SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijkquote:Even wat info over de Klimclassic en Limbomeet.
Als eerste zou het fijn zijn als we weten wie er allemaal van plan is om de ene of de andere of beide te gaan fietsen.
Bij de klimclassic (donderdag 29 mei) kan er gekozen worden uit 110 of 160km. Het vertek ligt tussen 08.00 en 10.00. Maar 08.00 lijkt mij een fijne tijd om te vertrekken. Het beste kunnen we dan samen komen bij de stayokay om van daaruit naar het MECC te fietsen. Ook omdat bij de stayokay het parkeren nog betaalbaar is. Moet er alleen een tijdstip worden afgesproken om daar te ontmoeten.
Het tijdstip van vetrek voor de Limbomeet (zaterdag 31 mei) had ik om 10.00 gedacht, dan hoeven de mensen die alleen voor de zaterdag komen ook niet midden in de nacht op te staan. Het is 130km (een 5 uurtjes fietsen ongeveer). Dan zijn we om 15.00 weer terug. Er is genoeg parkeerplaats bij mijn huidige verblijfsplaats (gratis uiteraard).
Wat jullie op de vrijdag doen moeten jullie zelf weten want die dag is voor mij al vol gepland.
En op zondag kunnen we misschien ook nog een stukje fiesten voor wie dat wil.
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super dagje met Klimclassic vandaag, lekker zonnetje hele dag.
Alleen 's ochtends blij start elkaar ontmoeten ging niet helemaal volgens plan.
En Kano was telefonisch niet bereikbaar (lege batterij hoorde ik achteraf)
http://www.strava.com/activities/146998415
Wel blij dat ik gisteren nog even de 12-30 casette gemonteerd had, paar keer blij dat ik wat soepeler de 39/30 kon gebruiken.![]()
Dan kun je morgen een ritje met grip en Kano (die weer wat spanning in zijn accu heeft) maken, en dan gaan wij zaterdag nog een ritje doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef ddx het volgende:
Wel blij dat ik gisteren nog even de 12-30 casette gemonteerd had, paar keer blij dat ik wat soepeler de 39/30 kon gebruiken.
Ik heb goedkeuring gekregen.![]()
![]()
Verder ook een lekkere klimclassic gehad. De hele tocht met 42 samen volbracht. 50km voor de finish kwamen we oksel tegen en zijn we met ons drieën verder gegaan.
Kano en Grip lagen ver op ons voor. Die waren we na de eerste beklimming kwijt geraakt omdat ik nog even bij de auto moest zijn en Kano en Grip dachten dat we volgas ervandoor wilden gaan.
Daarna nog gezellig bij de wok het avondeten genuttigd. Je had er eigenlijk bij moet zijn 42.![]()
![]()
http://www.strava.com/activities/147030912
Ook de klimclassic gereden, klimmetjes op eigen tempo gedaan en veel gewacht op groepje waarmee ik mee was waarvan iedereen een kleine kater hadlaatste 60 km alleen gefietst.
44 s van tijd op redoute gefietstplaats 50 in het klimclassic klassement (voor wat het waard is).
Was wel weer leuk hoewel ik de slechte stukken weg nu ook wel vervelend vind worden.
Mooi weer gehad en toch weer wat km's in de benen na een weekje niet fietsen/verhuizennu nog twee dagen verder met verhuizen en dan definitief over.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef Yankee het volgende:
Lees ik het nu goed dat Kano Oksel zoek heeft gereden?
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
De redoute is trouwens peanuts. Ik ben er wel langzaam denk ik want ik dacht dattie langer was. Na de laatste bevoorading was ik verkeerd gereden en kreeg ik nog een zware klim tot 15% op de garmin voor mijn kiezen. 39-25 was ook goed te doen. Soms stoempen maar meestal ging het prima.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
6:50 op de redouteOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
goed bezig herman!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
De redoute is trouwens peanuts. Ik ben er wel langzaam denk ik want ik dacht dattie langer was. Na de laatste bevoorading was ik verkeerd gereden en kreeg ik nog een zware klim tot 15% op de garmin voor mijn kiezen. 39-25 was ook goed te doen. Soms stoempen maar meestal ging het prima.everyone's a critic...
even you ! !![]()
Pffff..
Ook de Klimclassic gedaan.
Met onze botte koppen toch bij de splitsing voor de 160 gekozen.
Dat was echt lijden, de 115 had ons beter gepast
Daarna ook nog een valpartij gehad, maar stug doorgegaan... Uiteindelijk gefinisht
http://www.strava.com/activities/147164338
[ Bericht 7% gewijzigd door ThePlaneteer op 30-05-2014 09:34:46 ]"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
![]()
Zondag 3x dit. Geen redoute percentages, maar wel leuk.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
En zo is het! Wanneer je die Redoute in TBT (of LBL) na dik 200km oprijdt, kun je jezelf vanuit een bijna sur- place nog met een 39x26 in gang trekken. Maar wannabee hero's begrijpen dat toch niet want die knallen alles op de macht naar boven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:13 schreef kanovinnie het volgende:
De redoute is trouwens peanuts. Ik ben er wel langzaam denk ik want ik dacht dattie langer was. Na de laatste bevoorading was ik verkeerd gereden en kreeg ik nog een zware klim tot 15% op de garmin voor mijn kiezen. 39-25 was ook goed te doen. Soms stoempen maar meestal ging het prima.
Zo en nu fiets poetsen, want die is me gisteren in de Wenters Multicycletour (slechts 120km hoor) een partij vies geworden.2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ben je nu echt te lui om dat ff te googelen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:33 schreef LethalP het volgende:
Kutkutkut, gister gecrasht.
Frame gescheurd![]()
Iemand die nog specialized dealers kent?
Hier dan: Feifan in Xiamen2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik vond de klim naar Trooz inderdaad een stuk kutter.
Maar dan nog was die Redoute wel een kutheuvel hoor.
Ben benieuwd naar de filmpjes."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Ik heb je een DM gestuurd over morgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef ddx het volgende:
Wel blij dat ik gisteren nog even de 12-30 casette gemonteerd had, paar keer blij dat ik wat soepeler de 39/30 kon gebruiken.![]()
![]()
Helemaal naar de achterhoek. Welk leuk gebied daar de grens over achter Oeding.quote:Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
@Kano: Je hebt volgens de activity playback van strava inderdaad geruime tijd met mijn zondagochtend fietsgroepje opgefietst!eten!!!![]()
Ik was trouwens met een vriend die met een stalen Eddy Merkx reed met 42 en 53 blad voorop ofzo.
Die heeft die taxi genomen na de Redoute..."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
De Continental GP 4000 S II zijn in de aanbieding op bikester:
http://www.bikester.nl/35(...)10019711&RIID=392408
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |