Oja, Nieve rijdt daar nu ook. Zonde van zo'n baas.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keldermerckx rijdt mee in Dauphine, maar Sky ook..
TEAM SKY
FROOME Christopher United Kingdom
HENAO MONTOYA Sergio Colombia
NIEVE ITURALDE Mikel Spain
PORTE Richie Australia
THOMAS Geraint United Kingdom
WIGGINS Bradley United Kingdom
Sergio weer terug in koers, genot.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TEAM SKY
PORTE Richie Australia
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Net of er een wijf met een kort en pittig kapsel met 100 dozen oliebollen voorzichtig wegwaggelt.
Morgen wint van der Poel in België, ook mooi.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef Momo... het volgende:
Wel de laatste dag met echte wielrenactie voorlopig.
Ga maar vast gillen danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga echt gillen als de koplopers het redden.
Maak er alsjeblieft een geluidsopname van.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee. Doe even normaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak er alsjeblieft een geluidsopname van.
Wat een teamquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TEAM SKY
PORTE Richie Australia
Tim Wellens op de erelijst van winners op de Zoncolan, wat wil je nog meer?!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je begint nu een beetje Thijs Sunfield trekjes te vertonen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, heb ik wel vaker. Vorig jaar ook gegild toen Kenny Elissonde ineens won op de Angliru. Dat soort dingen mogen dus niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je begint nu een beetje Thijs Sunfield trekjes te vertonen.
Wat doe je als Albert Timmer wint op de Alpe d'Huez?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel vaker. Vorig jaar ook gegild toen Kenny Elissonde ineens won op de Angliru. Dat soort dingen mogen dus niet.
Dan stel ik voor dat we de sport opdoeken. Nooit meer over praten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doe je als Albert Timmer wint op de Alpe d'Huez?
Monfort.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:05 schreef Ereinion het volgende:
Belediging aan de Zoncolan als daar een vluchter wint.
Ik denk de Dolfijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monfort gaat winnen
Markeer mijn woorden
Deze etappe heeft nooit bestaan als wie dan ook van deze kopgroep wint.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze etappe heeft nooit bestaan als Monfort wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |