quote:
Voor het idee zekerquote:
och poepje toch waar is tamashii?quote:
oke maar ik ga wel gillen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Trots dat ze is..
[..]
Goed, gaan we daar verder.
Trek een zwart stretch jurkje aan, kousen en verder niks. En niet achterom kijken als je tegen de muur aangedrukt wordt!
We houden er beide niet vanquote:
Jij en GeenNaam1?quote:
En jij nu dit sturen per pm? Waarom spammen jullie mij ?quote:
Een niet fokkerquote:
Ik kijk wel toequote:Op donderdag 29 mei 2014 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
och poepje toch waar is tamashii?
[..]
oke maar ik ga wel gillen.
Tamashii komt later en gillen gaat niet makkelijk als je mond volgepropt zit met een stuk stof.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
och poepje toch waar is tamashii?
[..]
oke maar ik ga wel gillen.
hoax, niet weten dat zwangere vrouwen niet menstueren. Faalhaas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
En jij nu dit sturen per pm? Waarom spammen jullie mij ?
Ik heb niet altijd meer zin in seks tijdens mijn menstruatie maar heb gemerkt dat klaarkomen ontzettend goed helpt tegen buikkrampen (en laat ik daar nou meestal ontzettend veel last van hebben....)
Bovendien lange-afstandsrelatie dus geen zin om te wachten als ik een keertje ongesteld blijk te zijn als we elkaar eindelijk weer zien.
Tijdens de seks gewoon een handdoekje eronder en daarna lekker met zn tweetjes douchen.
Ah, je vader fokt niet?quote:
Slaap lekker Faxquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga. Erg vroeg wakker worden en wellicht een lang stuk rijden
geilquote:
Weltrusten Faxquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
Ik ga. Erg vroeg wakker worden en wellicht een lang stuk rijden
Oh, ben weer niet goed genoeg voor je zeker.quote:
quote:
Maar vertel nou zelf .quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoax, niet weten dat zwangere vrouwen niet menstueren. Faalhaas.
Dat is wel de beste oplossing ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Maar vertel nou zelf .
Seks . Is toch über goor, ik ben geen homo maar een ongewassen vulva smaakt echt naar rotte vis . En een anus van een man is weer helemaal onder de hondenharen .
MMORGPS
Ik vind een ongewassen pun nog aantrekkelijker dan jouw vreselijk sneue gevoel voor "humor".quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef GeenNaam1 het volgende:
[..]
Maar vertel nou zelf .
Seks . Is toch über goor, ik ben geen homo maar een ongewassen vulva smaakt echt naar rotte vis . En een anus van een man is weer helemaal onder de hondenharen .
MMORGPS
Ik voel hier wat boosheid.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ben weer niet goed genoeg voor je zeker.
Komt de seks alleen maar ten goedequote:
teleurstelling meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |