onzin, tel je calorieënquote:ik kan eigenlijk alles eten zonder maar iets aan te komen.
SS+GOMADquote:Iemand die misschien iets weet?
Nóg vakerquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef Muzje het volgende:
[..]
doe ik al, maar ik kom toch niks aan..
Ik eet in de ochtend al 2 boterhammen, tussen de middag 6 boterhammen, en in de avond eet ik ook goed + ik eet over de gehele dag soms snoepquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
Niemand kan alles eten zonder aan te komen. Tel je calorien maar eens, zal vast heel weinig zijn.
Gewoon meer eten, dan word je vanzelf dikker.
Ja maar dat zegt niks. Een boterham met een dikke laag boter en pindakaas heeft meer calorieën dan een boterham met magere kipfilet. En '2 borden avondeten' is ook geen meeteenheid natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:44 schreef Muzje het volgende:
[..]
Ik eet in de ochtend al 2 boterhammen, tussen de middag 6 boterhammen, en in de avond eet ik ook goed + ik eet over de gehele dag soms snoep
Ik ging vorig jaar 3-4x per week naar de Mac in Hong Kong, en viel zo'n 8 kilo af. Sinds ik terug in NL ben, en nauwelijks meer bij fastfood-restaurants kom, ben ik weer 8-10 kilo aangekomen...quote:
Maar hoe word ik dan dikker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt niks. Een boterham met een dikke laag boter en pindakaas heeft meer calorieën dan een boterham met magere kipfilet. En '2 borden avondeten' is ook geen meeteenheid natuurlijk.
Bruin brood of wit brood? Op zich zou je daar al aardig van mogen aankomen. Wellicht verbrand je gewoon veel, of ben je gewoon nog jongquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:44 schreef Muzje het volgende:
[..]
Ik eet in de ochtend al 2 boterhammen, tussen de middag 6 boterhammen, en in de avond eet ik ook goed + ik eet over de gehele dag soms snoep
Het verschil tussen een snelle en langzame stofwisseling is maar een paar honderd kcal, dus te verwaarlozen. Tenzij je een aandoening hebt aan je schildklier oid.quote:
At je alleen maar salades of zo bij de macquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar 3-4x per week naar de Mac in Hong Kong, en viel zo'n 8 kilo af. Sinds ik terug in NL ben, en nauwelijks meer bij fastfood-restaurants kom, ben ik weer 8-10 kilo aangekomen...
Je wordt dik van zaken als bruin brood, aardappelen, etc etc. Van een hamburger is het voornamelijk het broodje zelf dat kwaad kan.
Daarnaast is suiker een flinke dikmaker, maar zoals gezegd, in Hong Kong kwam ik regelmatig bij fastfood restaurants, en bijna overal waar je ging eten zat wel drinken bij (Pizza Hut unlimited refill, bij Steakhouse unlimited refill, bij veel chinese tentjes gewoon blikjes erbij, etc etc...)
Besef wel je lichaam verbruikt veel in de groei.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:44 schreef Muzje het volgende:
[..]
Nope, meestal gewoon medium McMenu's, dus medium cola, frietje, en burgertje (of nuggets). Zo'n menuutje kost meestal maar 2-3 euro, dus dat was vaak wel prima te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
At je alleen maar salades of zo bij de mac
in de ochtend 2 boterhammen, met hagelslag, tussen de middag 6 boterhammen met komkommer en ham en hagelslag. In de avond eet ik soms pasta's, ovenschotels, aardappelen, vlees etc gewoon net zoals de gewone mens dat doet. En tussendoor eten ik dus snoep.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Post anders even wát je precies eet
Op je 19e zal dat toch wel meevallenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:58 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Besef wel je lichaam verbruikt veel in de groei.
Dan zit je nog in de groeiquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Op je 19e zal dat toch wel meevallen
carb the fuck upquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:01 schreef Muzje het volgende:
Ik las ook ergens dat proteine shakes helpen ofzo? Maar het lijkt me niet helemaal erg gezond of wel?
Als ik in een mindere periode zit val ik af, ben ook lang en 'dun'. En als ik daarna weer wil aankomen dan moet er bij mij echt een eet ritme inzitten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:39 schreef Muzje het volgende:
Ik ben een jongen van 19, ik kan eigenlijk alles eten zonder maar iets aan te komen. Nu ben ik nogal door al die jaren heen altijd best mager en je kan me ribben nog altijd zien, graag zou ik iets dikker willen worden. Ik ben zelf blij met hoe ik er uit zie, maar ik zou graag toch iets dikker willen worden. Iemand die misschien iets weet?
Tja het is erbij he, neem aan dat hij niet 1 plakje ham, 1 krieltje en een blaadje sla eetquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
Tel gewoon je calorieën, verhoog die elke week met 200 net zolang tot je genoeg aankomt. Al dat gedoe met veel sausjes eten of brood met pindakaas is ook gewoon gokwerk, je kunt dat allemaal eten maar nog steeds beneden onderhoud zitten.
870 kcal? Eet je 1,5 liter kwark?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:17 schreef Pino0 het volgende:
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=2949
1 bak kwark weg in de ochtend = 870 calorieën voordat je de deur uit gaat
50 euro? Prima weegschalen voor 15/20 euro te koop.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:06 schreef RoWe het volgende:
Je kunt gezond dik worden en ongezond dik worden.
Mocht je eens een euro of 50 overhebben koop in ieder geval een weegschaal of gebruik die van je ouders.
Advies om echt gezond dikker te worden weet ik niet. Komt denk ik vooral op neer op een dooddoener, keuzes.
Daarvoor 2 linkdrops
http://mens-en-gezondheid(...)d-dikker-worden.html
http://www.consumentenbon(...)er-worden-doe-je-zo/
Ongezonde manier zijn meer links. Sterkte ermee
Oftewel, je eet gewoon te weinig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Muzje het volgende:
[..]
in de ochtend 2 boterhammen, met hagelslag, tussen de middag 6 boterhammen met komkommer en ham en hagelslag. In de avond eet ik soms pasta's, ovenschotels, aardappelen, vlees etc gewoon net zoals de gewone mens dat doet. En tussendoor eten ik dus snoep.
Er zit per 100 gram 116 calorieen. In de half volle banaan kwark van Mona zit 750 gram.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
870 kcal? Eet je 1,5 liter kwark?
edit : gekke monakwark met een smaakie. Gewoon huismerk zonder gekkigheid nemen
ja het is die troep van mona, ik zie het alquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Er zit per 100 gram 116 calorieen. In de half volle banaan kwark van Mona zit 750 gram.
116x7,5 = 870
Hij wil aankomen, dan eet je dat gewoon, boeiend dat het vol met suiker zit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
ja het is die troep van mona, ik zie het al
Jij moet lekker bij die huisvrouwtjes gaan zitten die zo anti-koolhydraten zijn. Pure onzin. Volkorenbrood en aardappels zijn juist heerlijke en makkelijk gezond eten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar 3-4x per week naar de Mac in Hong Kong, en viel zo'n 8 kilo af. Sinds ik terug in NL ben, en nauwelijks meer bij fastfood-restaurants kom, ben ik weer 8-10 kilo aangekomen...
Je wordt dik van zaken als bruin brood, aardappelen, etc etc. Van een hamburger is het voornamelijk het broodje zelf dat kwaad kan.
Daarnaast is suiker een flinke dikmaker, maar zoals gezegd, in Hong Kong kwam ik regelmatig bij fastfood restaurants, en bijna overal waar je ging eten zat wel drinken bij (Pizza Hut unlimited refill, bij Steakhouse unlimited refill, bij veel chinese tentjes gewoon blikjes erbij, etc etc...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |