Haha wat doet je kat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vond altijd wel een reden om druk te doen.
Jemig, probeert een kat me te killen hier
En hoe kom je zo vrolijk? Niiiiice
Fijnquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:43 schreef kuolema het volgende:
[..]
Haha wat doet je kat?
Weet niet, gister had ik ook al een fijne avond.
Nee die heeft ze niet nodig om mij te wurgenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:15 schreef kuolema het volgende:
[..]
Met nagels zeker? Daarom zijn honden leuker
Hey eventjes heb jij bro's before ho's al gezien?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:08 schreef Gray het volgende:
Bij deze de beloofde update:
Tot op de dag van vandaag ondervind ik nog stress van de associaties met de situatie van onlangs. Zo lag ik gisteren met hartkloppingen in bed, wetende dat ik weer naar de plaats moest waar het allemaal plaatsvond. Hierdoor lijden niet alleen mijn bezigheden hieronder, ook is de onderhuidse spanning voelbaar voor anderen.
Daarnaast lijkt het probleem me ook bewust op te zoeken, door zichzelf redenen te geven om in mijn nabijheid te zijn.
Emotioneel gezien lijkt het rustig aan de oppervlakte, maar daaronder lijkt een turbulente stroom te zijn, wat zich uit in lichamelijke stress. Dat is al een hele verbetering ten opzichte van de afgelopen weken, maar nog verre van ideaal. Nu zijn me stappen aangeraden om deze situatie tot een einde te brengen, maar vooralsnog neem ik deze in overweging. Tijd om te putten uit moeders wijsheid.
Niet gezien, maar direct op m'n kijklijst gezet. Thanks!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:29 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hey eventjes heb jij bro's before ho's al gezien?
Hier gaat het absoluut niet lekker. Momenteel leven is veel te druk en na afgelopen week helemaal het overzicht kwijt. Daar in tegen deze film brengt echt een glimlach op mijn gezicht. Wil je afleiding en lachen kijk hem eens denk dat je er wel een leuke oppepper van krijgt man.
Ik dacht dat die was verwijderd van youtube.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Over zieke geesten gesproken.
Fucking hell dit was echt ziek![]()
Sorry?quote:
Het boeit mij. Vreselijk wat hij heeft gedaan natuurlijk, maar het is zo bijzonder om te weten hoe hij dacht, waarom hij het heeft gedaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sorry?
Ik vind dit echt viezelijk ziek en een enkeltje in een psychiatrisch ziekenhuis.
Maar dan nog ik vind er weinig facinerends aan hoor. Ik bedoelt wat hij heb gedaan gaat gewoon nergens over. Die dude is nog gekker in zijn kop dan mij en de kerel van SAW bij elkaar. En dat zegt heel wat!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Het boeit mij. Vreselijk wat hij heeft gedaan natuurlijk, maar het is zo bijzonder om te weten hoe hij dacht, waarom hij het heeft gedaan.
Er zijn wel interessantere moordenaars ja. Slimmere. Dit is vrij onlogisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Maar dan nog ik vind er weinig facinerends aan hoor. Ik bedoelt wat hij heb gedaan gaat gewoon nergens over. Die dude is nog gekker in zijn kop dan mij en de kerel van SAW bij elkaar. En dat zegt heel wat!
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:09 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Maar dan nog ik vind er weinig fascinerends aan hoor. Ik bedoelt wat hij hebeft gedaan gaat gewoon nergens over. Die dude is nog gekker in zijn kop dan mij en de kerel van SAW bij elkaar. En dat zegt heel wat!
Ik vind hem wel lekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat een seksueel gefrustreerd ventje met een god complex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
Had deze video vorige week gezien, inderdaad een hele zieke geest.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:59 schreef sitting_elfling het volgende:
Over zieke geesten gesproken.
Fucking hell dit was echt ziek![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:15 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker.Hij is an sich niet lelijk om te zien. Maar ik vond de video echt lachwekkend om eerlijk te zijn. Pathetic little boySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zo'n stampvoetende kleuter die je bij z'n oor zou willen pakken en roepen: stel je niet aan, grow up, wijs ook eens naar jezelf ipv zielig te lopen doen. Niemand doet jou iets aan, dat doe je zelf.
Nja zoiets.
Maar heeft ie zn plan uitgevoerd eigk?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh hij heeft het echt gedaan dus? Wat een eerste klas loser zeg. En dat omdat de meisjes je niet zien staan tot je fakking 22e! Jezus man, puber!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:07 schreef kuolema het volgende:
[..]
Het boeit mij. Vreselijk wat hij heeft gedaan natuurlijk, maar het is zo bijzonder om te weten hoe hij dacht, waarom hij het heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |