quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Iets met borderline en 1995 en seks![]()
Ik ben psychiater van beroep uit mijn observatie komt eruit dat alle vrouwen die hier posten een vorm van borderline hebben![]()
Uh nee niet dat soort kortsluitingquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Dus je zit nu in het donker op het laatste restje stroom van je laptop?
In een donker hoekje?quote:
Niet? ik hoopte al op een spannend verhaal.. maar zit er dus niet inquote:
Doorgaans hebben we hier alleen andere slikkers dan cookie slikkers.quote:
Dat plaatjequote:
Jajaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doorgaans hebben we hier alleen andere slikkers dan cookie slikkers.
Profielquote:
Nee helaasquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Niet? ik hoopte al op een spannend verhaal.. maar zit er dus niet in
of steegje.quote:
Wat??!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Profiel
2 berichten
28-05-2014, 22:09
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.
Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.
Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?
Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
Mehquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:09 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Profiel
2 berichten
28-05-2014, 22:09
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.
Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.
Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?
Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
Lijkt me beter, ver weg van dat groepje..quote:
Understatementquote:
En ze voelt ook iets anders zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me beter, ver weg van dat groepje..
Zou je met je handen boven je hoofd tegen de muur aandrukken en achter je gaan staan, terwijl je mijn adem in je nek voelt.
Nou nou, verborgen agressie?quote:
Gvd fax! Niet de hele wereld draait om seks. Nouja dat misschien wel.quote:
Enkel datgene ze zelf opwekt.quote:
Money and sexquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd fax! Niet de hele wereld draait om seks. Nouja dat misschien wel.
psychedelisch misschienquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou, verborgen agressie?
Ik ben ook psychiater.
Zet ook eens van die rare teksten neer dan!quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou, verborgen agressie?
Ik ben ook psychiater.
Kortzichtigheidquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd fax! Niet de hele wereld draait om seks. Nouja dat misschien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |