Bier!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef LompeHork het volgende:
YES
* LompeHork bier pakt
* LompeHork tieten pakt
huhu tieten.
Tieten.
Och meidquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, echt een maand geen bier op en nu zit ik sinds zaterdag iedere avond aan het bier.![]()
The fuck?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:25 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb halve liter blikken desperado ontedk
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet ik even checken dan, dat spul is best goed weg te tikken maar ik vind die flesjes altijd zo duur.
Wat kost 1 zo een blikje dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:25 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb halve liter blikken desperado ontdekt
Misschien nog wel eens leuk om voor een avond met vrienden een tray te kopen dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi211339/desperados-blik
2.09
Nog goedkoop ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:29 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi211339/desperados-blik
2.09
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog goedkoop ook
Fuck dit, ik ben morgen dronken
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog goedkoop ook
Daar komt het op neer jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]Lekker blikken Desporados in de voortuin klappen en dan keihard kut roepen als de buurvrouw langs fietst.
http://www.supermarktaanb(...)een-hint-van-tequilaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog goedkoop ook
Opmerkingen over Amigo tequila flavoured bier, blik à 1 stukquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Amigotering, dan ben je wel écht een pauper.
HAHAquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Opmerkingen over Amigo tequila flavoured bier, blik à 1 stuk
Ojoooo deze bier is boem swietie jonge geloof mij nou dit is die lekkerste en ook nog die goedkoopste echt chill beter ga je naar de aldi en zuip je die gekke bieries
07-12-2012 13:22 - Jaque
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ojoooo deze bier is boem swietie jonge geloof mij nou dit is die lekkerste en ook nog die goedkoopste echt chill beter ga je naar de aldi en zuip je die gekke bieries
Gvd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:35 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Amigotering, dan ben je wel écht een pauper.
Bazenplaat nog steeds.quote:
Ook bazenplatenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat hoorboh. Die van GekkePoes is ook nice wel ja.
Verder dit soort:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
DCONSTRUCTED, an album by Various Artists on Spotify
Disney-pop of zo, wel grappig imo.
Die van mij loopt nog een maandje. Jaar ging erg snel voorbij zegquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook gewoon echt om precies middernacht.
Welke ads?quote:
Ads zijn een werkende emogif niet eens waard.quote:
Dat idd ja. Bijna zomervakantie, bijna jarig, etc. etc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die van mij loopt nog een maandje. Jaar ging erg snel voorbij zeg
Kon gewoon niet zonder. Mijn CSS, van Haan jwzquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die je nu ziet?
Oh je hebt alweer een abo
Alle knopjes meteen naar de pleuris ja, ik ken dat gevoel (niet, want ik heb een eigen CSS). lijkt me kut wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kon gewoon niet zonder. Mijn CSS, van Haan jwz, was ook pleitte. Gelijk ontwenningsverschijnselen en zo.
Hezbolla.quote:
Pics?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alle knopjes meteen naar de pleuris ja, ik ken dat gevoel (niet, want ik heb een eigen CSS). lijkt me kut wel.
Oh, ik heb een note erbij zie ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet veel gekut aan de originele lay-out, maar die vond ik dan ook prima.
Hoho, relatie zonder labeltje. In die periode moet je extra voorzichtig zijn tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaaaaaaak
matige relaties zijn matig hoor
Ik heb er ook weinig aan gedsaan, beetje de kleurtjes. verder niet zo veelquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet veel gekut aan de originele lay-out, maar die vond ik dan ook prima.
Nee, bij een relatie zonder condoom moet je voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoho, relatie zonder labeltje. In die periode moet je extra voorzichtig zijn toch.
Fml.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bij een relatie zonder condoom moet je voorzichtig zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, bij een relatie zonder condoom moet je voorzichtig zijn.
Jweet, enkel ketsen met bekendenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoho, relatie zonder labeltje. In die periode moet je extra voorzichtig zijn toch.
Ah, zo rolt die van mij ook ongeveer, hoewel ik de quote-space wat krapper heb staanquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb er ook weinig aan gedsaan, beetje de kleurtjes. verder niet zo veel
[ afbeelding ]
Oke buig maar voorover schatjequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jweet, enkel ketsen met bekenden
Ketsen?
Insertation-mode initiated.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke buig maar voorover schatje.
Mensen die geen student zijn geweest, kunnen er niets over zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat alle studenten zuipende corpsballen zijn. #struggles
lolquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht tot een halfjaar geleden dat ik een brave student zou worden.![]()
Ach, het is gewoon typisch Nederlands eigenlijk. Iedereen heeft overal een mening over en loopt overal over te zaniken. Iz koeltoer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Mensen die geen student zijn geweest, kunnen er niets over zeggen
(En helaas word ik nog steeds door die mensen beoordeeld over mijn studententijd)
Kan altijd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef Plantagehouder het volgende:
kan ik vandaag reizen met studentenov?
http://studentov.nl/quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef Plantagehouder het volgende:
ik dacht dat het als weekend geldt, (mocht je een week abo hebben)quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik zeg Star Trek-meet (incl. degene waarvan jij weet wie ik bedoel dus).quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
Oh, vakantieperiode is maar van 16 juli tot 16 augustus. Nice.
Nijn, ik kom sowieso even langs dus.
En met Chris Pine.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg Star Trek-meet (incl. degene waarvan jij weet wie ik bedoel dus).
Met bier.
Zo zou je mijn edit ook kunnen zien jaquote:
SPOILER: het zelfde plaatje maar dan omgedraaid.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: het zelfde plaatje maar dan omgedraaid.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]SPOILER: het zelfde plaatje maar dan omgedraaid.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
[ afbeelding ]SPOILER: het zelfde plaatje maar dan omgedraaid.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Sausagefest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo zou je mijn edit ook kunnen zien ja.
Wow rocknijnenquote:
Kan niet beter atmquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wow rocknijnen
hoe gaat ie dan?
wat een kopquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zie ik deze grafkoppen steeds op FB verschijnen?
Mooiquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan niet beter atm![]()
.
Met jou dan?
Doetie evenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hier ook wel goed
lang niet gezien enzoquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
lang niet gezien enzo
Waren jullie ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb echt het idee dat we toen nog 16 waren of zo.
Zou zo kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb echt het idee dat we toen nog 16 waren of zo.
Ga je al naar het derde jaar van je opleiding dan nu?quote:
eerst jaar van niveau 3quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je al naar het derde jaar van je opleiding dan nu?
De 3dequote:
Ik ken echt niemand die dat doetquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
Hoezo moet iedereen zeilen tegenwoordig? Het lijkt verdomme wel alsof mijn halve omgeving het doet.
Nou ja, jij mag ook een filmpje van jezelf sturen hoor. Kijk ik dat wel.quote:
hihihihih :$quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, jij mag ook een filmpje van jezelf sturen hoor. Kijk ik dat wel.
Dat vind ik zoooo kut.. Een flim/filmpje kijken en actief iets anders doen op de andere kant van het beeldscherm of 2de beeldschermquote:
Bij mij doet echt zo´n beetje iedereen het. Dat, of roeien. Het is een plaag.quote:
Woon je dichtbij een meer ofzo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij doet echt zo´n beetje iedereen het. Dat, of roeien. Het is een plaag.
Ik ken ook niemand die dat doet. Ik woon dan ook in een ontwikkelde omgeving.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij doet echt zo´n beetje iedereen het. Dat, of roeien. Het is een plaag.
Ik kan er prima mee omgaan anders.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat vind ik zoooo kut.. Een flim/filmpje kijken en actief iets anders doen op de andere kant van het beeldscherm of 2de beeldscherm
Macho macho men! Macho men! I want to beeee, a macho men!quote:
Valt wel mee denk ik. Maar ik had het meer over mij medestudenten.quote:
Ja, Delft is het echt het toppunt van onderontwikkeling. Swaziland is er niks bij, zelfs Urk is verder ontwikkeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die dat doet. Ik woon dan ook in een ontwikkelde omgeving.
Leuk daarzoquote:
Yo jij was toch een van de enige hier met een degelijk sociaal leven op het forum?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leuk daarzoIk was daar vorige week vrijdag nog. Chill in het zonnetje gezeten.
Actie, thrilles en sci-fi voornamelijk.quote:
Weet je waar het pas chill is om in de zon te zitten in Delft? Op het dak van de UB.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leuk daarzoIk was daar vorige week vrijdag nog. Chill in het zonnetje gezeten.
Kan goed kloppen ja. Why?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Yo jij was toch een van de enige hier met een degelijk sociaal leven op het forum?
Shawshank redemptionquote:
K weet van heel veel mensen hier niet wat voor mensen het zijn maar van jou wel een beetje iig. Jij was ook een flinke vrouwenliefhebber/versierder toch?quote:
Waarom al die soldatenfilms?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Shawshank redemption
The Raid
The hurt locker
We where soldiers
Transformers![]()
Behind enemy lines
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
K weet van heel veel mensen hier niet wat voor mensen het zijn maar van jou wel een beetje iig. Jij was ook een flinke vrouwenliefhebber/versierder toch?
Soldatenfilms zijn meh imo. Rest van de films zijn wel goed, maar die heb ik al gezien.quote:
Sorry. Zal voortaan beter in mijn glazen bol kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Soldatenfilms zijn meh imo. Rest van de films zijn wel goed, maar die heb ik al gezien.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sorry. Zal voortaan beter in mijn glazen bol kijken.
Jouw geloof ik wel op een of ander manier. Soort van soortgenoot iig. Ik vraag me gewoon altijd af wat voor mensen andere users zijn hèquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]! Het blijft het internet he maar ik heb wel een aardig sociaal leventje ja
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jouw geloof ik wel op een of ander manier. Soort van soortgenoot iig. Ik vraag me gewoon altijd af wat voor mensen andere users zijn hè
Ja misschien wel. Maar hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Dat moet je niet altijd willen volgens mij
12quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:04 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik ga binnenkort een keer bierijs makenquote:
van Guinness ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een keer bierijs maken.
Neh, wat er staat danquote:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eerder ster trek
ehhehehehhehehehehehe
Nerd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:17 schreef RockNijntje het volgende:
http://arashium.wordpress(...)esweeper-by-algebra/
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb een donkerbruin vermoeden dat je hem wel snapt
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eerder ster trek
ehhehehehhehehehehehe
nvm ik snap em welquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb een donkerbruin vermoeden dat je hem wel snapt
Vetpens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, echt een maand geen bier op en nu zit ik sinds zaterdag iedere avond aan het bier.![]()
Helemaal niet. Gewoon even een relaxed weekje voor de verandering.quote:
Kom bierie doen in Delft danquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gewoon even een relaxed weekje voor de verandering.
Daar studeer je? Of was dat Leiden? Ik dacht dat je het net over Delft had.quote:
Ik studeer in Leiden en Delft, maar woon ten noorden van Leiden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar studeer je? Of was dat Leiden? Ik dacht dat je het net over Delft had.
Alfa inderdaad. Tegenwoordig vooral Brand of Jupiler. Hoewel Alfa ook nog steeds bazenbier is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:24 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
hahaha dus toch nog! Zit jij ook aan het bier? Wat was het ook alweer.. alfa bier?
Moet je vaker online zijn. :S :Squote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken nog maar weinig mensen hier :S :S :S.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Alfa inderdaad. Tegenwoordig vooral Brand of Jupiler. Hoewel Alfa ook nog steeds bazenbier is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken jou van naam...quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ken nog maar weinig mensen hier :S :S :S.
Wat is dat?quote:
Re: RockNijntje UI verneuck b.v. ©quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Kikopuz het volgende:
[..]Ik verdien toch wel punten hoor. Dat ik zoiets onthoud.
Ik vind Heineken wel lekker.Heineken linken aan bier. Schaam je, waerde kiko.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://weebls-stuff.com/flash/badger.swf
Het bestaat nog steeds
Tics van je petten.
Ik jou ook. Met de UI en zoquote:
Nee, leven leven.quote:
Seks bier liefdequote:
Bierquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik jou ook. Met de UI en zo. 2010
.
[..]
Nee, leven leven.
[..]
Seks bier liefde![]()
.
Nou ja, het is enige van de drie die je in de supermarkt kan kopen.quote:
Nee, maar het is nog vroeg.quote:
Lange ban gehad dat je zo lang van de foks weggeweest bent?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Vroeg? Ja vroeg voor donderdag misschien.. Ik ga nu slapen![]()
lol nee joh. Ik lurk nog dagelijks op fok, maar ik postte bijna nooit wat. Check m'n geschiedenis maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lange ban gehad dat je zo lang van de foks weggeweest bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |