Volgende keer maar gewoon een pot witte acrylverf gebruiken dan...verkopen ze ook bij de Action.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Drie lagen primer verder is het blanke bankje aardig wit geworden. Inmiddels weer opgeschuurd en eerste laklaag eroverheen. Ik ben al 7 bussen verder.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef larry_flynt het volgende:
Lol!
http://www.telegraaf.nl/d(...)nje-artikelen__.html
(Zit op ipad en kan er geen link van maken)
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef larry_flynt het volgende:
Lol!
http://www.telegraaf.nl/d(...)nje-artikelen__.html
(Zit op ipad en kan er geen link van maken)
ik lees wel dat de omzet > 1 miljard zit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Donald250 het volgende:
Woow, dat item in RTL nieuws over de winst van de Action.
Gaat goed met die winkel!!
ja bij dr kassa en erg veel mensen kopen ze ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Elvi het volgende:
Verkoopt de Action ook SD-kaartjes? En is het wat of kan ik mn vader beter naar een andere winkel sturen?
Haha, collectors ducktape edition.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Pinkpop? Ik had hem ook mee en ik heb ook moeten hozen zondag en gisterenMaar gelukkig had ik ook vuilniszakken en duct-tape mee dus daar heb ik de tent nog mee volgehangen
![]()
Ze hebben campingstoeltjes, geen idee hoe zwaar die zijn. Poncho's: check!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:25 schreef livalo het volgende:
Heeft de action van die stoffen campingstoeltjes die makkelijk mee te nemen zijn? Ik heb volgend weekend een festival, en aangezien het vorig jaar continue regen was vind ik het wel fijn om ergens op te kunnen zitten. Ze mogen dus alleen niet te zwaar zijn.
En van die wegwerpponcho's, zijn die ook bij de action te vinden?
Ik ga vanmiddag waarschijnlijk langs om oranjespullen te halen, maar hebben ze geen van deze dingen kan ik beter gelijk naar de xenos toe, is minder ver omrijden.
Wat een snel antwoord, hartstikke fijn! Dan weet ik dat het de omweg waard is, top. Klinkt goed allemaal. Al lijkt die dansende hoed me wel heel enthousiast, eerst maar eens kijken hoe ver we komen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben campingstoeltjes, geen idee hoe zwaar die zijn. Poncho's: check!
En de oranjemeuk is best lollig. Ik heb samba fluitjes, een make -up stift in drie kleuren (drie keer raden welke) en een oranje strapless topje gehaald. Die laatste had ik vorig jaar al gekocht in twee andere kleuren en bevalt prima. Deze is leuk voor het WK en daarna voor gewoon erbij.
Ik zag ook een dansende hoed! Deed me aan Harry Potter denken.
Dan had je geluk! Ik heb mijn tent lekker achtergelaten gisteren. Voor die paar euro ga ik geen natte tent meer mee naar huis slepen. En voor iedereen die hem nog wil gaan aanschaffen voor de vakantie: het is géén tweepersoonstent. Een eenpersoonsmatras past er net in, en dan moet je je tas ook nog kwijt. Voor een paar dagen festival is het nog wel uit te houden, maar ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hiermee weken op vakantie gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Haha, collectors ducktape edition.Wat een pech dat je dan net zo'n tentje hebt.
Voor mij gelukkig geen PinkPop (vanwege weer), maar Amsterdam Open Air. Vrijdag, zaterdag en zondag gebruik van gemaakt en bleef het bij een beetje miezeren. Paar druppels in de tent.
ONpicsquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:36 schreef quirina het volgende:
Weer ff twee strapless zomerjurkjes gescoord. Heb ik toch m'n zin
Had ik je niet een keer gewaarschuwd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan had je geluk! Ik heb mijn tent lekker achtergelaten gisteren. Voor die paar euro ga ik geen natte tent meer mee naar huis slepen. En voor iedereen die hem nog wil gaan aanschaffen voor de vakantie: het is géén tweepersoonstent. Een eenpersoonsmatras past er net in, en dan moet je je tas ook nog kwijt. Voor een paar dagen festival is het nog wel uit te houden, maar ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die hiermee weken op vakantie gaan.
Dat zou best kunnen jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had ik je niet een keer gewaarschuwd?
Precies dezelfde ervaringen die ik met een soortgelijke tent van Cranenbroek had. Claustrofobie krijg je van die dingen.
HEMA wel sowieso.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:27 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft de Action van die pillensnijders? Volgens mij niet he?
[ afbeelding ]
Zoiets
Ja?quote:
Bij de lenzen, meestal achter de make-upquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja?Goeie! Waar liggen die ongeveer (bij welke spulletjes), ik kom niet zo vaak bij de Hema.
Bij de apotheek, in alle soorten en maten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:27 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft de Action van die pillensnijders? Volgens mij niet he?
[ afbeelding ]
Zoiets
ik heb ze bij de so low gezien (en ook pillenmalers)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij de apotheek, in alle soorten en maten.
Dierenarts heeft ze ook...maar dan is het wel handig om een huisdier te hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze bij de so low gezien (en ook pillenmalers)
het is te hopen dat de opper-actionfan hier niet meeleest.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, ik ben fervent Action-fan, maar de laatste tijd krijg ik een wat vreemd gevoel bij sommige (verzorgings)producten. Ik begin me af te vragen of het bedrijf soms, wellicht via het buitenland, afgekeurde ladingen opkoopt. Is niet bedoeld als laster, want nogmaals, ik ben groot fan en ik dacht heel vaak: zal wel toeval zijn.
Maar: er was laatst dat gedoe rond dat kind dat zo verbrand was na smeren met Action-Garnier (meen ik). Hier in het topic is wel eens sprake geweest van cocos-shampoo waarvan haren uitvielen. Een vriendin van me heeft voetenspray gehad waardoor de vellen onder haar voetzolen hingen. Ik heb zelf wel deo gehad waardoor ik enorm raar ging ruiken en van de week merkte ik dat mijn wasgoed in Action-Witte Reus stinkend uit de machine kwam (en terugredenerend heb ik dat eerder gehad met wasmiddel via de Action.) Verder had ik laatst shamppo gekocht voor mijn man (Fructise) en dat was een hele vreemde substantie in de fles.
Nu ja, ik dacht heel lang: ze zullen toch wel moeten voldoen aan alle Nederlandse eisen? Maar ik vroeg me ook wel af hoe ze merk-dingen zo goedkoop kunnen verkopen.
Onzin wat ik denk? Ik heb ook wel hele goede ervaringen hoor! Laat dat duidelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |