Welk lijstje...?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je al een leuke nieuwe TT bedacht?
Kan ik m'n lijstje straks weer aanpassen!
De beste TT?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef MadMaster het volgende:
En toen was het alweer zo ver...
[..]
Welk lijstje...?
Ah oké. Maar ik hoop dat je er in elk geval plezier aan hebt beleefd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wilde hengsten maar die zijn allemaal ruin geworden.
Had je beter kippens kunnen FoKKenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik wilde hengsten maar die zijn allemaal ruin geworden.
Het was een mooie tijd en heb er nog steeds plezier van.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Maar ik hoop dat je er in elk geval plezier aan hebt beleefd.
Dat klinkt goed. Het lijkt me een bijzondere hobby.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd en heb er nog steeds plezier van.
Overal in Europa mooie logeerplekken en hier kan ik lekker door bos, over de hei en stuifzand duinen heen crossen.
Oh, dat is niet fijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Moe en chagerijnig na een uitvaart vanmiddag.
Zo maar eens wat anders gaan doen...
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
Chufi wilde ook graag in een lijstje? Here it is!![]()
MM: 5
Kingstown: 2
Deisyy: 1
Drakin: 1
Chufi: 1
Afscheid nemen is nooit fijn. Was het iemand die je na stond?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Shit happens, maar komt nog wel eens terug...
Ja Ok Sorry die was vandaag .. Sterkte er nog mee MMquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Moe en chagerijnig na een uitvaart vanmiddag.
Zo maar eens wat anders gaan doen...
Een goede vriendin die na een ziekbed van een paar jaar is overleden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Afscheid nemen is nooit fijn. Was het iemand die je na stond?
Wanneer het met de hengsten goed was gegaan dan had ik nu een bedrijf ermee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Het lijkt me een bijzondere hobby.
Altijd Kut .. Cheer up MMquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goede vriendin die na een ziekbed van een paar jaar is overleden.
Op zich is het goed zo, maar toch...
Dat is verdrietig en kent inderdaad twee kanten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een goede vriendin die na een ziekbed van een paar jaar is overleden.
Op zich is het goed zo, maar toch...
Ook ja....maar dat is niet de Turf, Jenever en Achterdocht die Denthe kenmerkt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij waar ik vandaan kwam bedoel je ...
Is ook zo. En je hebt in elk geval ook een mooie tijd gehad en veel kennis opgedaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer het met de hengsten goed was gegaan dan had ik nu een bedrijf ermee.
Beetje pech, wat te weinig ervaring en kapitaal heeft me de das omgedaan.
Maar ja. As is verbrand hout.
De Peel of Drenthe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij waar ik vandaan kwam bedoel je ...
Ik werd aangestoken door mijn vrouw, daar kwam ook nog dochter bij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook zo. En je hebt in elk geval ook een mooie tijd gehad en veel kennis opgedaan.
Een familiebedrijf dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik werd aangestoken door mijn vrouw, daar kwam ook nog dochter bij.
Dochter ging wedstrijden doen, ik keuringen en mijn vrouw is de stalmanager.
Beste turf komt uit De Peel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi komt uit Veendam, dus dat is neppe as.
De tijden zijn voorbij , maar de kleine arbeiders woningen zijn er gewoon nogquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi komt uit Veendam, dus dat is neppe as.
Je gaat daar ook niet zo snel vrijwillig wonen lijkt me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De tijden zijn voorbij , maar de kleine arbeiders woningen zij er gewoon nog
Ik niet iig .. Mn broer doet wel de tanden daar nog .. Maar woont gewoon in de grote stad ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat daar ook niet zo snel vrijwillig wonen lijkt me.
Heb geen idee wat mijn broer nu doet? Hij is als stadsindiaan via Ruigoord ooit in A'dam terecht gekomen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet iig .. Mn broer doet wel de tanden daar nog .. Maar woont gewoon in de grote stad ..
In Ruigoord mogen volgens mij geen mensen mer wonen ,,, Maar Ik zie best nog wel vaak van die types hier boodschappen doen ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee wat mijn broer nu doet? Hij is als stadsindiaan via Ruigoord ooit in A'dam terecht gekomen.
Ben 8 jaar ouder en hij kon toen nog met pipo woonwagen daar staan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
In Ruigoord mogen volgens mij geen menen mer wonen ,,, Maar Ik zie best nog wel vaak van die types hier boodschappen doen ..
Tot wanneer of nog steeds .. Ik volg het ff al een tijdje niet meer ,,, EN ook slechts een korte periode gevolgd.. Maar draag Ruigoord een warm hart toe ... Chilling in da church. flipping on smokes and pills ... no problems iedereen lief Mijn Utopiaquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben 8 jaar ouder en hij kon toen nog met pipo woonwagen daar staan.
Ben er ook al tijd niet meer geweest maar kijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot wanneer of nog steeds .. Ik volg het ff al een tijdje niet meer ,,, EN ook slechts een korte periode gevolgd.. Maar draag Ruigoord een warm hart toe ... Chilling in da church. flipping on smokes and pills ... no problems iedereen lief Mijn Utopia
16.00 Back-A-Wall Soundsystemquote:
Nou nog 1 laantje , zonder dat je wagentje klem komt te zitten ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tnollywood helaas niet meer.![]()
[ afbeelding ]
Geniale tijden daar met dikke feesten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nog 1 laantje , zonder dat je wagentje klem komt te zitten ..
Dan kom ik je ophalen in mijn Peugeot, dat is ook gelijk mijn slaapplek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het maar ben een luie donder .. En in mn eentje ga ik er niet heen
Mocht het zover komen dan kijken we naar de mogelijkheden .. Tis een lang weekend dus je kunt ook bij mij crashen eventueelquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kom ik je ophalen in mijn Peugeot, dat is ook gelijk mijn slaapplek.
Ik crash overal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan kijken we naar de mogelijkheden .. Tis een lang weekend dus je kunt ook bij mij crashen eventueel
De taxi op de heenweg is niet nodig, ik kan uiteraard wel een fiets achter in mijn stationcar gooienquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker decadent .. taxi heen en taxi terug.. Of we gaan op de fiets
Dat zou ook een plezante oplossing zijn .. We hebben het er verder later wel over OK DM en zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De taxi op de heenweg is niet nodig, ik kan uiteraard wel een fiets achter in mijn stationcar gooien
Soms ben ik best goed in simpele oplossingen, kun jij terugfietsen en ik ga achterin de auto crashen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou ook een plezante oplossing zijn .. We hebben het er verder later wel over OK DM en zo
Hoop ik dat ik die 7 km haal na het sluiten van de kerk ...quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms ben ik best goed in simpele oplossingen, kun jij terugfietsen en ik ga achterin de auto crashen.
Je kan altijd nog voor in mijn auto op een stoel crashen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:53 schreef chufi het volgende:
Maar zouden ze uitverkopen?
[..]
Hoop ik dat ik die 7 km haal na het sluiten van de kerk ...
Ik neem aan dat je station ook voorzien is van een matras.. Ik fiets wel terugquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms ben ik best goed in simpele oplossingen, kun jij terugfietsen en ik ga achterin de auto crashen.
Niet standaard, moet ik nog ff wat voor verzinnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je station ook voorzien is van een matras.. Ik fiets wel terug
Om eerlijk te zijn heb ik geen normaal bed momenteel .. En volgende week ook niet .. dus ik crash wel als het moet... Liefst thuis en daar heb ik ook nog wel een extra matrs liggen ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor in mijn auto op een stoel crashen.
Ik slaap overal na zoiets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik geen normaal bed momenteel .. En volgende week ook niet .. dus ik crash wel als het moet... Liefst thuis en daar heb ik ook nog wel een extra matrs liggen ..
Tijdelijk 140 x 200 matras heb ik liggen ,,,quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet standaard, moet ik nog ff wat voor verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chufi: Hola hija
Chufi: Pregunta mi Amor. Te vas a venir a Amsterdam el finde del 7-8 de Junio?
Hija: Aih Papi no lo se... Tengo que estudiar mucho ..
Mijn soepelheid neemt wel af voel ik wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met je postuur is het erg makkelijk PP Maar beter een redelijk bd dan geen bed
Tis ook al weer ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn soepelheid neemt wel af voel ik wel.
Nog een maand en dan ik rondkijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het beter is dan waar je nu woont .. Altijd doen
Succes alvast .. Dit soort ding komen toch meestal niet closerquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog een maand en dan ik rondkijken.
Er zijn 2 opties, een nog groter balkon of gelijkvloers met tuin.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes alvast .. Dit soort ding komen toch meestal niet closer
Mary Poppins ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
De mannelijke hoofdrol, Bert (film radenlepel)
No results found for ".."quote:
Behalve de YT snap ik het zelfs...quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan aan de laatste 4 posts geen touw vast knopen
feliciteer zequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef chufi het volgende:
Hier trouwt er weer eens iemand met de Toetoetoeterssssss
Je hoeft niet te posten.. Als je niets te zeggen hebt dan komt het later toch wel weer ...quote:
daar stond een mopquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten.. Als je niets te zeggen hebt dan komt het later toch wel weer ...
Dees nog 1 dag en je mag![]()
![]()
vies mopjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Treehut362 op 29-05-2014 19:35:15 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja mee eens.. Hoi Deesquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Laat die Nederlandse vertaling maar achterwege, die slaat werkelijk nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hi Deisyy, Hi Chufi. Wie gaat waar naartoe en waarom?quote:
Zelfs mijn teennagels zijn blauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hi ER, ik ga morgen naar de Toppers, lekker een avondje meezingen en feestje vierenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hi Deisyy, Hi Chufi. Wie gaat waar naartoe en waarom?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs mijn teennagels zijn blauw
Wow wow ,, Ziet er goed uit Dees ..... Wie weet herkent Geer je wel en moet je op podium ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar zit ik ook echt op te hopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow wow ,, Ziet er goed uit Dees ..... Wie weet herkent Geer je wel en moet je op podium ..
Yep, en nog hard ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi ER, ik ga morgen naar de Toppers, lekker een avondje meezingen en feestje vieren
Jij hebt natuurlijk gewerkt vandaag.
Ik ook, maar ik ben wel blij voor Dees.. ik zie dr altijd glunderen ... Veel plezier Deesquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben stiekem blij dat ik niet hoef
Ja precies! Voor mensen die ervan houden moet het werkelijk een gouden avond zijn. Gaat Dees lekker topperen, ga ik wel operaen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben wel blij voor Dees.. ik zie dr altijd glunderen ... Veel plezier Dees
Ik zeg al jaren dat ik het een keer meegemaakt wil hebben, dus nu komt het ervanquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yep, en nog hard ook
ALvast veel plezier gewenst dan, zal vast wel een feestje worden inderdaad. Ben stiekem blij dat ik niet hoef
Wat zeg je dat diplomatisch.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja precies! Voor mensen die ervan houden moet het werkelijk een gouden avond zijn.
Ik plaats ook alleen maar foto's als ik het leuk heb, weet je wel, doen alsof ik een leuk leven hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben wel blij voor Dees.. ik zie dr altijd glunderen ... Veel plezier Dees
Ja een FB met sad fotos zou gauw ten dode opgeschreven zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik plaats ook alleen maar foto's als ik het leuk heb, weet je wel, doen alsof ik een leuk leven heb
Dat lijkt me nou leuk een nep FB met allemaal treurnis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja een FB met sad fotos zou gauw ten dode opgeschreven zijn
Je kunt het proberen ... Diskspace heb je nodig als het aanslaatquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk een nep FB met allemaal treurnis.
Je hebt wel mensen die al hun ellende op Facebook gooide, zo zag ik laatst van een schooljuffrouw die op de school van mijn kinderen werkte dat ze op een avond de laatste gezinsfoto op FB zette van haar kinderen, haar man en zichzelf, want de volgende dag zou er euthanasie gepleegd worden op haar man. Dan denk ik echtquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk een nep FB met allemaal treurnis.
Doe ff normaal, manquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vuile dope asshole ..![]()
![]()
Krijg het aan je ballen lul
Ik vind hier soms een foto plaatsen al ver gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel mensen die al hun ellende op Facebook gooide, zo zag ik laatst van een schooljuffrouw die op de school van mijn kinderen werkte dat ze op een avond de laatste gezinsfoto op FB zette van haar kinderen, haar man en zichzelf, want de volgende dag zou er euthanasie gepleegd worden op haar man. Dan denk ik echt
En dan wens je hem maar iets aan zijn ballen?quote:
Van mijn tenen, ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind hier soms hier een foto plaatsen al ver gaan.
Dat heeft ie al lang gehad.. Beetje Cynisme moet kunnen toch...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan wens je hem maar iets aan zijn ballen?
Cynisme is ok, maar niet over kanker.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft ie al lang gehad.. Beetje Cynisme moet kunnen toch...
Als zo'n foto door een voetfetisjist wordt gezien wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook zo'n foto kan zeer compromitterend zijn.
Het hele verhaal Armsterk is op zn ballen gebaseerd en ik weet niet wat ik er nog van moet geloven.. Gelukkig nooit met zo'n geelplastic flutbandje van een eurocent gelopen ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cynisme is ok, maar niet over kanker.
Dus al je ouderwetse cameras die je nog hebt.. Heb je hem de bijbehorende fotos al laten zien ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef sacha het volgende:
heb net mijn analoge camera verzameling aan mijn Aap laten zien![]()
hij zocht ongeveer bij elke camera naar de USB ingang
Wat afschuwelijk. Alsof het leven een voorstelling is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt wel mensen die al hun ellende op Facebook gooide, zo zag ik laatst van een schooljuffrouw die op de school van mijn kinderen werkte dat ze op een avond de laatste gezinsfoto op FB zette van haar kinderen, haar man en zichzelf, want de volgende dag zou er euthanasie gepleegd worden op haar man. Dan denk ik echt
Dus jij trekt zijn hele ziekte in twijfel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Het hele verhaal Armsterk is op zn ballen gebaseerd en ik weet niet wat ik er nog van moet geloven.. Gelukkig nooit met zo'n geelplastic flutbandje van een eurocent gelopen ..
nee, mijn verzameling van voor 1960quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus al je ouderwetse cameras die je nog hebt.. Heb je hem de bijbehorende fotos al laten zien ?
Ik herkende je zelfs gisterenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind hier soms een foto plaatsen al ver gaan.
Ach er zijn ook mensen die er boek over schrijven of theatervoorstelling van maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Alsof het leven een voorstelling is.
En toen bleek er een fotorolletje in te moetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef sacha het volgende:
heb net mijn analoge camera verzameling aan mijn Aap laten zien![]()
hij zocht ongeveer bij elke camera naar de USB ingang
Maar meestal niet aan de vooravond van het overlijden. Ik vind het raar dat iemand dat kan opbrengen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die er boek over schrijven of theatervoorstelling van maken.
Erg he, ik vond het schokkend, ik snap niet waarom zoiets op FB moet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk. Alsof het leven een voorstelling is.
Ik had die foto hier in eerste instantie niet geport hadden zien worden zonder enig commentaar ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij trekt zijn hele ziekte in twijfel?
Tja....
Dan heb je zeker ook zo'n fotobox die je voor je buik moet houden en er dan van bovenaf in moet kijken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, mijn verzameling van voor 1960![]()
'hadden ze toen wel kleurpotloden mam?'
ik heb er gelukkig nog eentje voor de Agfa Clack!quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toen bleek er een fotorolletje in te moeten
Maak je niet druk , maar volgens mij weet ik al meer dan ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat was een linke foto., beetje handig googlen en je weet veel.
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had die foto hier in eerste instantie niet geport hadden zien worden zonder enig commentaar ..
Je bent vast niet de enige die ervan schrok.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erg he, ik vond het schokkend, ik snap niet waarom zoiets op FB moet.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je zeker ook zo'n fotobox die je voor je buik moet houden en er dan van bovenaf in moet kijken?
Heb in mijn internet tijd al vlot geleerd hoe snel dingen over te slaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die ervan schrok.
Oh, op Facebook ben ik daar erg makkelijk in: post je nare dingen, dan ontvriend ik je. Gaat met name op voor dierenleed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb in mijn internet tijd al vlot geleerd hoe snel dingen over te slaan.
Ja, inderdaad. Mijn vader heeft ook nog heel lang zo'n toestel gehadquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef sacha het volgende:
[..]en dan een hendel overhalen alsof je de sluizen openzet
Dat soort dingen post ik nooit ..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, op Facebook ben ik daar erg makkelijk in: post je nare dingen, dan ontvriend ik je. Gaat met name op voor dierenleed.
Wanneer ik eigen pagina wil maak ik zelf wel weer een website.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, op Facebook ben ik daar erg makkelijk in: post je nare dingen, dan ontvriend ik je. Gaat met name op voor dierenleed.
de Aap wil ze allemaal verkopen want hij wil naar Disneyland Parijsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Mijn vader heeft ook nog heel lang zo'n toestel gehad
Is misschien ook wel verstandig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ik eigen pagina wil maak ik zelf wel weer een website.
Facebook heb ik niet.
Doen, wat moet je met die ouwe meuk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
de Aap wil ze allemaal verkopen want hij wil naar Disneyland Parijs
Vanuit zijn standunt snap ik die redenering welquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
'ze staan toch maar op de antiekzolder Mam'
Vinden ze spammen leuk daar dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
FB is het ultieme reclamemiddel, voor privé doeleinden vind ik het minder geschikt
Maar wie wil die ouwe meuk nog.. filmrolletjes zijn al bijna niet meer te krijgen dus het moet een collectors-item zijn anders kost het je alleen maar geld om het uberjaupt op MP te plaatsenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef sacha het volgende:
[..]
'ze staan toch maar op de antiekzolder Mam'
dat is waar, ik heb de Amerikaanse tak weer bij onze familie gekregenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Het leuke van FB vind ik wel dat ik weer contact heb met neven en nichten die ik in jaren niet gezien heb.
ik verzamel al sinds mijn 14e camera's jahquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie wil die ouwe meuk nog.. filmrolletjes zijn al bijna niet meer te krijgen dus het moet een collectors-item zijn anders kost het je alleen maar geld om het uberjaupt op MP te plaatsen
Het meisje dat me als eerste kuste heb ik nu weer in beeldquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Het leuke van FB vind ik wel dat ik weer contact heb met neven en nichten die ik in jaren niet gezien heb.
Dan heb ik een dagtaak, zijn er erg veel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
Natuurlijk zijn die oude apparaten collector's items, de kwaliteit is toch een stuk minder dan de digitale camera's, dus degene die ze koopt gaat ze niet zo snel meer gebruiken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie wil die ouwe meuk nog.. filmrolletjes zijn al bijna niet meer te krijgen dus het moet een collectors-item zijn anders kost het je alleen maar geld om het uberjaupt op MP te plaatsen
Ja, dat is een feit. Ik chat er wel eens, en ik las dat zelfs dat wordt opgeslagen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
FB is het ultieme reclamemiddel, voor privé doeleinden vind ik het minder geschikt
Ga daar maar vanuit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is een feit. Ik chat er wel eens, en ik las dat zelfs dat wordt opgeslagen.
Morgen is 2e Hemelvaartdag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik denk dan dus ook dat het morgen maandag is.
Na morgen is het pas weekendquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik denk dan dus ook dat het morgen maandag is.
Van mij hoeft dat niet, ik ben op donderdag toch al altijd vrijquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben ervoor om Pasen en Pinksteren ook op te schuiven naar donderdag en vrijdag.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Flikker toch op met je homo dansjes ..
Hoeveel dagen werk je wel in de week .. 3 ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet, ik ben op donderdag toch al altijd vrij
Normaal gesproken werk ik 3 dagen per week, maandag, dinsdag en vrijdag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je wel in de week .. 3 ?
Als ik een vrouw zou hebben die dat ook zou doen teken ik er ook voor .. maar dan di-wo-do..quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal gesproken werk ik 3 dagen per week, maandag, dinsdag en vrijdag.
Sinds al heel lang Sasquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
oh jeetje, sinds wanneer kan ik mensen blokkeren?
Ik las laatst in COS hoe ik de groene moest doen, maar geen idee of er een blauwe is.quote:
Heeft iemand je een abo cadeau gedaan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen bij abo's kon, en wat is lang?
Waarom heb jij zoveel sterren, heb je een abo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
Ik vind mijn werkdagen ideaal, nu heb ik 2 keer weekendquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou hebben die dat ook zou doen teken ik er ook voor .. maar dan di-wo-do..
Lekker, welke van Dove had je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
Hmmmmm, net gedoucht me allemaal lekkere Dove producten die ik van iemand heb gekregen. Zit me hier een partij te geuren zeg.
De producten van Dove vind ik altijd zo lekker zacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Douchegel, bodymilk, zeepje, handcreme.
Ik heb ze nu voor het eerst; ze ruiken in elk geval lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De producten van Dove vind ik altijd zo lekker zacht.
Het was je nog niet opgevallen dat je 4 sterren hebt?quote:
Ja daar is ook iets voor te zeggen ...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mijn werkdagen ideaal, nu heb ik 2 keer weekend
Dat kan je toch alleen cadeau krijgen van een mod?quote:
Ik meen van iedereen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je toch alleen cadeau krijgen van een mod?
neuh, ik zag al die 'rare' icoontjes eerderquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was je nog niet opgevallen dat je 4 sterren hebt?
Sinds mijn begin volgens mij... Maar om eerlijk te zijn geen idee.. omdat ik er nooit mee bezig ben geweest,,quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat dat alleen bij abo's kon, en wat is lang?
Nog een sterretje erbij en je bent modquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
neuh, ik zag al die 'rare' icoontjes eerder
Zou je dat willen zijn hier? En 40+ is al bezet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een sterretje erbij en je bent mod
Ik zou nergens mod willen zijn, al lijkt 40+ mij wel het meest makkelijke forum om mod te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou je dat willen zijn hier? En 40+ is al bezet.
Willen we dat wel? Straks zwemt ze naar het vaste land om je een ban te gevenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een sterretje erbij en je bent mod
Ja Karina houdt af en toe een oogje in het zeilquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou je dat willen zijn hier? En 40+ is al bezet.
Leuk maar verder dan een topic openenen kwam ie ook niet echtquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
OMG. GC / Gedragen slipjes verkopen, wie heeft hier ervaring mee?
hehe eindelijk. Heb een uur of twee niks kunnen posten!!quote:
Wees blij, bij jou heb je altijd nog een uur extraquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hehe eindelijk. Heb een uur of twee niks kunnen posten!!
Waarom maar zo kortquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hehe eindelijk. Heb een uur of twee niks kunnen posten!!
Ervaring , maar dan gevoelsmatig ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe weet je wat ze daar gaat doen?
Ik zou zeggen, neem het op met het managementquote:
Mannen blijven toch echt kleutertjes hoor!!quote:
Mag ik op jouw vrienden- en blokkeerlijstje staan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef sacha het volgende:
of op mijn vriendenlijst zetten![]()
Ik wil de grootste bootquote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mannen blijven toch echt kleutertjes hoor!!
En die vent met zijn 'moeder de vrouw'
Ik hoop dat ze hem slaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
eerst eens kijken op welke knopjes ik durf te drukkenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag ik op jouw vrienden- en blokkeerlijstje staan?
Als het 40+ forum straks geëxplodeerd is, dan weten we wie we de schuld moeten geven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst eens kijken op welke knopjes ik durf te drukken
das goed, ik krijg altijd de schuld, weet niet beterquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het 40+ forum straks geëxplodeerd is, dan weten we wie we de schuld moeten geven.
Gelukkig! Ik zou niet willen dat jij op jouw leeftijd nog zou moeten gaan wennen aan allerlei nieuwigheden. Zo maar ineens niet ergens de schuld van krijgen kan behoorlijk belastend zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
das goed, ik krijg altijd de schuld, weet niet beter
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik zou niet willen dat jij op jouw leeftijd nog zou moeten gaan wennen aan allerlei nieuwigheden. Zo maar ineens niet ergens de schuld van krijgen kan behoorlijk belastend zijn.
Mogen we al testen ?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
dan ga ik nu experimenteren![]()
*drukt op blokkeerlijst*
Toevoegen aan blokkeerlijst is een stuk effectiever.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
dan ga ik nu experimenteren![]()
*drukt op blokkeerlijst*
Degene die geblokkeerd is merkt daar zelf niets van.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
snap er de ballen van, wie ik geblokked heb sorry!![]()
komt wel weer goed
Hier kun je niets blokken .. Sasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:38 schreef sacha het volgende:
snap er de ballen van, wie ik geblokked heb sorry!![]()
komt wel weer goed
Ik kan jou hier blokken door op het rode verbodsbord te klikken wat onder de datum van jouw posting staat. Daarna lees ik nooit meer een posting van je. Aangezien ik dat toch al niet doe, hoef ik je ook niet te blokkeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier kun je niets blokken .. Sas
Alleen bij de berichten en zo ..
Sacha en ik hebben al een hele tijd een zeer intieme relatie die we altijd geheim hebben moeten houden, want zij heeft al een partner. De eerste keer dat we elkaar zagen smachten we zo naar elkaar dat we meteen de kleren van elkaars lijf wilden rukken....we wisten allebei dat het niet verstandig zou zijn, maar onze passie won het van ons verstand en we gaven ons helemaal over aan elkaar....haar geweten speelde nog even op en ze riep....stop, stop, ik wil dit niet!, maar niets en niemand kon onze vurige hartstocht nog temperen en zo werden onze lichamen 1, waarna we zachtjes kirden en een gelukzalige nacht beleefden die we nog vele malen over zouden doen.quote:
Met vier sterren is het ook niet te houden, waar prop je het inquote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sacha en ik hebben al een hele tijd een zeer intieme relatie die we altijd geheim hebben moeten houden, want zij heeft al een partner. De eerste keer dat we elkaar zagen smachten we zo naar elkaar dat we meteen de kleren van elkaars lijf wilden rukken....we wisten allebei dat het niet verstandig zou zijn, maar onze passie won het van ons verstand en we gaven ons helemaal over aan elkaar....haar geweten speelde nog even op en ze riep....stop, stop, ik wil dit niet!, maar niets en niemand kon onze vurige hartstocht nog temperen en zo werden onze lichamen 1, waarna we zachtjes kirden en een gelukzalige nacht beleefden die we nog vele malen over zouden doen.
De onmogelijke liefde was geboren ....en daar zijn we mee bezig ja!
In m'n hol.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Met vier sterren is het ook niet te houden, waar prop je het in
Deze opmerking was niet echt nodig.quote:
Trap er nog even inquote:
Ben je al een beetje opgewonden ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |