Ach ja ik bedacht me net; als ik een AK47 zou hebben zou ik zo The Mountain kunnen neermaaien in een drive-by...quote:Op zondag 1 juni 2014 18:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kwam zomaar in mij op ja?!
Leuke gedachte toch?
Het zal idd wel een vrouw zijn geweest die het heeft gemaakt, geen idee want ik was t nietquote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is dan ook een vrouw die het plaatst, die zijn niet zo tactvol met dat soort dingen.
Als je bedoeld hoe laat het lokaal begint in nederland dan ongeveer 3/4 uur 's avonds.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef Erasmo het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd is het ook alweer?
HBO op Netflix?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Als je bedoeld hoe laat het lokaal begint in nederland dan ongeveer 3/4 uur 's avonds.
Gewoon op de zenders hier rond een uur of 8/9 denk ik.
Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben. Want Netflix.
eigenlijk stream ikquote:
Netflixquote:Op zondag 1 juni 2014 21:34 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Als je bedoeld hoe laat het lokaal begint in nederland dan ongeveer 3/4 uur 's avonds.
Gewoon op de zenders hier rond een uur of 8/9 denk ik.
Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben. Want Netflix.
Ik durf te beweren dat er om 8 uur sochtends al engelse subs te krijgen zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:00 schreef Isamaru het volgende:
Ik kijk altijd het liefst toch nog met Engelse ondertiteling erbij, anders gaat er in het geschreeuw en gefluister soms wat langs je heen! Maar helaas staan zulke torrents pas laat in de middag online
Ik snap niet waarom, ik had vrij veel hippie-antwoorden.quote:
Ik weet het ook niet, vond het niet echt Houd-achtige antwoorden nee..quote:Op zondag 1 juni 2014 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom, ik had vrij veel hippie-antwoorden.
Had je Vuur is bah gekozen? Want misschien was je lot vanaf dat moment bezegeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, vond het niet echt Houd-achtige antwoorden nee..
Neequote:Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Had je Vuur is bah gekozen? Want misschien was je lot vanaf dat moment bezegeld.
Yup. Ik ga hem nog wel een keer doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Had je Vuur is bah gekozen? Want misschien was je lot vanaf dat moment bezegeld.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
En nu ben ik the mountain, ik houd het wel in the clegane family.
Wat is dezen.quote:
Ik wil hem alsnog niet tegen komen in een donker steegjequote:Op zondag 1 juni 2014 22:46 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En dan nog wel de teddybeer Mountain...
Nope, wel een aantal overeenkomenden. (ik kan als rugby'er moeilijk American Football of voetbal als hardste sport kiezen tochquote:Op zondag 1 juni 2014 22:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tegenovergestelde antwoorden denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |