abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150382839
^thanks. Hij staat inmiddels ook weer op YT
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150426997
Vanavond op NG ACI over deze verdwijning, ik vraag me af of die 2 Iraniers met hun gestolen paspoorten er iets mee van doen hebben :o Of wellicht is het toeval en heeft een van de 2 piloten moedwillig het vliegtuig de zee in laten duiken :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 8 maart 2015 @ 19:43:44 #203
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_150429236
Hoe laat is die uitzending? Kan hem niet vinden op tvgids

Edit

21:00 dus

[ Bericht 25% gewijzigd door RoodWitBlauw op 08-03-2015 20:08:48 ]
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_150449800
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef kalinhos het volgende:
^thanks. Hij staat inmiddels ook weer op YT
Net gezien, niet zo sterk.

De copiloot is nog steeds het meest verdacht voor mij. Als het vliegtuig echt bestaan heeft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150449802
Dat vliegtuig zit een baan om de aarde,
pi_150449830
Persoonlijk denk ik dat het vliegtuig een andere dimensie is ingevlogen, net zoals bij Stephen King's The Langoliers, en dat het nu in een wereld zit die beetje bij beetje wordt opgegeten door reusachtige bollen met vlijmscherpe tanden en waar Balki 'don't be ridiculous' gek geworden is en iedereen wil neerschieten.

:Y

(geweldige film trouwens, echt een aanrader !)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_150462044
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 04:26 schreef TLC het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het vliegtuig een andere dimensie is ingevlogen, net zoals bij Stephen King's The Langoliers, en dat het nu in een wereld zit die beetje bij beetje wordt opgegeten door reusachtige bollen met vlijmscherpe tanden en waar Balki 'don't be ridiculous' gek geworden is en iedereen wil neerschieten.

[ afbeelding ]

:Y

(geweldige film trouwens, echt een aanrader !)
Die andere moet je hebben:BNW / Malaysia Airlines Flight MH370 Dl 2 al meer dan een half jaar foetsie
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 9 maart 2015 @ 17:14:24 #208
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_150464812
quote:
15s.gif Op maandag 9 maart 2015 03:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]
Als het vliegtuig echt bestaan heeft.
Huh???
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_150470599
Ja inderdaad
pi_150471079
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Huh???
Ja, weten we dat wel zeker? Is er echt een vliegtuig die nacht opgestegen en is dat wel echt verdwenen?

Voor je het weet hebben we hier in het topic een spookvliegtuig met fake data door de media en de politiek verspreid zitten analyseren. Ik kijk nergens meer van op...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150490417
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, weten we dat wel zeker? Is er echt een vliegtuig die nacht opgestegen en is dat wel echt verdwenen?

Voor je het weet hebben we hier in het topic een spookvliegtuig met fake data door de media en de politiek verspreid zitten analyseren. Ik kijk nergens meer van op...
Geinig. Ik heb dezelfde gedachte over die andere verdwijning. Ik bedoel, waar is het onomstotelijk bewijs dat Kris & Lisanne ooit bestaan hebben?

Tot op heden zie ik alleen goede photoshops en 2 paar ouders die veronderstellen dat ze dochters op de wereld hebben gezet :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150490474
Anyway, er is een heus napkin gevonden:

quote:
Een servetje dat is aangespoeld op een strand aan de westkust van Australië wordt onderworpen aan een onderzoek, omdat het mogelijk aan boord van de vermiste vlucht MH370 is geweest. Het doekje zat nog in een Malaysia Airlines-verpakking, meldden Australische media vandaag. lees verder:http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)p-nieuws-MH370.dhtml
pi_150490507
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:23 schreef eight het volgende:
Anyway, er is een heus napkin gevonden:

[..]

_O- _O-

pi_150490650
Stond er zo'n titel boven?:

BREAKING: SERVETJE GEVONDEN, MOGELIJK VAN MH370!
pi_150490732
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
Stond er zo'n titel boven?:

BREAKING: SERVETJE GEVONDEN, MOGELIJK VAN MH370!
Ik krijg dit in beeld bij die link...

Servet niet gevonden

Firefox kan de servet op www.youtube.com niet vinden.

Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyservet.

pi_150490735
quote:
15s.gif Op maandag 9 maart 2015 03:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Net gezien, niet zo sterk.

De copiloot is nog steeds het meest verdacht voor mij. Als het vliegtuig echt bestaan heeft.
:') :') :') :')

Wist je dat Kris en Lisanne twee actrices waren? Ben jij er mooi even ingetrapt.
pi_150496357
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik krijg dit in beeld bij die link...

Servet niet gevonden

Firefox kan de servet op www.youtube.com niet vinden.

Controleer het adres op typefouten, zoals ww.voorbeeld.com in plaats van www.voorbeeld.com
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyservet.

aandachtstrekkers dus die 2 oudjes...
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 10:53:36 #219
8781 crew  Frutsel
pi_151353117
http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline

dat hele malediven verhaal is toch oud nieuws? was dat destijds al ontkracht? waarom komt de daily mail er nu weer mee?
pi_151353791
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 10:53 schreef Frutsel het volgende:
waarom komt de daily mail er nu weer mee?
Omdat Daily Mail. Het is een boulevardkrant hè, neem het maar met een kilo zout.
  Moderator zaterdag 4 april 2015 @ 15:53:54 #221
8781 crew  Frutsel
pi_151359480
ja maar dat is maanden terug toch al eebs geroepen? is dat ooit al eens onderzocht?
pi_151359552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 15:53 schreef Frutsel het volgende:
ja maar dat is maanden terug toch al eebs geroepen? is dat ooit al eens onderzocht?
Daar schijnt het mis te zijn gegaan..
  zondag 5 april 2015 @ 12:26:10 #223
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_151383748
En die satelliet dan die na 8 uur vliegen nog data ontving vanaf een heel andere locatie, tussen Austalie en de zuidpool?
Wie dit leest is gek
pi_154736043
flight_report twitterde op woensdag 29-07-2015 om 16:31:21 [BREAKING] First wreckage of #MalaysiaAirlines #MH370 #777 could have been found at Reunion Island! via @PeurAvion http://t.co/rpYsnQVvGI reageer retweet

pi_154736280
ff gegoogled (zijn dagen dat ik er niet kom, Reunion Island), maar das een aardig eindje uit de richting dan.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')