Ronde van Belgiëquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
geen renaat en jose op sporza ? ik krijg alleen beeld en race geluid.
nee nee, ik kijk op sporza.be , die hebben meerdere streams oa ook giro en rolland garros . maar die van de giro heeft dus geen commentaar.quote:
Vanaf 15.00 commentaar zei Renaat gisteren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:52 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee nee, ik kijk op sporza.be , die hebben meerdere streams oa ook giro en rolland garros . maar die van de giro heeft dus geen commentaar.
merciquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf 15.00 commentaar zei Renaat gisteren.
@RubenHoogland is een vrije denker.quote:
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.quote:
Pellizotti zie ik niet heel snel 4 minuten verliezen op de Zoncolan. daarbij denk ik dat de voorsprong nog wel iets zal groeien tot de voet van de Zoncolanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.
Ze zitten 55 seconden van de koprgroepquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Hoever zit dat achtervolgend groepje (Wellens en co.) voor op het peloton ?
2 minuutjes kan al genoeg zijn voor een sterke renner in de kopgroep. Zo lang is de Zoncolan niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.
Wel gewoon 41 minuten klimmen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
2 minuutjes kan al genoeg zijn voor een sterke renner in de kopgroep. Zo lang is de Zoncolan niet.
Zou het prima vinden als hij wint vandaag, koerst de hele Giro al aanvallend.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou het prima vinden als hij wint vandaag, koerst de hele Giro al aanvallend.
Ik vind het een enorme lul maar hij doet tenminste wel wat wij willen zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou het prima vinden als hij wint vandaag, koerst de hele Giro al aanvallend.
Volgens dit forum is elke Fransman een lul.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme lul maar hij doet tenminste wel wat wij willen zien.
Was 'm ook even kwijt maar zit dus nog gewoon in de groep.quote:
Dat is dan ook de waarheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens dit forum is elke Fransman een lul.
Pantano zit niet in de kopgroep.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:44 schreef Cavaliers het volgende:
Enige Colombia in de groep is Pantano meen ik, geen Duarte te zien.
Fenomeen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Van der Poel sprint even naar de 4de plek in België, jongens jongens toch.
Benieuwd of ie morgen ook meekan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef Mani89 het volgende:
Van der Poel sprint even naar de 4de plek in België, jongens jongens toch.
Dit forum heeft gelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens dit forum is elke Fransman een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |