Maar van dat lekkers gaat de honger niet over he, krijg je alleen maar meer honger van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je bent de enige niet zo te lezen.
Waarom jat je mijn topic?quote:
Ik jat niksquote:
Wel, ik had de Lapoquote:
De wat?quote:
quote:
Die is gek jonguhquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hebben jullie die rooie uit Gestel gezien?
Iets met wie de laatste post heeft maakt een nieuw topic.quote:
oke doe maar dan.quote:
eindelijk snap ik deze grappen ookquote:
Gaat het?quote:
Samen met een setje ballenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah gadverdamme Fax, je had hem al weer in de hand he?
Biljarten is serious business jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eindelijk snap ik deze grappen ook
Zie UIquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pics van jou in de OP om het goed te maken ok? Anders worden de modjes boos
Uh oke.quote:
Oh nu moet ik natuurlijk oneerbare voorstellen gaan doen over mijn keu en ballen?quote:
Klein meisjequote:
Geef d'r een krijtjequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nu moet ik natuurlijk oneerbare voorstellen gaan doen over mijn keu en ballen?
Help me out here Faxman
ik hoef niet per se jouw keu tussen mijn vingers te laten glijden hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nu moet ik natuurlijk oneerbare voorstellen gaan doen over mijn keu en ballen?
Help me out here Faxman
Ow nee wat is er dan?quote:
Ja, rare mensen soms...quote:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar dan?quote:
Iets met borderline en 1995 en seksquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hoef niet per se jouw keu tussen mijn vingers te laten glijden hoor.
Geen ideequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar dan?
Wie ben jij nou wéér?!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Iets met borderline en 1995 en seks
Ik ben psychiater van beroep uit mijn observatie komt eruit dat alle vrouwen die hier posten een vorm van borderline hebben
Ik had een blauwe bal in het cafe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever een blauwe dop dan blauwe ballen
kom, we gaan wat verder op staan.quote:
Goed bezigquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Iets met borderline en 1995 en seks
Ik ben psychiater van beroep uit mijn observatie komt eruit dat alle vrouwen die hier posten een vorm van borderline hebben
Uh nee niet dat soort kortsluitingquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed bezig
Dus je zit nu in het donker op het laatste restje stroom van je laptop?
In een donker hoekje?quote:
quote:
Niet? ik hoopte al op een spannend verhaal.. maar zit er dus niet inquote:
Doorgaans hebben we hier alleen andere slikkers dan cookie slikkers.quote:
Dat plaatjequote:
Jajaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doorgaans hebben we hier alleen andere slikkers dan cookie slikkers.
Profielquote:
Nee helaasquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niet? ik hoopte al op een spannend verhaal.. maar zit er dus niet in
of steegje.quote:
Wat??!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Profiel
2 berichten
28-05-2014, 22:09
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.
Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.
Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?
Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
Mehquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Profiel
2 berichten
28-05-2014, 22:09
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.
Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.
Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?
Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
Lijkt me beter, ver weg van dat groepje..quote:
Understatementquote:
En ze voelt ook iets anders zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me beter, ver weg van dat groepje..
Zou je met je handen boven je hoofd tegen de muur aandrukken en achter je gaan staan, terwijl je mijn adem in je nek voelt.
Nou nou, verborgen agressie?quote:
Gvd fax! Niet de hele wereld draait om seks. Nouja dat misschien wel.quote:
Enkel datgene ze zelf opwekt.quote:
Money and sexquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd fax! Niet de hele wereld draait om seks. Nouja dat misschien wel.
psychedelisch misschienquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou, verborgen agressie?
Ik ben ook psychiater.
Zet ook eens van die rare teksten neer dan!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou, verborgen agressie?
Ik ben ook psychiater.
Kortzichtigheidquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij begonquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Amerikaans met witte stukjesquote:
Ga door.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me beter, ver weg van dat groepje..
Zou je met je handen boven je hoofd tegen de muur aandrukken en achter je gaan staan, terwijl je mijn adem in je nek voelt.
Wat kortzichtigheid?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zet ook eens van die rare teksten neer dan!
[..]
Kortzichtigheid
dus als je geld krijgt voor seks heb je eigenlijk het beste van 2 werelden?quote:
Ik laat je zien dat dit beter werkt dan een foto van je slagroombusquote:
careerswitch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus als je geld krijgt voor seks heb je eigenlijk het beste van 2 werelden?
Aambeien op je kutquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Ik heb aambeien, daarom dat het pijn doet. En mijn vriend maar harder duwen .
Ik heb vandaag lingerie gekocht om aan te doen voor mijn vriend! Ik vind het echt heel erg spannend, ik doe dit soort dingen namelijk nooit.. Omdat ik hier totaal geen ervaring mee heb, vroeg ik me af hoe ik me dan moet " laten zien " aan hem, want ik heb geen idee wat voor " pose " ik aan zou moeten nemen of hoe ik hem kan verrassen. En wat als hij een nogal koele reactie geeft? ( zo'n type is hij namelijk ) Wat moet ik dan doen?quote:
Dat werkt ook hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik laat je zien dat dit beter werkt dan een foto van je slagroombus
nee maar dan had mijn ex het toch niet zo slecht bekeken...quote:
Als je er veel geld voor krijgt wel,quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus als je geld krijgt voor seks heb je eigenlijk het beste van 2 werelden?
Heb jij er uberhaupt al haar op?quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee maar dan had mijn ex het toch niet zo slecht bekeken...
quote:
In welk steegje ben je te vinden?quote:
2 denk ik. Donshaartjesquote:
Tweede linksquote:
Daar zit ik al.quote:
Geschorenquote:
rot op, dat is de mijne.quote:
Wat post me dit per PMquote:
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat moeten we maar van je aannemen?
Ja daarom juist .quote:
Trots dat ze is..quote:
Goed, gaan we daar verder.quote:
Dudequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:19 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Wat post me dit per PM
Ik heb ook altijd meer zin in sex tijdens mijn ongesteldheid. Maar alleen handdoekje is bij mij echt niet genoeg! Ben niet vies van mijzelf en hij ook niet van mij, maar leuk tijdens het sexen naar beneden kijken en alles onder het bloed zien zitten vind ik toch minder...:-(
Maar zo'n eerdergenoemde Beppy werkt altijd prima bij mij. Mocht je 'm er nou niet meer uitkrijgen dan hoorde ik laatst de tip dat je dan met 'n vaginale douche wat water moet inspuiten, wordt dat ding zwaarder van het water en schijnt 'ie makkelijker naar beneden te komen... gewoon flink hurken en met je vingers diep naar binnen onder de douche, et voila! ;-)
Ik heb ook wel eens die cupjes gebruikt (zitten in een paars rond doosje), btje pessarium-achtig, maar vond dat ze minder goed bleven zitten. Kreeg 'lekkage'.
Geloof alleen wel dat mijn vriend bij allebei de dingen wel eens last kreeg van randjes of irritatie aan de eikel van het aanstoten tegen een sponsje. Maar soms ook weer helemaal niet hoor.
Gewoon kwestie van proberen.
je mag geen PM's openbaar maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:19 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Wat post me dit per PM
Ik heb ook altijd meer zin in sex tijdens mijn ongesteldheid. Maar alleen handdoekje is bij mij echt niet genoeg! Ben niet vies van mijzelf en hij ook niet van mij, maar leuk tijdens het sexen naar beneden kijken en alles onder het bloed zien zitten vind ik toch minder...:-(
Maar zo'n eerdergenoemde Beppy werkt altijd prima bij mij. Mocht je 'm er nou niet meer uitkrijgen dan hoorde ik laatst de tip dat je dan met 'n vaginale douche wat water moet inspuiten, wordt dat ding zwaarder van het water en schijnt 'ie makkelijker naar beneden te komen... gewoon flink hurken en met je vingers diep naar binnen onder de douche, et voila! ;-)
Ik heb ook wel eens die cupjes gebruikt (zitten in een paars rond doosje), btje pessarium-achtig, maar vond dat ze minder goed bleven zitten. Kreeg 'lekkage'.
Geloof alleen wel dat mijn vriend bij allebei de dingen wel eens last kreeg van randjes of irritatie aan de eikel van het aanstoten tegen een sponsje. Maar soms ook weer helemaal niet hoor.
Gewoon kwestie van proberen.
quote:
Voor het idee zekerquote:
och poepje toch waar is tamashii?quote:
oke maar ik ga wel gillen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Trots dat ze is..
[..]
Goed, gaan we daar verder.
Trek een zwart stretch jurkje aan, kousen en verder niks. En niet achterom kijken als je tegen de muur aangedrukt wordt!
We houden er beide niet vanquote:
Jij en GeenNaam1?quote:
En jij nu dit sturen per pm? Waarom spammen jullie mij ?quote:
Een niet fokkerquote:
Ik kijk wel toequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
och poepje toch waar is tamashii?
[..]
oke maar ik ga wel gillen.
Tamashii komt later en gillen gaat niet makkelijk als je mond volgepropt zit met een stuk stof.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
och poepje toch waar is tamashii?
[..]
oke maar ik ga wel gillen.
hoax, niet weten dat zwangere vrouwen niet menstueren. Faalhaas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
En jij nu dit sturen per pm? Waarom spammen jullie mij ?
Ik heb niet altijd meer zin in seks tijdens mijn menstruatie maar heb gemerkt dat klaarkomen ontzettend goed helpt tegen buikkrampen (en laat ik daar nou meestal ontzettend veel last van hebben....)
Bovendien lange-afstandsrelatie dus geen zin om te wachten als ik een keertje ongesteld blijk te zijn als we elkaar eindelijk weer zien.
Tijdens de seks gewoon een handdoekje eronder en daarna lekker met zn tweetjes douchen.
Ah, je vader fokt niet?quote:
Slaap lekker Faxquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga. Erg vroeg wakker worden en wellicht een lang stuk rijden
geilquote:
Weltrusten Faxquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga. Erg vroeg wakker worden en wellicht een lang stuk rijden
Oh, ben weer niet goed genoeg voor je zeker.quote:
quote:
Maar vertel nou zelf .quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoax, niet weten dat zwangere vrouwen niet menstueren. Faalhaas.
Dat is wel de beste oplossing ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Maar vertel nou zelf .
Seks . Is toch über goor, ik ben geen homo maar een ongewassen vulva smaakt echt naar rotte vis . En een anus van een man is weer helemaal onder de hondenharen .
MMORGPS
Ik vind een ongewassen pun nog aantrekkelijker dan jouw vreselijk sneue gevoel voor "humor".quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Maar vertel nou zelf .
Seks . Is toch über goor, ik ben geen homo maar een ongewassen vulva smaakt echt naar rotte vis . En een anus van een man is weer helemaal onder de hondenharen .
MMORGPS
Ik voel hier wat boosheid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ben weer niet goed genoeg voor je zeker.
Komt de seks alleen maar ten goedequote:
teleurstelling meer.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een ongewassen pun nog aantrekkelijker dan jou vreselijk sneue gevoel voor "humor".
nooit half werk leverenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ben je ook zo in bed of niet
Dit.quote:
Dan heb ik mijn broek nog niet eens uit man.quote:
Als ik mocht kiezen tussen de beste in ears of een week lang seks dan kies ik toch echt voor de in ears. Iets moet autisme ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn broek nog niet eens uit man.
krijg je hem niet over je vetrollen geschoven?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn broek nog niet eens uit man.
1 troost, ik denk niet dat je die keuze snel hoeft te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:29 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen de beste in ears of een week lang seks dan kies ik toch echt voor de in ears. Iets moet autisme ofzo
boleurgesteldquote:
Oh snapquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 troost, ik denk niet dat je die keuze snel hoeft te maken.
ik moest lachen.quote:
Geen probleem, wij gaan toch geen seks hebben.quote:
Vetrollen !quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
krijg je hem niet over je vetrollen geschoven?
Ik heb een mooie bos krullen hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen probleem, wij gaan toch geen seks hebben.
ik heb het niet op krullen.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vetrollen !
Wat is deze, ik heb een goddelijk lichaam.
Tot op het bot gekwetst nu
Heb je ook muffin truitjes?quote:
kom,quote:
Dat is in jouw geval nog een best stuk dus.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval nog een best stuk dus.
Luie surinamert.quote:
Je wilde me toch nietquote:
Nee niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is je ding af?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met flink wat rolletjes eroverquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Tamashii het volgende:
Muffin truitjes zijn toch gewoon cropped tops?
Gezien je angst om te meeten geloof ik je niet en denk ik wel gewoon dat je juist bent aangekomen ipv afgevallen.quote:
Vraag maar aan Twi of Myraquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien je angst om te meeten geloof ik je niet en denk ik wel gewoon dat je juist bent aangekomen ipv afgevallen.
Nee, heb net zo'n 4 uur aan de telefoon gehangen, ga zo slapen morgen weer dingusen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is je ding af?
[..]
Met flink wat rolletjes erover
oh okey, dan vind ik jouw krullen toch liefquote:
Ik moest even iets terug lezen en zag Roy toen opscheppen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Keukenprinses
Ben verbaasd dat jij nog op fok post
Vrouwquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, heb net zo'n 4 uur aan de telefoon gehangen, ga zo slapen morgen weer dingusen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh okey, dan vind ik jouw krullen toch lief
Puur feitenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest even iets terug lezen en zag Roy toen opscheppen.
Maar ik ga plat.
Trustenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ga plat.
Vriendin van vroeger, jaren niet gesproken dus bijkletsen!quote:
Sinds wanneer vraag jij toestemming?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger, jaren niet gesproken dus bijkletsen!
Dan mag het wel toch?
Nou vooruitquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendin van vroeger, jaren niet gesproken dus bijkletsen!
Dan mag het wel toch?
Slaap lekker meidquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ga plat.
quote:
Lekker hequote:
Ja denk dat ik dan mijn drinken maar op maak en nog een aflevering van Supernatural ga kijkenquote:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmingquote:
Ik wil ook kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja denk dat ik dan mijn drinken maar op maak en nog een aflevering van Supernatural ga kijken
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aan Ado vraagt iedereen toestemming
Sig waardigquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aan Ado vraagt iedereen toestemming
Die is net op weg naar de hemel Jezus, en ik was hem uitzwaaienquote:
al lang.quote:
Wat een grap.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is net op weg naar de hemel Jezus, en ik was hem uitzwaaien
echte dijenkletser vin, dat je dit niet begrijpt zeg,quote:
Goeiemorgenquote:
Zal jouw dijen eens kletsenquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
echte dijenkletser vin, dat je dit niet begrijpt zeg,
kom maar hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen
[..]
Zal jouw dijen eens kletsen
Eind van de middag kan ik mijn auto weer ophalenquote:
Stoomapparaat huren niet een idee? Dat was hier voor een dag 25 euro geloof ikquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eind van de middag kan ik mijn auto weer ophalen
[..]
Stoomapparaat huren niet een idee? Dat was hier voor een dag 25 euro geloof ik
Het gaat er wel makkelijk af hoor maar het is gewoon een stom klusje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eind van de middag kan ik mijn auto weer ophalen
[..]
Stoomapparaat huren niet een idee? Dat was hier voor een dag 25 euro geloof ik
Oh da's ook niet erg handigquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat er wel makkelijk af hoor maar het is gewoon een stom klusje.
Krijg zo ook eerst nog visite. Dus ff lekker doorwerken zit er ook niet in
Zekerquote:
hoe duurder het behang, hoe beter het er af gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga nooit behangen in mijn huis.
Wat een rotwerk om het eraf te krijgen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:08 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga nooit behangen in mijn huis.
Wat een rotwerk om het eraf te krijgen.
Je kan toch gewoon eroverheen behangenquote:
Succesquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nahja we hebben een laaaannggg weekend
Komt goed
Nee want we gaan sauzenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon eroverheen behangen
Tja dan zal je helaas nog even moeten ervaren hoe hel is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want we gaan sauzen
En nee dat kan er niet overheen.
Heeft ie zn ontlasting weer tegen de muur gesmeerd?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan Ado ook nooit eens alleen laten
nee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft ie zn ontlasting weer tegen de muur gesmeerd?
Hij was lekker op dreef gister ja, hoeveel had ie gedronken ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kan Ado ook nooit eens alleen laten
niet veel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij was lekker op dreef gister ja, hoeveel had ie gedronken ?
Ik heb me in elk geval vermaaktquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet veel.
Hij had n goeie bui
De tepelklemmen hebben goed dienst gedaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet veel.
Hij had n goeie bui
Whehehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
De tepelklemmen hebben goed dienst gedaan
Jeetje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef Myraela het volgende:
Vanavond 4 gangen dinertje voor z'n tweetjes maken.
Volgens mij is ze dit helemaal niet, of ze heeft een volledige gezichtsreconstructie ondergaan.quote:
Wutquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dit helemaal niet, of ze heeft een volledige gezichtsreconstructie ondergaan.
Ja, 4 gangen ijs.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Daarvoor dat ijs gehaald?
Hoe maak jij die eend klaar?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, 4 gangen ijs.
Nee, ijs was gewoon een leuke aanbieding. Maar gisteren eend meegenomen, dus als we dan toch fancy doen, dan doen we het meteen goed.
Ze was toch 16 en niet zo aziatisch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dit helemaal niet, of ze heeft een volledige gezichtsreconstructie ondergaan.
Volgens mij ook een heel andere huidskleur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze was toch 16 en niet zo aziatisch?
Peper en zout erop, droog in de pan op het vet. Dat uit laten bakken, de andere kant heel kort bakken. Rode wijs saus erbij. Bart en ik waren het er gisteren over eens dat eend nog lekkerder is dan biefstuk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe maak jij die eend klaar?
Heb 2 keer eend gegeten, maar vond het helemaal niet lekker eigenlijk.
Ik zie niks bijzonders. Wat is er zo schokkend?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef yats het volgende:
Wtf did i just read here? Volgens mij ben ik gisternacht net op tijd vertrokken...
Zie het ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders. Wat is er zo schokkend?
Ze is 18 toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze was toch 16 en niet zo aziatisch?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Peper en zout erop, droog in de pan op het vet. Dat uit laten bakken, de andere kant heel kort bakken. Rode wijs saus erbij. Bart en ik waren het er gisteren over eens dat eend nog lekkerder is dan biefstuk.
sowieso Van iets wat Op fok staat schrikkenquote:
Even oude foto's opgezocht. Kan toch wel kloppen, al zijn de oudste foto's weg. Ik had gewoon een heel ander beeld bij der.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ook een heel andere huidskleur.
Lees even vanaf tot het begin van de topic terug. Zitten wat aparte posts tussen van geennaam1.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders. Wat is er zo schokkend?
Ik schrok van dit berichtquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
sowieso Van iets wat Op fok staat schrikken
Aj is Veel afgevallen en daarnaast Veel gaan sporten. Daardoor is waarschijnlijk haar koppie smaller geworden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is 18 toch?
En vrij Aziatisch als ik het me goed herinner.
Maar ik dacht dat ze wat gespierder was, en haar hoofd iets anders. Dikkere wenkbrauwen, iets ronde gezicht. Maarja, is ook al weer een jaar geleden ofzo dat ik een foto van haar zag.
[..]
Is het dan niet heel droog?
Neehoor, juist niet. Je moet het niet te lang doorbakken. Het mag best nog een beetje rood van binnen zijn.quote:
Hmm, op die foto's wel, ja. Kan me herinneren dat ze zo'n jongetjeshoofd had en dat zarGon daarom eens haar hoofd op een jongenslichaam had geplakt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even oude foto's opgezocht. Kan toch wel kloppen, al zijn de oudste foto's weg. Ik had gewoon een heel ander beeld bij der.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de hele nacht meegelezen. Het is een troll en het is fokquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Lees even vanaf tot het begin van de topic terug. Zitten wat aparte posts tussen van geennaam1.
Oh wat ergquote:
waarom zou iemand meelezen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht meegelezen. Het is een troll en het is fok
Kan me deze foto's ook niet herinneren. Alleen de eerste toen ze echt nog 15 was en in veel te strakke jurkjes en hoge hakken naar school ging. Maar die zijn dus weg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, op die foto's wel, ja. Kan me herinneren dat ze zo'n jongetjeshoofd had en dat zarGon daarom eens haar hoofd op een jongenslichaam had geplakt.
In het transformatie topic staan recente foto'squote:Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan me deze foto's ook niet herinneren. Alleen de eerste toen ze echt nog 15 was en in veel te strakke jurkjes en hoge hakken naar school ging. Maar die zijn dus weg.
Ik wil ook wel eens iets.quote:
Ik wil jou weleens.quote:
Omdat vervelingquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mn huisgenoten weg en hebik niemand wakker geschreeuwd
Niet meer zwanger zijn?quote:
Dit. Ik geloof niet in mooie meisjes op FOK!.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Door al die fakers ben ik wat sceptisch geworden.
Vrouwen bestaan niet op fok, toch.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Ik geloof niet in mooie meisjes op FOK!.
Soon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Door al die fakers ben ik wat sceptisch geworden.
[..]
Ik wil jou weleens.
Beetje vroeg hoor, het is dan wel "af " maar kan nog niet overleven buiten mijn buik.quote:
Zit wat in, ik kom net mijn bed uit rollen dus ben nog niet in de 'wakker stand' geloof ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht meegelezen. Het is een troll en het is fok
Beter om het nog te laten zittendanquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje vroeg hoor, het is dan wel "af " maar kan nog niet overleven buiten mijn buik.
Ik heb net de pot tot het deksel vol gekakt; maar goed, ik ben dan ook beangstigend lelijk.quote:
Vrouwen poepen sowieso nietquote:
I OBJECT!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb net de pot tot het deksel vol gekakt; maar goed, ik ben dan ook beangstigend lelijk.
Er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb net de pot tot het deksel vol gekakt; maar goed, ik ben dan ook beangstigend lelijk.
Ik zou wel willen, ik zit vol agressiequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Toto69 het volgende:
Over uit bed rollen gesproken, wil iemand mij uit bed trappen
Al klaar?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwen poepen sowieso niet
Hun anusje ruikt naar pizza en roosjes
Lissabon is te ver weg voor mijquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, juist niet. Je moet het niet te lang doorbakken. Het mag best nog een beetje rood van binnen zijn.
Sporten deed ze toch al veel? Mja, maakt mij ook verder niet uit, maar herkende haar niet echt in die foto.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aj is Veel afgevallen en daarnaast Veel gaan sporten. Daardoor is waarschijnlijk haar koppie smaller geworden.
Wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
Eh, ik heb net iets heel doms gedaan geloof ik...
Ga je gangquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, ik zit vol agressie
Ik trap wel hard hoorquote:
Luilakquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lissabon is te ver weg voor mij
[..]
OKé.
[..]
Sporten deed ze toch al veel? Mja, maakt mij ook verder niet uit, maar herkende haar niet echt in die foto.
Wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
OH, haar foto's zijn weggehaald uit het transformatie-topic. Zal het dan toch?
Lissabon is wel verquote:
En ben autistisch. dus durf niet te meeten.quote: