaar ook gegild toen Kenny Elissonde ineens won op de Angliru. Dat soort dingen mogen dus niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je begint nu een beetje Thijs Sunfield trekjes te vertonen.
Wat doe je als Albert Timmer wint op de Alpe d'Huez?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel vaker. Vorig jaar ook gegild toen Kenny Elissonde ineens won op de Angliru. Dat soort dingen mogen dus niet.
Dan stel ik voor dat we de sport opdoeken. Nooit meer over praten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doe je als Albert Timmer wint op de Alpe d'Huez?
Monfort.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:05 schreef Ereinion het volgende:
Belediging aan de Zoncolan als daar een vluchter wint.
Ik denk de Dolfijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monfort gaat winnen
Markeer mijn woorden
Deze etappe heeft nooit bestaan als wie dan ook van deze kopgroep wint.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze etappe heeft nooit bestaan als Monfort wint.
dat lijkt me een prima winnaar als de koplopers voor blijvenquote:
Doek 'm maar op. Deze 7:25 wordt niet meer goed gemaakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze etappe heeft nooit bestaan als wie dan ook van deze kopgroep wint.
Ik vind dat hetzelfdequote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is vetgedrukt maken, markeren is iets anders.
Het is de Zoncolan...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doek 'm maar op. Deze 7:25 wordt niet meer goed gemaakt.
Peloton reed net onder de boog van 20 km door.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel de Giro GPS, misschien zitten ze er wel 2 minuten achter.
er staat 7 minuten +/- 7 minutenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel de Giro GPS, misschien zitten ze er wel 2 minuten achter.
Simoni, Simoni, Basso, Antón, Wellens.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Monfort neem ik tot aan de tour een Monfort-ui
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
even quotenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit steeds verderop in die kopgroep te kijken, maar ik kan hem serieus niet vindenquote:
de 1 minuut per km regelquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Die kopgroep word echt wel gepakt hoor.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |