Ronde van Belgiëquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:50 schreef vaarsuvius het volgende:
geen renaat en jose op sporza ? ik krijg alleen beeld en race geluid.
nee nee, ik kijk op sporza.be , die hebben meerdere streams oa ook giro en rolland garros . maar die van de giro heeft dus geen commentaar.quote:
Vanaf 15.00 commentaar zei Renaat gisteren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:52 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee nee, ik kijk op sporza.be , die hebben meerdere streams oa ook giro en rolland garros . maar die van de giro heeft dus geen commentaar.
merciquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf 15.00 commentaar zei Renaat gisteren.
@RubenHoogland is een vrije denker.quote:
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.quote:
Pellizotti zie ik niet heel snel 4 minuten verliezen op de Zoncolan. daarbij denk ik dat de voorsprong nog wel iets zal groeien tot de voet van de Zoncolanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee joh, maar iets meer dan 4 minuten en als Quintana even de afterburners aanzet, dan rijden ze dat binnen no-time terug op de Zoncolan.
Ze zitten 55 seconden van de koprgroepquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Hoever zit dat achtervolgend groepje (Wellens en co.) voor op het peloton ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |