JA! Dat wilde ik zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
Met je vrouw en haar pittige korte kapsel naar de meubelboulevard moeten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
Met je vrouw en kinderen naar de naturisten camping in Frankrijk elke zomer. Dat deden wij altijd
Nog nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij wel eens naar een naturisten camping geweest? Erg leuk hoor
Kringverjaardagen zijn ook heerlijk burgerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die zogenaamde verplichte verjaardagen van familieleden waar je niks mee hebt
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:09 schreef tong80 het volgende:
Naar Burgerking gaan omdat MacDonalds al dicht is.
Die kinderen bovenop een dakdrager vastbinden is ook zo wat hè?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:24 schreef 75020 het volgende:
In een mpv rijden met twee kinderzitjes er in.
Had ik nooit van mezelf verwacht.
Gewoon in de kofferbak ermee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die kinderen bovenop een dakdrager vastbinden is ook zo wat hè?
Vastgebonden in de kinderzitjes?quote:
Ik ben af en toe wel in staat om dat te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die kinderen bovenop een dakdrager vastbinden is ook zo wat hè?
Gewoon je kinderen achter de fiets laten rennenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kinderzitjes
Kinderzitjes op je fiets monteren
Als ze uiteindelijk dun genoeg zijn, kun je ze in de spaken weven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen achter de fiets laten rennen, werkt ook goed tegen die steeds dikker wordende kinderen.
Nah, dat is wel weer burgelijk hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk dun genoeg zijn, kun je ze in de spaken weven.
Welnee joh. Dat is net alsof je er speelkaarten aan vastmaakt: dan gaat de fiets klinken of je op een echte motor zit, en dat is supervet. Dan ben je echt de koning van Accountantskantoor De Vries.quote:
Op water en brood zetten werkt ook prima. Je hoeft ze niet mee te nemen trouwens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen achter de fiets laten rennen, werkt ook goed tegen die steeds dikker wordende kinderen.
Ik rij soms ook op een mamafietsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kinderzitjes
Kinderzitjes op je fiets monteren
Burgerlulquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik rij soms ook op een mamafietsmet stoeltje voor- en achterop
om onze kinderen naar school te brengen
Toch wel handig als ze je naar school wilt brengen om de kinderen mee te nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op water en brood zetten werkt ook prima. Je hoeft ze niet mee te nemen trouwens.
Zelf les gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch wel handig als ze je naar school wilt brengen om de kinderen mee te nemen.
Dat is pas echt burgerlijk want dan moet er eentje thuis blijven.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik rij soms ook op een mamafietsmet stoeltje voor- en achterop
om onze kinderen naar school te brengen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:06 schreef bamibij het volgende:
Met een bevriend stelletje en de kids 'gezellig een midweekje naar center parks'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:00 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik vind dat er veel tinten en gradaties van burgerlijkheid zijn. Maar het toppunt is voor mij toch echt:En dan in de unisex-outfit 'gezellig' samen een of andere suffige buitenactiviteit ondernemen. Nordic walking bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |