Sterft Emily?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vindt die boxer nog cool ookDammit dacht hem te pakken te hebben.
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in een opruimbui geloof ik
Alleen krijg ik nu last van me rug, dus ik ga maar kappen ermee
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet inquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een beetje een stijve nek, dus ik denk dat ik morgen juist even wat meer moet bewegen. Wilde ook opruimen, er zit hier een tweedehands winkel en ik heb nog wat kleren 'over' misschien willen ze het kopen, al is het maar 50 euro, maakt niet uit.
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke tweedehands winkel? Rataplan zit ook in Amsterdam en die kopen niet in
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van onsquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet de naam niet zit hier om de hoek, is gewoon een privézaakje.
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owww, nee die in amsterdam zijn groot die van ons
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben mijn kabel kwijt van mijn mediaplayer, dat was de reden dat ik ging opruimen
Maar die heb ik nog niet gevonden
Nee via marktplaats lukt dat echt niet, had 2 burberry polo's erop staan en 2 dure jassen. Nou ze hangen nog steeds in de kastquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon alleen kleren en schoenen. Ik had weleens geprobeerd op marktplaats, maar daar staat zoveel kleding te koop, dat is niks.
Ik heb echt overal gezochtquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut is dat. Had ik laatst met het kabeltje van mijn camera.
We hadden het over wassen vanmiddag, ik moest toch ook even snel wassen, ik had geen sokken meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |