abonnement Unibet Coolblue
pi_140930847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef larry_flynt het volgende:
Lol!

http://www.telegraaf.nl/d(...)nje-artikelen__.html

(Zit op ipad en kan er geen link van maken)
:D _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:14:48 #127
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_140933581
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Donald250 het volgende:
Woow, dat item in RTL nieuws over de winst van de Action.
Gaat goed met die winkel!! ;)
ik lees wel dat de omzet > 1 miljard zit.
Weet jij wat de winst is dan?
pi_140940765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Elvi het volgende:
Verkoopt de Action ook SD-kaartjes? En is het wat of kan ik mn vader beter naar een andere winkel sturen? :P
ja bij dr kassa en erg veel mensen kopen ze ook _O- volfens mij 12.99 voor een kaartje van 16gig. ii gebruik die ook voor mn mobiel gaat primaa
  woensdag 11 juni 2014 @ 07:43:45 #129
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_140944173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:16 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Pinkpop? Ik had hem ook mee en ik heb ook moeten hozen zondag en gisteren :'( Maar gelukkig had ik ook vuilniszakken en duct-tape mee dus daar heb ik de tent nog mee volgehangen :D :')
Haha, collectors ducktape edition. ;) Wat een pech dat je dan net zo'n tentje hebt.

Voor mij gelukkig geen PinkPop (vanwege weer), maar Amsterdam Open Air. Vrijdag, zaterdag en zondag gebruik van gemaakt en bleef het bij een beetje miezeren. Paar druppels in de tent.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:25:23 #130
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_140945411
Heeft de action van die stoffen campingstoeltjes die makkelijk mee te nemen zijn? Ik heb volgend weekend een festival, en aangezien het vorig jaar continue regen was vind ik het wel fijn om ergens op te kunnen zitten. Ze mogen dus alleen niet te zwaar zijn.
En van die wegwerpponcho's, zijn die ook bij de action te vinden?
Ik ga vanmiddag waarschijnlijk langs om oranjespullen te halen, maar hebben ze geen van deze dingen kan ik beter gelijk naar de xenos toe, is minder ver omrijden :P.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_140945545
quote:
5s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:25 schreef livalo het volgende:
Heeft de action van die stoffen campingstoeltjes die makkelijk mee te nemen zijn? Ik heb volgend weekend een festival, en aangezien het vorig jaar continue regen was vind ik het wel fijn om ergens op te kunnen zitten. Ze mogen dus alleen niet te zwaar zijn.
En van die wegwerpponcho's, zijn die ook bij de action te vinden?
Ik ga vanmiddag waarschijnlijk langs om oranjespullen te halen, maar hebben ze geen van deze dingen kan ik beter gelijk naar de xenos toe, is minder ver omrijden :P.
Ze hebben campingstoeltjes, geen idee hoe zwaar die zijn. Poncho's: check!
En de oranjemeuk is best lollig. Ik heb samba fluitjes, een make -up stift in drie kleuren (drie keer raden welke) en een oranje strapless topje gehaald. Die laatste had ik vorig jaar al gekocht in twee andere kleuren en bevalt prima. Deze is leuk voor het WK en daarna voor gewoon erbij.

Ik zag ook een dansende hoed! Deed me aan Harry Potter denken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:35:26 #132
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_140945638
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 09:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ze hebben campingstoeltjes, geen idee hoe zwaar die zijn. Poncho's: check!
En de oranjemeuk is best lollig. Ik heb samba fluitjes, een make -up stift in drie kleuren (drie keer raden welke) en een oranje strapless topje gehaald. Die laatste had ik vorig jaar al gekocht in twee andere kleuren en bevalt prima. Deze is leuk voor het WK en daarna voor gewoon erbij.

Ik zag ook een dansende hoed! Deed me aan Harry Potter denken.
Wat een snel antwoord, hartstikke fijn! Dan weet ik dat het de omweg waard is, top. Klinkt goed allemaal. Al lijkt die dansende hoed me wel heel enthousiast, eerst maar eens kijken hoe ver we komen.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_140947349
Heb dipbordjes aanhangsels 95 cent gekocht en zo'n klein led leeslampje 79 cent! Super fel licht! Zie de 100 nieuwste op de site..
pi_140947958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 07:43 schreef nlboy het volgende:

[..]

Haha, collectors ducktape edition. ;) Wat een pech dat je dan net zo'n tentje hebt.

Voor mij gelukkig geen PinkPop (vanwege weer), maar Amsterdam Open Air. Vrijdag, zaterdag en zondag gebruik van gemaakt en bleef het bij een beetje miezeren. Paar druppels in de tent.
Dan had je geluk! Ik heb mijn tent lekker achtergelaten gisteren. Voor die paar euro ga ik geen natte tent meer mee naar huis slepen. En voor iedereen die hem nog wil gaan aanschaffen voor de vakantie: het is géén tweepersoonstent. Een eenpersoonsmatras past er net in, en dan moet je je tas ook nog kwijt. Voor een paar dagen festival is het nog wel uit te houden, maar ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hiermee weken op vakantie gaan. :{w
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 11 juni 2014 @ 11:27:58 #135
244933 trovey
Nachtoele
pi_140948400
Tip voor mensen met een vette huid: Garnier Spot corrector dagcreme op dit moment bij de Action voor een paar euro., een erg fijne dagcreme als je een vette huid hebt en de Vit.C is ook goed voor je huid qua exfolieren. Heb zelf al een tube eerder opgemaakt en werkt perfect. ^O^

Verder nog matte nagellakken (So Me) gekocht (met een glanzende topcoatlak), op blogs gelezen dat vooral de zwarte versie als de malle dekt (1 laagje) dus eens proberen. :P

Als laatste nog het blauwe mondwater gekocht van 94 cent, de groene is nu bijna op en vond ik niet zo fijn qua smaak dus maar weer terug naar de blauwe.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140950491
Weer ff twee strapless zomerjurkjes gescoord. Heb ik toch m'n zin ^O^
pi_140953432
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 12:36 schreef quirina het volgende:
Weer ff twee strapless zomerjurkjes gescoord. Heb ik toch m'n zin ^O^
ONpics
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 11 juni 2014 @ 15:09:05 #138
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_140955386
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:14 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Dan had je geluk! Ik heb mijn tent lekker achtergelaten gisteren. Voor die paar euro ga ik geen natte tent meer mee naar huis slepen. En voor iedereen die hem nog wil gaan aanschaffen voor de vakantie: het is géén tweepersoonstent. Een eenpersoonsmatras past er net in, en dan moet je je tas ook nog kwijt. Voor een paar dagen festival is het nog wel uit te houden, maar ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hiermee weken op vakantie gaan. :{w
Had ik je niet een keer gewaarschuwd? :P

Precies dezelfde ervaringen die ik met een soortgelijke tent van Cranenbroek had. Claustrofobie krijg je van die dingen.
Don't let my username fool you...
pi_140955497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Had ik je niet een keer gewaarschuwd? :P

Precies dezelfde ervaringen die ik met een soortgelijke tent van Cranenbroek had. Claustrofobie krijg je van die dingen.
Dat zou best kunnen ja :D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 11 juni 2014 @ 16:50:02 #140
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_140958712
Vrienden moesten erg lachen om het formaat van de tent (zo klein). :P Ach ik kampeer nooit, dus ga ik ook niet veel geld er aan uit geven.
pi_141066188
Heeft de Action van die pillensnijders? Volgens mij niet he?

Zoiets
Mokkel met stuntstok
pi_141066898
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:27 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft de Action van die pillensnijders? Volgens mij niet he?
[ afbeelding ]
Zoiets
HEMA wel sowieso.
pi_141066911
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

HEMA wel sowieso.
Ja? :o Goeie! Waar liggen die ongeveer (bij welke spulletjes), ik kom niet zo vaak bij de Hema.
Mokkel met stuntstok
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 14 juni 2014 @ 12:08:17 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_141066995
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ja? :o Goeie! Waar liggen die ongeveer (bij welke spulletjes), ik kom niet zo vaak bij de Hema.
Bij de lenzen, meestal achter de make-up
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:28:13 #145
244933 trovey
Nachtoele
pi_141067402
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:27 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft de Action van die pillensnijders? Volgens mij niet he?
[ afbeelding ]
Zoiets
Bij de apotheek, in alle soorten en maten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † zaterdag 14 juni 2014 @ 13:17:29 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_141068457
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Bij de apotheek, in alle soorten en maten. :P
ik heb ze bij de so low gezien (en ook pillenmalers)
  zaterdag 14 juni 2014 @ 13:22:50 #147
244933 trovey
Nachtoele
pi_141068562
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb ze bij de so low gezien (en ook pillenmalers)
Dierenarts heeft ze ook...maar dan is het wel handig om een huisdier te hebben. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 15 juni 2014 @ 22:23:24 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_141130718
Jongens, ik ben fervent Action-fan, maar de laatste tijd krijg ik een wat vreemd gevoel bij sommige (verzorgings)producten. Ik begin me af te vragen of het bedrijf soms, wellicht via het buitenland, afgekeurde ladingen opkoopt. Is niet bedoeld als laster, want nogmaals, ik ben groot fan en ik dacht heel vaak: zal wel toeval zijn.

Maar: er was laatst dat gedoe rond dat kind dat zo verbrand was na smeren met Action-Garnier (meen ik). Hier in het topic is wel eens sprake geweest van cocos-shampoo waarvan haren uitvielen. Een vriendin van me heeft voetenspray gehad waardoor de vellen onder haar voetzolen hingen. Ik heb zelf wel deo gehad waardoor ik enorm raar ging ruiken en van de week merkte ik dat mijn wasgoed in Action-Witte Reus stinkend uit de machine kwam (en terugredenerend heb ik dat eerder gehad met wasmiddel via de Action.) Verder had ik laatst shamppo gekocht voor mijn man (Fructise) en dat was een hele vreemde substantie in de fles.

Nu ja, ik dacht heel lang: ze zullen toch wel moeten voldoen aan alle Nederlandse eisen? Maar ik vroeg me ook wel af hoe ze merk-dingen zo goedkoop kunnen verkopen.

Onzin wat ik denk? Ik heb ook wel hele goede ervaringen hoor! Laat dat duidelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 15-06-2014 22:29:31 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 15 juni 2014 @ 22:32:16 #149
62419 CherryLips
chocoholic
pi_141131398
Ik heb vorige week vaatwastabletten van de Finish bij Action gekocht, ik laat het weten als er iets niet goed gaat :P al heb ik er vanmorgen nog eentje gebruikt om een aangekoekte pan te ontvetten en dat werkte als een tierelier.
Tap tap tap
  † In Memoriam † zondag 15 juni 2014 @ 22:42:02 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_141131971
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, ik ben fervent Action-fan, maar de laatste tijd krijg ik een wat vreemd gevoel bij sommige (verzorgings)producten. Ik begin me af te vragen of het bedrijf soms, wellicht via het buitenland, afgekeurde ladingen opkoopt. Is niet bedoeld als laster, want nogmaals, ik ben groot fan en ik dacht heel vaak: zal wel toeval zijn.

Maar: er was laatst dat gedoe rond dat kind dat zo verbrand was na smeren met Action-Garnier (meen ik). Hier in het topic is wel eens sprake geweest van cocos-shampoo waarvan haren uitvielen. Een vriendin van me heeft voetenspray gehad waardoor de vellen onder haar voetzolen hingen. Ik heb zelf wel deo gehad waardoor ik enorm raar ging ruiken en van de week merkte ik dat mijn wasgoed in Action-Witte Reus stinkend uit de machine kwam (en terugredenerend heb ik dat eerder gehad met wasmiddel via de Action.) Verder had ik laatst shamppo gekocht voor mijn man (Fructise) en dat was een hele vreemde substantie in de fles.

Nu ja, ik dacht heel lang: ze zullen toch wel moeten voldoen aan alle Nederlandse eisen? Maar ik vroeg me ook wel af hoe ze merk-dingen zo goedkoop kunnen verkopen.

Onzin wat ik denk? Ik heb ook wel hele goede ervaringen hoor! Laat dat duidelijk zijn.
het is te hopen dat de opper-actionfan hier niet meeleest.
die zou spontaan te tegenaanval openen met luid pro-actiongejubel

en je tandpasta? daar was je toch zo lovend over? deugt die nog wel?

ik heb zelf klachten over de solarlampjes die ze dit jaar verkopen
ik heb er dit jaar in totaal schat ik zo al zo'n 50 gekocht, waarvan ik er zeker 30 van heb teruggebracht wegens het niet doen, of er mee kappen binnen een paar weken. ik word er helemaal krankjorum van. maar ik blijf ze stug terugbrengen/omruilen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')