Het gaat om je eigen champion. Als die dood is dan word je ook ter dood veroordeeld. Ongeacht of de tegenstander ook sterft laterquote:Op maandag 2 juni 2014 09:37 schreef janspj het volgende:
Volgens mij werden die wapens van de viper gewoon ingewreven met gif. Dus de mountian is ook ten dode opgeschreven.. Misschien dat dit de redding van Tyrion is?
Ik zag het aankomen...quote:
Oke op die manier. Tyrion zal zich zelf wel weten te redden. Nu verwacht je dat Tyrion dood gaat maar dat zal dan wel niet. Had ook verwacht dat the viper wel zou winnen. Maar alles wat je verwacht gebeurd juist niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het gaat om je eigen champion. Als die dood is dan word je ook ter dood veroordeeld. Ongeacht of de tegenstander ook sterft later
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Khaleesi op 02-06-2014 10:04:31 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Zal wel net zo'n aflevering worden als Blackwater toen. Denk dat we dan pas de laatste aflevering zien wat er met Tyrion gebeurd.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:48 schreef DaMart het volgende:
De volgende aflevering lijkt zich te focussen op de strijd om Castle Black:
in het boek gaat ie niet meteen dood...quote:Op maandag 2 juni 2014 09:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja, we dachten echt dat The Mountain zou winnen. Gelukkig kreeg hij die speer in zich, zoals Ugjerke al zei.
Die beestjes waren niet de enige die werden gepletquote:Op maandag 2 juni 2014 10:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat een ultiem vette aflevering. Heerlijk! Die dialoog over die beestjes ook tussen Jaime en Tyrion.
'k dacht ongeveer hetzelfde. Ze begint het spel een beetje te leren met "I know what you want" en proberen het beste te doen om te overleven / macht te krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Had trouwens van huppeltutje Sansa niet verwacht dat ze zou liegen. Eindelijk wordt zr wat minder braaf en naïef.
Eindelijk!quote:Op maandag 2 juni 2014 09:48 schreef DaMart het volgende:
De volgende aflevering lijkt zich te focussen op de strijd om Castle Black:
Haarkleur? Had ze dat nog gedaan dan? Ze heeft toch al aan iedereen vermeld dat ze Sansa Stark was, waarom dan haar kleuren?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:35 schreef Deuce92 het volgende:
Sansa zag er trouwens geweldig uit met haar nieuwe kleding en haarkleur.![]()
Eindelijk iemand die het ook kut vind dat Oberyn dood is. Als ik die reacties hier lees scheelt niemand het iets, terwijl Oberyn toch wel een van mijn favo characters was.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef BenX_95 het volgende:
Godverdomme, dat einde![]()
Waarom kijk ik deze serie![]()
Ik kan er niet meer tegen.![]()
Ik heb toen The Mountain die kop van The Viper pakte niet eens meer gekeken
Ach.. Kijk dan even weer naar de dood van Joffrey.. Dan is alles weer goedquote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef BenX_95 het volgende:
Godverdomme, dat einde![]()
Waarom kijk ik deze serie![]()
Ik kan er niet meer tegen.![]()
Ik heb toen The Mountain die kop van The Viper pakte niet eens meer gekeken
Ik ben misselijk![]()
Tuurlijk is het kut.. Maar dit zag je gewoon aankomen...quote:Op maandag 2 juni 2014 11:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook kut vind dat Oberyn dood is. Als ik die reacties hier lees scheelt niemand het iets, terwijl Oberyn toch wel een van mijn favo characters was.
Echt huilen inderdaad. Ik weet nu ff niet echt waarom ik volgende week zou moeten kijken
Ik heb hier lopen schreeuwen. Waarom maakt GRR zo'n bazenkarakter af? Eindelijk de beloofde wraak! En dan dood omdat hij er zo'n show van wil maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook kut vind dat Oberyn dood is. Als ik die reacties hier lees scheelt niemand het iets, terwijl Oberyn toch wel een van mijn favo characters was.
Echt huilen inderdaad. Ik weet nu ff niet echt waarom ik volgende week zou moeten kijken
Nee, de dood van Joffrey is te softquote:Op maandag 2 juni 2014 11:12 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ach.. Kijk dan even weer naar de dood van Joffrey.. Dan is alles weer goed
Oberyn werd wat overmoedig inderdaad. Maar ik vind het wel jammer. Het was leuker geweest als hij door een bekentenis af te dwingen, de ondergang van de Lannisters in gang had gezetquote:Op maandag 2 juni 2014 11:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het kut.. Maar dit zag je gewoon aankomen...
Ik vind het ook jammer, maar het was te verwachten...het blijft Game of Thrones. Wel een gruwelijke dood trouwens, ik zat echt te kijken van WTF!quote:Op maandag 2 juni 2014 11:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Mijn vriend zat te gamen terwijl ik keek, ik wou niet kijken maar schreeuwde 'gadverdamme' en hij heel droog 'zo klonk het ook ja'quote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Boah man ik kreeg braakneigingen. Dit is voor mij de gruwelijkste dood tot nu toe. Gewoon omdat ik hier wel eens aan denk hoe pijnlijk het moet zijn. Dat geluid ook....
En dat is dus het slechte... GoT is zo goed vanwege de onvoorspelbaarheid, maar die begint nu aardig weg te raken.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Tuurlijk is het kut.. Maar dit zag je gewoon aankomen...
Ik verwachte half dat de Mountain gewoon een speer recht door z'n hart zou steken na die eerste 'show', a laquote:Op maandag 2 juni 2014 11:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De dood van Oberyn paste precies bij zijn karakter. Te veel zelfvertrouwen, te veel show in zijn vechtstijl. Hij was echt een bazig karakter, we zullen hem missen.
Mehh. Dit gedeelte van de serie draait om de Lannisters. Als je die weg wil schrijven dan doe je dat met een cliffhanger naar een nieuw seizoen. Als dat al gebeurt.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En dat is dus het slechte... GoT is zo goed vanwege de onvoorspelbaarheid, maar die begint nu aardig weg te raken.
Dan wordt dat de nieuwe TT.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ideeën voor de TT van het volgende topic?
Wat is dat geluid trouwens dat zij maakten bij dat beestjes verhaal? "Uggu Uggu Uggu"?
Klopt, was er net aan bezig.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:43 schreef Kirov het volgende:
De OP is ook een update nodig, weer een dooie
En Ramsay Snow heet nu Ramsay Bolton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |