Trek is het lelijkste woord van de Nederlandse taal.quote:
Ik bestel niet zo vaak iets hoor. Nog niet eens 1x per maand. Nou nog niet eens 1x in de 3 maanden denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
verwonderlijk dat jij zo mager bent karina
Corrie zegt dat ook altijd, alsof je nooit gewoon honger hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trek is het lelijkste woord van de Nederlandse taal.
Waarom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Trek is het lelijkste woord van de Nederlandse taal.
Wat doe jij nou hier, verdwaald?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie zegt dat ook altijd, alsof je nooit gewoon honger hebt.
Wij bestellen echt nooit eten. Halen sowieso nauwelijks iets bij afhaalgelegenheden. Eens in de 6 maanden eens bij de Chinees.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bestel niet zo vaak iets hoor. Nog niet eens 1x per maand. Nou nog niet eens 1x in de 3 maanden denk ik
Je hebt zin in iets of je hebt honger.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Karina het volgende:
Trek is als je geen honger hebt maar gewoon trek in wat lekkers.
de gezonde subwaybroodjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met sate is het niet meer zo erg gezond![]()
Zonder mayo is het te droogOh laatst hadden we Surinaams besteld en dat was erg lekker, mals vlees en zo, wel een beetje duur, maar was het wel waard.
Nee het betekent dat je gewoon wilt eten maar niet meteen omvalt van de honger.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het geeft blijk van Nederlands calvinisme.
Zin heb ik ook weleens jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt zin in iets of je hebt honger.
Je hebt nooit trek.
Die veggie lijkt me gewoon vies he?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de gezonde subwaybroodjes
Ik neem de Teriyaki
Subs onder 6 gram vet
Beef
Chicken Teriyaki
Gegrilde Kipfilet
Ham
Kalkoenfilet
Subway Club®
Veggie Delite®
Broodje slaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zin heb ik ook weleens ja
[..]
Die veggie lijkt me gewoon vies he?
Nou dat heb ik wel vaker met woorden, dan denk ik opeens: wat een raar woord is dat eigenlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
raar woord ook trek
zeg maar eens 10 keer
"ik heb trek"
Dan heb je toch juist de hele dag om in te keuken te staan en iets lekkers te makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bestel op dagen zoals Hemelvaartsdag
Ja of iets met kikkererwten of zoietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Broodje sla![]()
Daar moet gewoon een lading saus tussen anders is het zeker droog
Nee dan ben ik luiquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist de hele dag om in te keuken te staan en iets lekkers te maken
Met elk woord wat je vaak achter elkaar zegt wordt het belachelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat heb ik wel vaker met woorden, dan denk ik opeens: wat een raar woord is dat eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |