Grote kans natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet voor de "date" zelf hoor.
Meer om erachter te komen dat hij mn moeder of iemand van haar vriendengroep kent.
Kusje erop?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet omdat ik zwart ben is het wel omdat ik een lul heb.
Enjoy.quote:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden voor mijn vingeroefeningen.quote:
Juist. En dan ben ik meteen weer genezen van lokaal vrienden, scharrels, relaties, whatever zoeken.quote:
Dat kan hoorquote:
Arme jij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. En dan ben ik meteen weer genezen van lokaal vrienden, scharrels, relaties, whatever zoeken.
oehquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden voor mijn vingeroefeningen.
Op zijn pielemuis?quote:
Kan ookquote:
quote:
Fijne avondquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef Dven het volgende:
Elf uur geweest effe sporten en naar bed dusciao!
Omdat Nederlanderquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Fok dit, wanneer leer ik het nou eens een keer om gewoon mijn winst te pakken en niet te gaan spewen op de hoge limieten.
Van 900+ weer terug naar 100.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Fok dit, wanneer leer ik het nou eens een keer om gewoon mijn winst te pakken en niet te gaan spewen op de hoge limieten.
Gretigheidquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Hoeveelste keer nu?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ik het een keer zou leren.
Man hequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ik het een keer zou leren.
Ik ben gister sinds lange tijd weer begonnen.quote:
Nouja, zolang je uiteindelijk maar op winst staat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gister sinds lange tijd weer begonnen.
Maar toen ik nog veel speelde waren dit soort swings elke week wel een keer.
1400+ en dan aan het einde van de dag weer terug naar 200 enzo.
Vast welquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, zolang je uiteindelijk maar op winst staat.
Ooit zal het wel een keer geleerd worden toch
Neuken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
Poker heeft het topic weer vermoord.
Maar weer over seks dan.
Sorry, ik was heel saai administratie doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
Poker heeft het topic weer vermoord.
Maar weer over seks dan.
Ik vroeg jou niks.quote:
Het was geen aanbod.quote:
Ik ben bang voor hepquote:
Nee, ga weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef zeefje het volgende:
Rawrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vies mannetje.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik kom al terug in bed hoor
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het mag omdat tepels.
maar rawrI like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef zeefje het volgende:
Hmmm die armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het mag omdat tepels.
maar rawr
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |