Ja idd, het is gewoon gaatjes vullenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef Lkw het volgende:
Een beter onderwijs wordt er beloofd, is er iemand die dat gelooft? Zeker net zoals parkeergelden worden ingezet voor een betere verkeersdoorstroming in de stad.
In 5 jaar moet je toch wel klaar zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat een OV maar 5 jaar geldig is. Als ze dat nou eens verlengen...
Dat miste ik nog het meeste.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat een OV maar 5 jaar geldig is. Als ze dat nou eens verlengen...
De hogere zeevaartschool?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Ik heb 9 jaar gestudeerd, nooit geleend.
Klopt, maar ik wil verder studeren. Maar twijfel vanwege OV.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In 5 jaar moet je toch wel klaar zijn?
In Katwijk blijft men ook tot het huwelijk thuis wonenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Het is ook niet meer 5 jaar, maar 4, tenzij je een 2 jarige master doet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In 5 jaar moet je toch wel klaar zijn?
één studie is voldoende om de arbeidsmarkt op te gaan, anders heb je een verkeerde keuze gemaakt. Dat moeten ze sowieso niet bekostigen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil verder studeren. Maar twijfel vanwege OV.
Ook in 4, moet je maar wat minder bier drinken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Het is ook niet meer 5 jaar, maar 4, tenzij je een 2 jarige master doet.
Vroeger kon dat nog ja. Maar de stufi is al jaren bevroren en de huren en collegegelden stijgen elk jaar wel...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |