JA! Dat wilde ik zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
Met je vrouw en haar pittige korte kapsel naar de meubelboulevard moeten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
Met je vrouw en kinderen naar de naturisten camping in Frankrijk elke zomer. Dat deden wij altijd
Nog nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben jij wel eens naar een naturisten camping geweest? Erg leuk hoor
Kringverjaardagen zijn ook heerlijk burgerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die zogenaamde verplichte verjaardagen van familieleden waar je niks mee hebt
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:09 schreef tong80 het volgende:
Naar Burgerking gaan omdat MacDonalds al dicht is.
Die kinderen bovenop een dakdrager vastbinden is ook zo wat hè?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:24 schreef 75020 het volgende:
In een mpv rijden met twee kinderzitjes er in.
Had ik nooit van mezelf verwacht.
Gewoon in de kofferbak ermee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die kinderen bovenop een dakdrager vastbinden is ook zo wat hè?
Vastgebonden in de kinderzitjes?quote:
Ik ben af en toe wel in staat om dat te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die kinderen bovenop een dakdrager vastbinden is ook zo wat hè?
Gewoon je kinderen achter de fiets laten rennenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kinderzitjes
Kinderzitjes op je fiets monteren
Als ze uiteindelijk dun genoeg zijn, kun je ze in de spaken weven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen achter de fiets laten rennen, werkt ook goed tegen die steeds dikker wordende kinderen.
Nah, dat is wel weer burgelijk hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als ze uiteindelijk dun genoeg zijn, kun je ze in de spaken weven.
Welnee joh. Dat is net alsof je er speelkaarten aan vastmaakt: dan gaat de fiets klinken of je op een echte motor zit, en dat is supervet. Dan ben je echt de koning van Accountantskantoor De Vries.quote:
Op water en brood zetten werkt ook prima. Je hoeft ze niet mee te nemen trouwens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon je kinderen achter de fiets laten rennen, werkt ook goed tegen die steeds dikker wordende kinderen.
Ik rij soms ook op een mamafietsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kinderzitjes
Kinderzitjes op je fiets monteren
Burgerlulquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik rij soms ook op een mamafietsmet stoeltje voor- en achterop
om onze kinderen naar school te brengen
Toch wel handig als ze je naar school wilt brengen om de kinderen mee te nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op water en brood zetten werkt ook prima. Je hoeft ze niet mee te nemen trouwens.
Zelf les gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch wel handig als ze je naar school wilt brengen om de kinderen mee te nemen.
Dat is pas echt burgerlijk want dan moet er eentje thuis blijven.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik rij soms ook op een mamafietsmet stoeltje voor- en achterop
om onze kinderen naar school te brengen
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:06 schreef bamibij het volgende:
Met een bevriend stelletje en de kids 'gezellig een midweekje naar center parks'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |