Wil je die van mij opeten?quote:
Ja hoor!. Ik vind IQ testjes leuk! Ik kan daarin echt helemaal los gaan. Met name logisch redeneren was altijd gaaf!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:18 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wil je die van mij opeten?Dan hoef ik hem niet meer te maken.
Nee joh, gewoon dronken gaan maken. Ben je lekker chillquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja hoor!. Ik vind IQ testjes leuk! Ik kan daarin echt helemaal los gaan. Met name logisch redeneren was altijd gaaf!
Mijn enige advies zou zijn, probeer zo veel mogelijk rust te pakken de nacht voor zo'n toets. Als je zoiets gaar moet doen gaat het helemaal naar de tievus. En als je merkt dat je wat vragen fout maakt is dat geen issue. Geef vooral niet op.
Met name de IQ tests die moeilijker worden na het continu goed antwoorden van vragen zijn echt brain crackers.
Waarop?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef kuolema het volgende:
Ik heb trouwens net 'nee' gezegd (met heel veel moeite, maar ik heb het niet uitgesteld om er extra lang over te stressen of mezelf op te offeren door het toch te doen terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik het niet wil maar dat niet kan zeggen omdat ik dat zielig vind voor de ander)
Wees eerlijk, wel eens half dronken of in "the processs of ontnuchteren" een examen gedaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon dronken gaan maken. Ben je lekker chill
Ja. Dat was afschuwelijk. Had een kater. Weet niet meer of ik t nou gehaald heb maar denk t nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wees eerlijk, wel eens half dronken of in "the processs of ontnuchteren" een examen gedaan?
Oiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja. Dat was afschuwelijk. Had een kater. Weet niet meer of ik t nou gehaald heb maar denk t niet
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja hoor!. Ik vind IQ testjes leuk! Ik kan daarin echt helemaal los gaan. Met name logisch redeneren was altijd gaaf!
Mijn enige advies zou zijn, probeer zo veel mogelijk rust te pakken de nacht voor zo'n toets. Als je zoiets gaar moet doen gaat het helemaal naar de tievus. En als je merkt dat je wat vragen fout maakt is dat geen issue. Geef vooral niet op.
Met name de IQ tests die moeilijker worden na het continu goed antwoorden van vragen zijn echt brain crackers.
Ik vind het ook best leuk om te doen, maar niet als ik erop beoordeeld word. En laat dat nou net datgene zijn waar het om draait.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon dronken gaan maken. Ben je lekker chill
En dan moet je gewoon de test van de mensa gaan maken. Die is gericht op iq > 130
Ik kreeg een mailtje of ik in de keuken wil staan bij de vakantiespelen (een week leiding geven aan kindjes) - van iemand die dus nog iemand zocht. Ergens zou ik dat best een keer willen doen maar dan wel met mensen waar ik iets mee heb. Maar het is moeilijk om dan te zeggen dat ik liever leiding geef, omdat ik het sneu vind als ze niemand vindt en zo ...quote:
Nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:32 schreef Raggingbull het volgende:
Kun je hier beter vragen wie heeft dat niet gedaan? Onder invloed een examen gemaakt.
Ik had echt bewust vanwege de toets/presentatie vlak van tevoren alcohol gedronken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja. Dat was afschuwelijk. Had een kater. Weet niet meer of ik t nou gehaald heb maar denk t niet
Ja ik werd er enorm zenuwachtig van maar ben blij dat ik gewoon heb gedaan wat ik zelf wil!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:37 schreef Murmeli het volgende:
Dan hebben ze mooi pech dus heb je goed gedaan kuootje
LOL@ mondeling Nederlands
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:45 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik had echt bewust vanwege de toets/presentatie vlak van tevoren alcohol gedronken.
Bij de presentatie was ik alleen zo gespannen dat het daarna alleen maar erger werd omdat ik geen controle meer had over mijn lichamelijke reacties (hart ging tekeer, niet normaal). Ik kan me de eerste helft van de presentatie niet meer herinneren - stond daar ineens en had geen idee wat en of ik al iets had verteld
[..]
Ja ik werd er enorm zenuwachtig van maar ben blij dat ik gewoon heb gedaan wat ik zelf wil!
Het was een eindtoets in de 6e, over 3 van de boekverslagen die je had gemaakt. Daar zat er net 1 tussen van een boek dat ik nooit had gelezenPlus dat ik een poster had moeten maken, maar daar had ik geen tijd meer voor. Zoveel mogelijk lullen dan, en dat gaat een stuk makkelijker met wat wijn op
Al was dat niet de belangrijkste reden, ik dacht nl dat ik zou gaan ontploffen van de stress want het was tentamenweek. Maar ik had er ondanks het gebrek aan poster en lullen over een boek dat ik helemaal niet had gelezen toch een 7,8 voor haha.
Bij mij was het niet constant, die zenuwen. Ik had er niet altijd last van. Heb ook een paar heel goede ervaringen met presentaties bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:58 schreef Murmeli het volgende:
Ik was met mijn examens ook een wrak. Eigenlijk de hele middelbare schooltijd. Zenuwen niet normaal. Uni ook. Trillend voor de borden met cijfers staan enzo (ja er hingen gewoon lijstjes, handgeschreven)
Oh echt? Ik niet. Altijd stress.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:01 schreef kuolema het volgende:
[..]
Bij mij was het niet constant, die zenuwen. Ik had er niet altijd last van. Heb ook een paar heel goede ervaringen met presentaties bijvoorbeeld.
Meestal wel. Op t laatste moment, dat dan weer wel. Ik was best braaf, alleen wat luidruchtigquote:
Bij wisselde dat enorm. Ik maakte vrij weinig huiswerk, leren deed ik de avond van tevoren. In de ene les zat ik bij mensen die ik niet mocht/die mij niet mochten en dan zat ik in mijn eentje super stil en braaf. (en kreeg ik voorkeursbehandelingquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Meestal wel. Op t laatste moment, dat dan weer wel. Ik was best braaf, alleen wat luidruchtig
Ik vond altijd wel een reden om druk te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:17 schreef kuolema het volgende:
[..]
Bij wisselde dat enorm. Ik maakte vrij weinig huiswerk, leren deed ik de avond van tevoren. In de ene les zat ik bij mensen die ik niet mocht/die mij niet mochten en dan zat ik in mijn eentje super stil en braaf. (en kreeg ik voorkeursbehandeling) en bij andere vakken zat ik de hele les irritant te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |