quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en als je teveel drinkt, dan kots je het nog uit ook
En je gaat aan deZoveel drinken dat ik moet kotsen heb ik al een hele tijd niet meer gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ervan, nou ja ikDat andere heb ik ook weleens ja, valt het een beetje verkeerd denk ik.
Betere bodem leggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en als je teveel drinkt, dan kots je het nog uit ook
Wel iemand die je dan tenminste nog achterna zit als je te lui bent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin is geen huishoudster heGa dan goed verdienen en neem een huishoudster EN een vriendin.
Wat is er boeiend aan iemand die thuis chillt om series te kijken enzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen we je niet volgen? Soort van RLS ofzo
ik heb een poolse huishoudster, altijd gesprek met haar voeren in pools.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook wel willen. Als ik weer werkte tenminste, nu is het onzin.
dan valt het bij mij altijd verkeerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel drinken dat ik moet kotsen heb ik al een hele tijd niet meer gehadDat andere heb ik ook weleens ja, valt het een beetje verkeerd denk ik.
Je wordt een daggie ouder he, je maag kan het niet meer aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan valt het bij mij altijd verkeerd
Vroeger had ik dat echt niet, maar nu elke keer als ik ga zuipen
Kotsen heb ik de laatste keer nog gedaan, gewoon op de wc in de kroeg, en daarna weer verder met bier
nee vriendin krijgen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er boeiend aan iemand die thuis chillt om series te kijken enzo?
's ochtends?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als je nou al om 11 uur begint? (aanstaande zaterdag dus)
Ik denk hetquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt een daggie ouder he, je maag kan het niet meer aan
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
Ik moet er niet aan denken, 11 uur beginnen en dan de hele dag door zuipen, dat trek ik echt niet. Vroeger ook niet trouwens, ZOVEEL.
Er zijn ook mensen die utopia kijken.quote:
Dat ken ik niet eens, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die utopia kijken.
Jij zal vast interessanter zijn
daar ben ik mee gestopt. Volg alleen het Charlotte wordt dikker topicquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die utopia kijken.
Jij zal vast interessanter zijn
Dan gaat het er wel af, de vraag is alleen of je de kcal die je inneemt uit pizza moet halenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet echt bijna niets verder laatste tijd, alleen thee zonder suiker en sigaretten.
300 kcal hooguit buiten avondeten
Spannend hoor!quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar JohannesEcht geen flauw idee hoe hij eruit ziet.
Ik heb Mexicano, LR, Jimbo en sp3c weleens gezien. Dus bijna iedereen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |