Had je Vuur is bah gekozen? Want misschien was je lot vanaf dat moment bezegeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, vond het niet echt Houd-achtige antwoorden nee..
Neequote:Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Had je Vuur is bah gekozen? Want misschien was je lot vanaf dat moment bezegeld.
Yup. Ik ga hem nog wel een keer doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Had je Vuur is bah gekozen? Want misschien was je lot vanaf dat moment bezegeld.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu ben ik the mountain, ik houd het wel in the clegane family.
Wat is dezen.quote:
Ik wil hem alsnog niet tegen komen in een donker steegjequote:Op zondag 1 juni 2014 22:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dan nog wel de teddybeer Mountain...
Nope, wel een aantal overeenkomenden. (ik kan als rugby'er moeilijk American Football of voetbal als hardste sport kiezen tochquote:Op zondag 1 juni 2014 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tegenovergestelde antwoorden denk ik?
De eerste blijft het beste.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dan nog wel de teddybeer Mountain...
Ik had sowieso geen overeenkomende antwoordenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, wel een aantal overeenkomenden. (ik kan als rugby'er moeilijk American Football of voetbal als hardste sport kiezen toch)
Maar dat zijn dan zeker van die aparte downloads die ik er zelf onder moet plaatsen? Dat kan ik nog steeds nietquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat er om 8 uur sochtends al engelse subs te krijgen zijn.
Op SubScene en dan de sub van elderman. Staan er heel snel op. Wel Engels.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:00 schreef Isamaru het volgende:
Ik kijk altijd het liefst toch nog met Engelse ondertiteling erbij, anders gaat er in het geschreeuw en gefluister soms wat langs je heen! Maar helaas staan zulke torrents pas laat in de middag online
Subscene heeft binnen 3 uur na een aflevering Engelse ondertiteling, dus morgen rond 9 uur in de ochtend staat daar al watquote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op SubScene en dan de sub van elderman. Staan er heel snel op. Wel Engels.
srt hernoemen naar bron bestand, en dan afspelen in vlc playerquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef Isamaru het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan zeker van die aparte downloads die ik er zelf onder moet plaatsen? Dat kan ik nog steeds niet
Dan lig ik nog lekker te slapen.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:13 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Subscene heeft binnen 3 uur na een aflevering Engelse ondertiteling, dus morgen rond 9 uur in de ochtend staat daar al wat
Ik ookquote:Op maandag 2 juni 2014 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben...
[ afbeelding ]
... een vrouw.![]()
Ik zit op mijn werk, nachtdienst, kan hier niet gaan zitten usenettenquote:Op maandag 2 juni 2014 06:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat kan echt al 2 uur ofzo weet niet waarom je nog aan het wachten bent ipv aan het kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grom.
Hij was best oké ook al was hij een semi-snitch. Hij was begaan met Khaleesi en ik denk dat ze toch een stuk zwakker staat zonder hem.quote:
Bij deze had ik meer een Red Wedding reactie, enigszins hield ik er wel rekening mee, maar dit was zo heftig dat ik het niet kon laten om naar mijn TV te schreeuwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Het gaat ook nooit vervelen hè. Deze was net zo erg als Ned Stark.
Ik ben niet de lamp, maar het Lichtquote:Op maandag 2 juni 2014 07:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je bent een lamp?
Lighting staat er niet Lightning.
Ja, we dachten echt dat The Mountain zou winnen. Gelukkig kreeg hij die speer in zich, zoals Ugjerke al zei.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:59 schreef Maanvis het volgende:
straks eens kijken.. ziet er naar uit gezien de reacties dat ze van het boek hebben afgeweken.
Haha jij zei trekkenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:26 schreef Khaleesi het volgende:
Goffer zo'n bazige trial en dan zo'n anticlimax.Ogen uitgestoken door een teddybeer...
Highlight van de aflevering was Arya's lach, dat was echt hilarisch!!![]()
Jorah scene was ook indrukwekkend.
Missandei fans kwamen ook ruimschoots aan hun trekken vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |