De drukke stukken heeft je pa gereden. sla ik verder nog iets over?quote:
Bronquote:Schade veroorzaken bij rijden zonder rijbewijs
Rijdt u zonder rijbewijs met een motorvoertuig, dan loopt u de kans dat uw verzekeringsmaatschappij eventuele schade niet dekt.
Hij reed Zwolle - Lieshout. Ik de rest.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef A4papier het volgende:
[..]
De drukke stukken heeft je pa gereden. sla ik verder nog iets over?
kun jij dit lezen?
[..]
Bron
Geen maatschappij die maar 1 cent gaat vergoeden.
Waar je mogelijkerwijs jezelf en/of andere mensen mee opzadelt omdat je onverzekerd rondrijdt, DAAR ligt het issue. En dan maakt het niet uit of je 200 of 20 km rijdt. (statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken dichtbij huis, men let minder goed op in een bekende omgeving).quote:Op maandag 21 juli 2014 13:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij reed Zwolle - Lieshout. Ik de rest.
Maar ik begrijp de ophef niet. Ik zie BL in een ander topic proberen te rechtvaardigen dat hij door rood licht knalt. Dat moet hij toch lekker zelf weten? Niet als 'n mietje gaan janken als je dan geschept wordt door een auto of oom agent je een prent geeft.
Volgens mij gooi je zaken door elkaar. Ik post dat ik die motor heb gekocht en het eerste wat er gepost wordt is een 'quote:Op maandag 21 juli 2014 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waar je mogelijkerwijs jezelf en/of andere mensen mee opzadelt omdat je onverzekerd rondrijdt, DAAR ligt het issue. En dan maakt het niet uit of je 200 of 20 km rijdt. (statistisch gezien gebeuren de meeste ongelukken dichtbij huis, men let minder goed op in een bekende omgeving).
De overtreding die BL willens en wetens begaat is ook zeker niet goed te praten en kan ook mogelijke zware gevolgen hebben, maar die zijn situatie-afhankelijk. In jouw geval ben je altijd fout wat je ook doet.
En dan nog een algemene tip; als je illegaal bezig bent... ga er dan niet over lopen patsen op een forum.
Je post niet dat je de motor hebt gekocht. Je post een foto waarop je aan het tanken bent. Dat roept de suggestie op dat je erop gereden hebt / rijdt op de openbare weg. Vervolgens blijkt dat ook de waarheid te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij gooi je zaken door elkaar. Ik post dat ik die motor heb gekocht en het eerste wat er gepost wordt is een '' door jou. Vervolgens wordt er gesuggereerd dat ik de hele dag op dat ding rondknal waarop ik reply dat dat wel meevalt.
Want ik stap in een shirt op dat ding.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je post niet dat je de motor hebt gekocht. Je post een foto waarop je aan het tanken bent. Dat roept de suggestie op dat je erop gereden hebt / rijdt op de openbare weg. Vervolgens blijkt dat ook de waarheid te zijn.
Het maakt -zoals nu al 100x gezegd- niet uit of je 'de hele dag' op dat ding knalt of 'maar' 50 kilometer, als je geen rijbewijs hebt dan heb je niks te zoeken op de openbare weg met zo'n ding.
Zegt iemand die zonder rijbewijs op de openbare weg gaat rijdenquote:
Je had het al toegegeven. Wel mooi hoe je het lestopic verneukt met je stoere ritjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Want ik stap in een shirt op dat ding.
Denk eens na man.
Ik bedoel dat ik niet met die foto insinueer dat ik op dat ding heb gereden en dat heb ik er initieel ook niet bijgezet.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je had het al toegegeven. Wel mooi hoe je het lestopic verneukt met je stoere ritjes.
Je hoeft nergens een geheim van te maken, maar ik had iig goed ingeschat (gezien je eerdere posts) wat er was gebeurd... vandaar dequote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet met die foto insinueer dat ik op dat ding heb gereden en dat heb ik er initieel ook niet bijgezet.
Waarom moet ik daar een geheim van maken? Stop nu maar gewoon met je discussie, het is niet alsof ik zoveel waarde hecht aan je mening.
43/50 waar ik minimaal 44/50 moest hebbenquote:
Heb je die 1000 oefenvragen van TPB getrokken?quote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hoeft nergens een geheim van te maken, maar ik had iig goed ingeschat (gezien je eerdere posts) wat er was gebeurd... vandaar de
Hoop voor zowel jou als je pa dat er door jou geen stukken worden gemaakt voordat je je rijbewijs hebt. Mocht dat wel gebeuren dan lees ik graag het WGR topic ervoor
En nu weer gezellig over lessen!
[ontopic]
1e keer gezakt voor theoriemoet de 30e weer.
Oefencd'tje met 8 x 50 vragen, maar die ken ik allemaal wel na 2xquote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Heb je die 1000 oefenvragen van TPB getrokken?
I bite my thumb at thee!quote:Op maandag 21 juli 2014 18:49 schreef A4papier het volgende:
Ik ben vandaag wel geslaagd voor mijn theorie
@C2b: balen!
Mijn autorijbewijs kostte me nietsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:47 schreef LompeWorst het volgende:
Mensen die tevens hun autorijbewijs hebben.
Verwachten jullie meer of minder kwijt te zijn aan jullie motorrijbewijs.
Zou graag een motorrijbewijs, maar weer zo veel/lang voor een A1 rijbewijs is het me niet waard.
Zal wel loslopen danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 02:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Paar dagen terug 24 geworden, als 't salaris binnen is theorie inplannen en beginnen.
Word nog wat, ben echt een autorijder, incluis bijbehorende trekjes. Ik heb wel vanaf mijn 16e op brommers en scooters gereden, waarvan 2 jaar op een schakelbrommer. 't zal mij benieuwen.
Mijn motorrijbewijs koste me nietsquote:Op dinsdag 22 juli 2014 07:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn autorijbewijs kostte me nietsDus ben meer kwijt aan motor.
Hoewel ik al enige tijd bezig ben zit ik nog steeds onder de ¤ 1.000 nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |