Grote kans natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet voor de "date" zelf hoor.
Meer om erachter te komen dat hij mn moeder of iemand van haar vriendengroep kent.
Kusje erop?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet omdat ik zwart ben is het wel omdat ik een lul heb.
Enjoy.quote:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden voor mijn vingeroefeningen.quote:
Juist. En dan ben ik meteen weer genezen van lokaal vrienden, scharrels, relaties, whatever zoeken.quote:
Dat kan hoorquote:
Arme jij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. En dan ben ik meteen weer genezen van lokaal vrienden, scharrels, relaties, whatever zoeken.
oehquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden voor mijn vingeroefeningen.
Op zijn pielemuis?quote:
Kan ookquote:
quote:
Fijne avondquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef Dven het volgende:
Elf uur geweest effe sporten en naar bed dusciao!
Omdat Nederlanderquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Fok dit, wanneer leer ik het nou eens een keer om gewoon mijn winst te pakken en niet te gaan spewen op de hoge limieten.
Van 900+ weer terug naar 100.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Fok dit, wanneer leer ik het nou eens een keer om gewoon mijn winst te pakken en niet te gaan spewen op de hoge limieten.
Gretigheidquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Hoeveelste keer nu?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ik het een keer zou leren.
Man hequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ik het een keer zou leren.
Ik ben gister sinds lange tijd weer begonnen.quote:
Nouja, zolang je uiteindelijk maar op winst staat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gister sinds lange tijd weer begonnen.
Maar toen ik nog veel speelde waren dit soort swings elke week wel een keer.
1400+ en dan aan het einde van de dag weer terug naar 200 enzo.
Vast welquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, zolang je uiteindelijk maar op winst staat.
Ooit zal het wel een keer geleerd worden toch
Neuken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
Poker heeft het topic weer vermoord.
Maar weer over seks dan.
Sorry, ik was heel saai administratie doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
Poker heeft het topic weer vermoord.
Maar weer over seks dan.
Ik vroeg jou niks.quote:
Het was geen aanbod.quote:
Ik ben bang voor hepquote:
Nee, ga weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef zeefje het volgende:
Rawrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vies mannetje.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik kom al terug in bed hoor
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het mag omdat tepels.
maar rawrI like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:
Hmmm die armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het mag omdat tepels.
maar rawr
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:
Heb je eenbed voor zn drieen danquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]spring jij ook snel erbij in bed weer dan
Past makkelijk.. en anders stapelenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:
Beetje een puntige-knieën-opmerking, maar ik vind dat echt lelijke abs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het mag omdat tepels.
maar rawr
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Oftewel puntige absquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje een puntige-knieën-opmerking, maar ik vind dat echt lelijke abs.
Abs?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje een puntige-knieën-opmerking, maar ik vind dat echt lelijke abs.
Stekels op je buik. Auw.quote:
Buikspieren.quote:
Mwoah dat pak maakt een hoop goedquote:
In de mijne zul je er geen vinden.quote:
Zou wel vreemd zijn als wij ineens stekels in onze broek kregenquote:
maar dan overhemd uit en strop aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mwoah dat pak maakt een hoop goed
Wat is er mis met zijn overhemd dan?quote:
Past niet bij dat pak.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn overhemd dan?
Oehh jaaaquote:
Dat valt toch nog wel mee, vind het wel leuk speels staan ipv altijd die saaie effen kleuren overhemdenquote:
Nee ik vind het niks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat valt toch nog wel mee, vind het wel leuk speels staan ipv altijd die saaie effen kleuren overhemden
Doe maar , als er echt een overhemd bijmoet, een saaie wittequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat valt toch nog wel mee, vind het wel leuk speels staan ipv altijd die saaie effen kleuren overhemden
Geen ideequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik vind het niks.
Waarschijnlijk heeft ie er ook sneakers onder
Maar zo 1 is het.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen ideemaar nee dat staat echt niet, sneakers onder een pak
Daarom doe ik niet aan geloven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:36 schreef zeefje het volgende:
Meisje hier in het dorp is na 3 maanden ten huwelijk gevraagd.
Wrs omdat ze willen neuken want refo's
Maar na 3 maanden goffedomme man
Jawel dat is ook wel zo, maar zo af en toe een beetje "out of the box" kan best leuk zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zo 1 is het.
" Kijk mij eens hip zijn"
een pak hoort gewoon netjes te zijn.
Jij ook al niks gekregen?quote:
als hij voor mij zou staan omgquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Oke oke.. ik hoor het al het is voor iedereen beter als die meneer zijn pak gewoon uit trekt
Dan scheur je dat pak van zijn lijf?quote:
okquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nada....
Ik ga maar ff douche en mijn bed op zoeken....
Ook niets gekregen?quote:
Waarom zou weerquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk zijn jullie nog veel erger dan mannen.
Nope. Waarover dan?quote:
oaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan scheur je dat pak van zijn lijf?
Kloptquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk zijn jullie nog veel erger dan mannen.
Glijden al van jullie stoel af door een gast in een lelijk pak.quote:
Dat is me ook niet duidelijkquote:
EN als ze dan dms krijgen hoor je of niks terug of ze komen klagen dat er weer wanhopige dms binnen komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Glijden al van jullie stoel af door een gast in een lelijk pak.
Bedelen meer om dm's dan de meeste mannen hier.
Wat je ook doet, het is dus nooit goed, begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
EN als ze dan dms krijgen hoor je of niks terug of ze komen klagen dat er weer wanhopige dms binnen komen.
En gewoon nog niks krijgen hequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Glijden al van jullie stoel af door een gast in een lelijk pak.
Bedelen meer om dm's dan de meeste mannen hier.
Dat sowieso Yats.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Wat je ook doet, het is dus nooit goed, begrijp ik dat goed?
Zou ik nooit zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
EN als ze dan dms krijgen hoor je of niks terug of ze komen klagen dat er weer wanhopige dms binnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee wat hij doet
Maar die ogenI like the way you look at me with those beautiful eyes
Ik geloof dat ik het nu snapquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Iemand sproeit kattenpis in zijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee wat hij doet
Maar die ogen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:45 schreef zeefje het volgende:
Nou die mond verpest wel een hoop hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen idee wat hij doet
Maar die ogen
Er staat er nog eenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou die mond verpest wel een hoop hoor
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
hij word er niet lelijkervanquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iemand sproeit kattenpis in zijn ogen.
Ja die onderste had ik helemaal niet gezienquote:
het was ook een editquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja die onderste had ik helemaal niet gezien![]()
Hij heeft wel echt prachtige ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wat?I like the way you look at me with those beautiful eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:50 schreef zeefje het volgende:
doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit wat?The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Eentje voor de heren dan
Kijk, dat lijkt er al meer op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zie niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Eentje voor de heren dan
dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
nah, dat doet t voor mij ook niet hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:52 schreef zeefje het volgende:
Ik vind haar niks maar ik ben dan ook veel te kieskeurig wb vrouwen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
OwhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Eentje voor de heren dan
Platte kont zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ik jullie nu niet meer horen klagen he
Dit.quote:
Die van fax?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
En wat tetten voor de heren
Doet het ook niet voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ik jullie nu niet meer horen klagen heI like the way you look at me with those beautiful eyes
Voor mij ook niet hoorquote:
Hoe is het met jou eigenlijk? Ik zie je niet zo vaak meer.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
En wat tetten voor de heren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wil ik jullie nu niet meer horen klagen he![]()
aww wat jammer nouquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, van de week in de regen al gewassen
Niet zo zeuren he Rupsje hetisnooitgoedquote:
Goed hoor, was inderdaad een tijdje weg. Nu ik er weer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk? Ik zie je niet zo vaak meer.
Was ook een beetje met een knipoogquote:
Wat game je zoal dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, was inderdaad een tijdje weg. Nu ik er weer.
Gamen en fokken valt me zwaar haha, nauwelijks te combineren eigenlijk.
Jawelquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren he Rupsje hetisnooitgoed
Momenteel de nieuwe uitbreiding van Diablo 3, mja de sleur komt er weer in dus denk niet dat dat lang blijft doorgaan.quote:
Dus dan toch maar weer FOK!ken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Momenteel de nieuwe uitbreiding van Diablo 3, mja de sleur komt er weer in dus denk niet dat dat lang blijft doorgaan.
Dus nu is het wel goedquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Stom van me dat ik je in twijfel trok
Morgen weer vroeg aan de bak?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha precies
Zo maar uitloggen anders wordt het weer te laat
Jij bent eerder een lastig rupsje geloof ik *zucht*quote:
Ooit verander ik in een mooie vlinderquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij bent eerder een lastig rupsje geloof ik *zucht*
Mwoah niet echt heel vroeg alleen de oogleden zakken al naar beneden.quote:
Slaap lekker meidquote:
Ik betwijfel hetquote:
Jaja eerst een cocon van zaad maken zekerquote:
omgquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja eerst een cocon van zaad maken zeker
Jezelf helemaal onder spuiten, ik zie het al voor me![]()
Ouwe man.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah niet echt heel vroeg alleen de oogleden zakken al naar beneden.
Hoe is het met jou? Ik hoorde dat je met Heppie iets hebt?
He bahquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja eerst een cocon van zaad maken zeker
Jezelf helemaal onder spuiten, ik zie het al voor me![]()
In jou????quote:
Hij wil liever zijn vertrouwen in jou stoppenquote:
Maar je stelt mij telkens zo teleurquote:
Zijn vertrouwen is geknaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hij wil liever zijn vertrouwen in jou stoppen
he bah
Waar zie je me voor aan zegquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
he bah
Door alle vrouwen die hem niet willenquote:
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar je stelt mij telkens zo teleur
Heb nog geen dm of pm ontvangen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
he bah
Hij vind je te oudquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb nog geen dm of pm ontvangen hoor
Zo rol ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb nog geen dm of pm ontvangen hoor
ow ja shit dat was hetquote:
Trioquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ow ja shit dat was het![]()
En jij vond mij ook al te oud.. dan kan ik ook wel fluiten naar mijn trio van zaterdag zeker![]()
iK kan best seks met jou en je borsten hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ow ja shit dat was het![]()
En jij vond mij ook al te oud.. dan kan ik ook wel fluiten naar mijn trio van zaterdag zeker![]()
Jij , ik en Fax.. was je het alweer vergeten?quote:
ja johquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij , ik en Fax.. was je het alweer vergeten?
Ja, leren kennen in GRTD SC. Eigenlijk als grap begonnen met DM'en, maar we hadden een hele goede klik en van het een kwam het ander.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij , ik en Fax.. was je het alweer vergeten?
Is toch nog niet zo lang?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, leren kennen in GRTD SC. Eigenlijk als grap begonnen met DM'en, maar we hadden een hele goede klik en van het een kwam het ander.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben echt zooo teleurgesteld in jullie Fax en Zeefje
Eind maart voor het eerst contact, begin april eerste meet en nu ongeveer een maandje samen.quote:
Gaat snelquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Eind maart voor het eerst contact, begin april eerste meet en nu ongeveer een maandje samen.
Ja, maar het voelde gewoon heel goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat snel
Hij kwam toch ook even hier posten?
Maar ik kan zaterdag heelmaal nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Hoe kan ik het goedmakenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee ik leg mij er wel bij neer dat het niks gaat worden, ga proberen deze teleurstelling te verwerken, komt wel goedquote:
Ik kan morgen welquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik leg mij er wel bij neer dat het niks gaat worden, ga proberen deze teleurstelling te verwerken, komt wel goed
Maar ehm het is nog niet officieel he want het staat nog niet op facebook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
Ja, maar het voelde gewoon heel goed.
Hij kijkt af toe hier, maar niet dat hij echt actief meepost of zo.
met de fotos in kpd prober ik het goed temaknquote:
Nou als het allemaal nog doorgaat heb ik morgen als het goed is ook een afspraakquote:
Een date ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou als het allemaal nog doorgaat heb ik morgen als het goed is ook een afspraak
Daar krijg ik mijn auto niet mee schoonquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
met de fotos in kpd prober ik het goed temakn
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar ehm het is nog niet officieel he want het staat nog niet op facebook.
Tja dan weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar krijg ik mijn auto niet mee schoon
Nou ja date... ik weet niet hij het ook zo zietquote:
Seksdate danquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ja date... ik weet niet hij het ook zo ziet
Beter ook eigenlijk anders krijg je allemaal felicitatiesquote:
Gewoon uitprinten en je over je auto wrijvenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar krijg ik mijn auto niet mee schoon
dag opaquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter ook eigenlijk anders krijg je allemaal felicitaties
Ik ga maar eens aftaaien, trusten alvast
Ik hoop wel dat er seks bij komtquote:
Dat staat ook zo raar hequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gewoon uitprinten en je over je auto wrijvengaat ie vast van glimmen
Er komt geen nattigheid uit de printer hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gewoon uitprinten en je over je auto wrijvengaat ie vast van glimmen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owhjaquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er seks bij komt
Dat soort dingen interesseren me steeds minder.quote:
Ja, idd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee maar zulke mooie foto's moeten toch wel iets afgevenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Er komt geen nattigheid uit de printer hoor
Een stijfje?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee maar zulke mooie foto's moeten toch wel iets afgeven
Vast wel hij is nu ook aan het postenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vast wel hij is nu ook aan het posten![]()
nee hoor geintje
Pfff zal nog eens een compliment makenquote:
Waar proosten we mee ?quote:
Dat is ook gewoon gemeen van zequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Door alle vrouwen die hem niet willen
agossie
quote:
Oh sorry.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pfff zal nog eens een compliment maken
Heb het in de gatenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh sorry.
Ik ben niet goed in signalen
Tja er is wel meer gemeen in deze wereldquote:
Ik heb een whiskey gepakt.quote:
We live in an evil worldquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Tja er is wel meer gemeen in deze wereld
Je lijkt wel een vent zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh sorry.
Lekkerquote:
Ging dat zo snel ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Eind maart voor het eerst contact, begin april eerste meet en nu ongeveer een maandje samen.
Ja hij is heel leukquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
LekkerIk proost met mijn biertje
I probeerde zelfs lief te doen maar dat mislukte blijkbaarquote:
Ja. Maar het voelde al gelijk fijn.quote:
Gaat je kut van stinkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
LekkerIk proost met mijn biertje
Wees dan maar blij dat je een vrouw bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh sorry.
Beter een tomboy dan.quote:
Jouw woorden, niet de mijne.quote:
wel zon, hoop ik, denk ikquote:
WIj Mogen danquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je een vrouw bent
De laatste helaasquote:
Als je een man was geweest en daar moeite mee had gehad had je waarschijnlijk iets anders gezegdquote:
Heul nietquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
De laatste helaas
Ai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo pessimistisch fax. Ik krijg dat verwijt regelmatig, maar zelfs ik zeg dat soort dingen niet.quote:
quote:
Nog nooit commentaar gehad,en drink altijd bier eigenlijkquote:
Jongens van 17 zeggen dat sort dingenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nog nooit commentaar gehad,en drink altijd bier eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |