Niet hoogstaand qua niveau van de serie. Vooral spannend en fast pacequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel of ik die ga kijken, omdat ik die vanaf aflevering 1 moet kijkenMaar ik hoor er goede verhalen over.
[..]
Ik vind gewoon heel veel leuk
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik hou niet zo van baardjes
Toppers lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie dit voorbij komen op facebook
[ afbeelding ]
gelijkspelquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen kameroen - paraguay
jongens, zeg het maar.
1-1quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als hetero gozer ga je daar toch niet voor je plezier heen
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bent
ja vriendschappelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
ow ex on the beach kijk ik ook nog
Ik zeg 1-0quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.
Ik vind het leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?
De nieuwe MTV rage!
Jeetjequote:
Jah, heb nooit geluk in pronostieken...dat beloofd voor deze waar ik aan meedoe met vriendenquote:
quote:
Sterft Emily?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vindt die boxer nog cool ookDammit dacht hem te pakken te hebben.
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in een opruimbui geloof ik
Alleen krijg ik nu last van me rug, dus ik ga maar kappen ermee
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet inquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet in
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van onsquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van ons
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn kabel kwijt van mijn mediaplayer, dat was de reden dat ik ging opruimen
Maar die heb ik nog niet gevonden
Nee via marktplaats lukt dat echt niet, had 2 burberry polo's erop staan en 2 dure jassen. Nou ze hangen nog steeds in de kastquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.
Ik heb echt overal gezochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.
We hadden het over wassen vanmiddag, ik moest toch ook even snel wassen, ik had geen sokken meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |